Even navragen wat het kostquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:59 schreef tuintegel het volgende:
Wat zijn die aansluitkosten ? als die niet zo hoog zijn , kan zij ze betalen en heeft de huiseigenaar er geen kosten aan. Verder is 200 gewoon veel te veel!
Ik betaal 150 per maand voor een gezin met drie personen. Eens in het jaar krijg ik dan circa 400 euro terug. Bezuinigen doe ik niet, ik heb een wasmachine , droger en vaatwasser welke regelmatig aan staan.
Bijna 4 maandenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef dude1986 het volgende:
Hoelang betaald ze die 200 euro al?
Heeft ze afspraken gemaakt met de verhuurder over controle over het gebruikt etc? Een soort van jaarlijkse ' afrekening' met haar verhuurder? Zo niet, dan zou ik dit zeker regelen.quote:
Dat is het probleem net, die rekeningen krijgt ze niet te zien, alleen de eigenaar van de winkel, daarom ben ik van mening dat ze meebetaald aan de winkel wat dus niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Heeft ze afspraken gemaakt met de verhuurder over controle over het gebruikt etc? Een soort van jaarlijkse ' afrekening' met haar verhuurder? Zo niet, dan zou ik dit zeker regelen.
Een manier waarop het verbruik van je moeder dus zichtbaar is en om de zoveel tijd een afrekening of een aparte meterkast voor je moeder.
anders betaald ze veel te veel.
Had je ook zo gereageerd als jij met zoiets zat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
Wat je het beste kan doen? Je gemak houden en er verder niet over nadenken.
Eeuh ja, want hier ga je simpelweg niets aan kunnen veranderen. Je hebt alle mogelijke opties onderzocht, behalve verhuizen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:37 schreef Illusi0n het volgende:
[..]
Had je ook zo gereageerd als jij met zoiets zat?
En mijn gemak heb ik.
onzin natuurlijk . De moeder van ts had dit van te voren goed moeten uitzoeken, maar dat is allemaal achteraf gepraat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
Wat je het beste kan doen? Je gemak houden en er verder niet over nadenken.
Juist daarom is het geen onzin. Zijn moeder had dit gewoon van tevoren moeten regelen. Nu valt er niets meer aan te doen; precies wat jij en TS zelf ook zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
onzin natuurlijk . De moeder van ts had dit van te voren goed moeten uitzoeken, maar dat is allemaal achteraf gepraat.
Het is veel te veel. Ik denk alleen niet dat de verhuurder toeschietelijk zal zijn.
Je hebt groot gelijk, maar al navraag gedaan bij de verantwoordelijken. En zolang die niet meewerken heb je slechts drie opties:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef Illusi0n het volgende:
Ze had inderdaad beter moeten opletten, ben ik ook helemaal mee eens,
maar om nou te zeggen 'laat maar zitten'?
Het is toch de normaalste zaak dat iemand moet betalen voor wat jezelf verbruikt en niet voor iets wat de buurman beneden je verbruikt met die winkel.
Ga in elk geval proberen die meterkast van me moeder in gebruik te stellen, zodat ze alleen betaald wat zij verbruikt en niet hoeft mee te betalen voor anderen.
ik heb ff zitten denken. Maar heeft ze nu geen contract met verhuurder; elke maand 200 euro.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, maar al navraag gedaan bij de verantwoordelijken. En zolang die niet meewerken heb je slechts drie opties:
- Verhuizen
- Op eigen kosten de meterkast laten aansluiten
- Niets doen
volgens mij welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:01 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ik heb ff zitten denken. Maar heeft ze nu geen contract met verhuurder; elke maand 200 euro.
Ookal neemt ze een eigen meterkast, kan verhuurder haar niet dwingen te betalen?
Jawel, alleen wat zij verbruikt en niet van hem.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:01 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ik heb ff zitten denken. Maar heeft ze nu geen contract met verhuurder; elke maand 200 euro.
Ookal neemt ze een eigen meterkast, kan verhuurder haar niet dwingen te betalen?
Hoe staat het letterlijk in het contract dan? Volgens mij maakt dat wel een verschil namelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef Illusi0n het volgende:
[..]
Jawel, alleen wat zij verbruikt en niet van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |