Wat ik me nou altijd heb afgevraagd he. Zou dat nou zoveel anders smaken als hondenvoer, jeweetwel die cesar shit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Ja, en ik eet ook kattenvoer als avondeten
Een manier om daar achter te komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat ik me nou altijd heb afgevraagd he. Zou dat nou zoveel anders smaken als hondenvoer, jeweetwel die cesar shit.
Ik weet hetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Een manier om daar achter te komen.
IEEWL GATSIEquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb laatst wel een hondenbrokje opgegeten. Was eigenlijk niet eens zo heel vies
Meen je dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb laatst wel een hondenbrokje opgegeten. Was eigenlijk niet eens zo heel vies
tweede gedeelte daarvan is wel essentieelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Is er iemand op deze wereld die zich NIET ooit heeft afgevraagd hoe een hondenbrokje smaakt?Of je 't ook gaat proeven is wat anders hé.
En een zus die 20 jaar jonger isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Je komt uit 1971 en woont nog thuis?
neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Je komt uit 1971 en woont nog thuis?
Doe wat je leuk vindtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |