De mijne toch wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh care, alsof de mening van Fokkers mij boeit
Ik ben te jong voor Susanne en zij te oud voor mij!!!quote:
En pittig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
Goed, ik ben blij dat wij hot item zijn
Schat serieus, ik heb het over buiten TAL, jullie zijn voor mij allesbehalve alleen maar Fokkersquote:
Jeetje... zo kom je nooit aan een vrouw, of een vent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor Susanne en zij te oud voor mij!!!
Ik zoek ook geen vrouw maar een meisje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje... zo kom je nooit aan een vrouw, of een vent.
ik ben niet van de herenliefde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, met welke jongeman heb jij het bed gedeeld?
Ow. Ik las net wat anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben niet van de herenliefde.
Dat vinden onze Heloef, Willem en jij vast leuk. Kudt.quote:
mooi!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
Goed, ik ben blij dat wij hot item zijn
ben je echt op kally (las ik nog op valreep in vorig topic-ding)?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
Oja even een TT change naar Willem-Jozef en Random username.
Doen wequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
als het 't toch onverhoopt voorbij is volgende maand gewoon allebei net doen alsof alles koek en zopie isin dit topic en af en toe op een meet tongen voor de bystanders
Jeetje.. Ik snap jouw ding niet. Maar he, het komt allemaal goed! Wees niet bang!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
als het 't toch onverhoopt voorbij is volgende maand gewoon allebei net doen alsof alles koek en zopie isin dit topic en af en toe op een meet tongen voor de bystanders
mocht ik dan horen dat het uit is, zal ik er zeker niet mee lopen ziekenquote:
Hmm jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je echt op kally (las ik nog op valreep in vorig topic-ding)?
Maarrre... verder ben goed in je bovenkamer? Of ben je net zo vertyfd als die andere RLS'ers?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
als het 't toch onverhoopt voorbij is volgende maand gewoon allebei net doen alsof alles koek en zopie is in dit topic en af en toe op een meet tongen voor de bystanders
bedanktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje.. Ik snap jouw ding niet. Maar he, het komt allemaal goed! Wees niet bang!
Dat laten we vooral over aan de jaloerse meelurkersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mocht ik dan horen dat het uit is, zal ik er zeker niet mee lopen ziekendit vond ik dan nog wel kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |