meee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef GGMM het volgende:
Het zou prachtig zijn als dit topic leeg zou blijven.
Da zou hilarisch zijn idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef GGMM het volgende:
ha ha wat een gillerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Da zou hilarisch zijn idd.
Een beetje jammer van die TT ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef GGMM het volgende:
SwJquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Da zou hilarisch zijn idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruzie over een TTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
Kunnen we de TT alsjeblieft gewoon 'Vrolijk Verder' houden? Dit om geruzie over de TT te voorkomen.
Gebruik jullie modpowers dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een beetje jammer van die TT ja.
Of zeuren dat de TT niet leuk is, zoals coban deed. En het ergste is als jij weer eens een narcistische TT verzint.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ruzie over een TT
Kom op he, zo kinderachtig zijn we nu ook weer niet.
Geeft hij alleen maar Nask?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij staat dan ook om 16:00 op
Is al 3 keer gezegd nu, wel lief enzo want ik was het alweer vergeten en jij herhaalt het nog eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban: de TT was: met 15-jarigen.
Get over it. Het is maar een TT.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of zeuren dat de TT niet leuk is, zoals coban deed. En het ergste is als jij weer eens een narcistische TT verzint.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geeft hij alleen maar Nask?Dat kan ik ook nog wel geven.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef coban het volgende:
[..]
Is al 3 keer gezegd nu, wel lief enzo want ik was het alweer vergeten en jij herhaalt het nog eens.
Ja toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geeft hij alleen maar Nask?Dat kan ik ook nog wel geven.
hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Ik vroeg aan m'n moeder maak me wakker en dat deed ze niet. Pwnage.
Excuusmarokkaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Ik vroeg aan m'n moeder maak me wakker en dat deed ze niet. Pwnage.
Helaas geeft hij Nederlands in een sadistische manier op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ja toch?en in zijn vrije tijd Nederlands. Het is zo'n goed persoon.
lol jij was 14quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Nectar het volgende:
gaan ze ruzie maken om de TT
AHAHA!!!
kinderen tog
Ja, ik ben ook echt bang voor keukenzout.quote:
Ik wil jouw moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Behoorlijk. Zelfadoratie is een beetje zielig. Gelukkig doe ik hier niet aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een beetje jammer van die TT ja.
Jij niet dan? Jij werd 18 jaar oud geboren?quote:
Zombies wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt bang voor keukenzout.
hmmm 18 jaar oud geboren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij niet dan? Jij werd 18 jaar oud geboren?
Ik doe dan H2O op je smoelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan gooi ik diwaterstofoxide over je heen.
Beter, 16:00 opstaan is kut.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil jouw moeder. Mijn moeder zou me allang het bed uitgetrapt hebben.
Je pic is te grootquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas geeft hij Nederlands in een sadistische manier op FOK!
Tevens dit:
[ afbeelding ]
Niet aan coban zitten, of ik gooi een sterke oplossing van zoutzuur over je heen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk. Zelfadoratie is een beetje zielig. Gelukkig doe ik hier niet aan.
Niet hem pesten. Hij is al leraarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas geeft hij Nederlands in een sadistische manier op FOK!
Tevens dit:
[ afbeelding ]
Maar ja, we kunnen hem dit pleziertje wel een keer gunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
mee eens niet aan coban zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet aan coban zitten, of ik gooi een sterke oplossing van zoutzuur over je heen!
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe dan H2O op je smoel
en dan SaCl (zwavelchloride)
beter 14 jarig iemand die wat scheikundigs probeert te vertellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
Sure, dan sluit ik jou op in een hok vol koolstofmonoxide. Goodluck.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alvast gequote voor als je spijt krijgtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef speedking het volgende:
[..]
mee eens niet aan coban zitten
Aaawwwwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie vrienden dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef speedking het volgende:
[..]
mee eens niet aan coban zitten
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is scheikunde meid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet nog dat een leraar aan me vroeg, wat is Co2, ik antwoordde met zuurstof. Sindsdien haat ik natuurkunde.
Je verwachte deze reactie:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet nog dat een leraar aan me vroeg, wat is Co2, ik antwoordde met zuurstof. Sindsdien haat ik scheikunde.
Wat gemeen dit, ik had het alleen over water.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
Sure, dan sluit ik jou op in een hok vol koolstofmonoxide. Goodluck.
Waarom niet kneus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omg loseralert.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet nog dat een leraar aan me vroeg, wat is Co2, ik antwoordde met zuurstof. Sindsdien haat ik natuurkunde.
Scheikunde is een bazen vak, net zoals natuurkunde!quote:
omg u so hilariarisriousquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
Je verwachte deze reactie:
Oh swj je reageerde wel 111!1!!
jongeh ik rip je uit elkaar dmv elektrolysequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat gemeen dit, ik had het alleen over water.
Nectar, doe eens even aardig, gozer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom niet kneus?
Is het teveel voor het laagbegaafden docereren?
Ben je boos?
Umadbro?
vriend ik volg je nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Alvast gequote voor als je spijt krijgt
lang verhaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie vrienden dan?
[..]
Ik ook niet.
Ik had eigenlijk nieteens gelezen wat je had getypt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat gemeen dit, ik had het alleen over water.
Maak jij de middelbare school maar af en zeg me dit dan nog eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheikunde is een bazen vak, net zoals natuurkunde!
Hij is geen mod meer hoor dus je hoeft niet kontelikkehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nectar, doe eens even aardig, gozer.
Is het nog wel scheikunde leerstof.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HET WAS NATUURKUNDE. weet ik zekers
mee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheikunde is een bazen vak, net zoals natuurkunde!
Ik heb scheikunde en natuurkunde gedaan op de havo en daar examen in gedaan, en nu ben ik aan mijn vwo begonnen waar ik weer natuur- en scheikunde heb. Ik wil later ook iets met natuurkunde gaan doen. Ik vind het gewoon bazen vakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maak jij de middelbare school maar af en zeg me dit dan nog eens
Ik wil men eigen wet ontwikkelen, de wet van Lavoisier, hij was mjin overgrootopaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar scheikunde en natuurkunde gedaan op de havo en daar examen in gedaan, en nu ben ik aan mijn vwo begonnen waar ik weer natuur- en scheikunde heb. Ik wil later ook iets met natuurkunde gaan doen.
ik precies t zelfde!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb scheikunde en natuurkunde gedaan op de havo en daar examen in gedaan, en nu ben ik aan mijn vwo begonnen waar ik weer natuur- en scheikunde heb. Ik wil later ook iets met natuurkunde gaan doen.
3e klas natuurkundequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik wil men eigen wet ontwikkelen, de wet van Lavoisier, hij was mjin overgrootopa
Sterrrenkunde. Word je rijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb scheikunde en natuurkunde gedaan op de havo en daar examen in gedaan, en nu ben ik aan mijn vwo begonnen waar ik weer natuur- en scheikunde heb. Ik wil later ook iets met natuurkunde gaan doen. Ik vind het gewoon bazen vakken.
Leuk om te weten, gaan we SwJ helemaal doodgooien met complexe vragen.quote:
elektrolyse is voor mietjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
jongeh ik rip je uit elkaar dmv elektrolyse
latuer gaan we doen ja als ik net zo ver als jij benquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk om te weten, gaan we SwJ helemaal doodgooien met complexe vragen.
Maar ik ga nu eten, tot straks.
Hehe.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nieteens gelezen wat je had getypt..
weet ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom reageer serieus op die troll?
Ik haalde voor dat onderwerp alleen maar 2en. Ben ik nu nog lager dan een mietje?quote:
er is nog altijd iets dat pyrolgse heetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haalde voor dat onderwerp alleen maar 2en. Ben ik nu nog lager dan een mietje?
Nee want jij bent een Cobanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haalde voor dat onderwerp alleen maar 2en. Ben ik nu nog lager dan een mietje?
sommigen FOK!kers heaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
er is nog altijd iets dat pyrolgse heet
pyroslsge is cool o
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef coban het volgende:
[..]
Deze man zegt het.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee want jij bent een Coban
Geen idee. Ik kan me alleen herinneren dat mijn natuurkundeleraar naar mij toekwam en schreeuwde: coban, waarom heb je natuurkunde gekozen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
pyroslsge is cool o
Herders zijn echte bazen iddquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee want jij bent een Coban
Hij noemt jou coban?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan me alleen herinneren dat mijn natuurkundeleraar naar mij toekwam en schreeuwde: coban, waarom heb je natuurkunde gekozen..
Turkish food, always good.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef Oerbeer het volgende:
Heerlijk broodje Döner kebab nu!![]()
Had ik echt even nodig
Kapsalon is niet eens Turks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:46 schreef coban het volgende:
[..]
Turkish food, always good.![]()
Ik heb gisteren pas voor de 4e keer in mijn hele leven kapsalon gegeten. Ben ik nu geen goede turk?
Mijn vroegere buurvrouw maakte die broodjes zelf, dat was toch het lekkerste...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:46 schreef coban het volgende:
[..]
Turkish food, always good.![]()
Ik heb gisteren pas voor de 4e keer in mijn hele leven kapsalon gegeten. Ben ik nu geen goede turk?
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:46 schreef coban het volgende:
[..]
Wel door turken (die in nl wonen) bedacht.
Klopt. Of die vrouwen die zelf gozleme makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurvrouw maakte die broodjes zelf, dat was toch het lekkerste...
En gamezz dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef coban het volgende:
Haters gaan haten. Gamezz voelt zich nu stoer.
Jawel. Had ik gelezen. Doir een turk ofzo die een kapperszaak had. Ik kan niet goed herinneren. Maar goed, je zal me wel dissen. Vertel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Of die vrouwen die zelf gozleme maken![]()
ik heb honger gekregen
Als taalnazi moet jij weten dat alles aan het begin van een zin met een hoofdletter geschreven dient te worden.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:50 schreef coban het volgende:
[..]
Als taalnazi moet jij weten dat alles aan het begin van een zin met een hoofdletter geschreven dient te worden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:49 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel. Had ik gelezen. Doir een turk ofzo die een kapperszaak had. Ik kan niet goed herinneren. Maar goed, je zal me wel dissen. Vertel.
quote:Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2] en heeft na verloop van tijd landelijke bekendheid gekregen. Het is tegenwoordig in veel Nederlandse en Belgische[3] cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:49 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel. Had ik gelezen. Doir een turk ofzo die een kapperszaak had. Ik kan niet goed herinneren. Maar goed, je zal me wel dissen. Vertel.
Nathaniël Gomes klinkt niet erg Turks of wel?quote:Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon aan de Schiedamse weg, bij de daarnaast gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten.[1] Het gerecht, dat met 1800 kcal beschouwd wordt als een caloriebom[2] en heeft na verloop van tijd landelijke bekendheid gekregen. Het is tegenwoordig in veel Nederlandse en Belgische[3] cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_(gerecht)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef coban het volgende:
[..]
Oh shit. Geen turk dus. Ik trek me terug.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
[..]
Nathaniël Gomes klinkt niet erg Turks of wel?
Maar het blijft lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef coban het volgende:
[..]
Oh shit. Geen turk dus. Ik trek me terug.
Toen ik een jaar of 5 was, had ik ook een turks vriendinnetje (Bazenkind was ikquote:
Makkelijk hoor, iemand die je corrigeert een hater noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef coban het volgende:
Wat een haters hier. Waar is MK? Mijn redderin?
Toen al een ware hosselaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 5 was, had ik ook een turks vriendinnetje (Bazenkind was ik)
En haar moeder had toen van die hele kleine glaasjes met mierzoete thee.
Dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kapsalon is fucking eindbaas
Zo gaat dat, schuld snel op een ander schuiven. Werkt meestal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef gamezz het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, iemand die je corrigeert een hater noemen.
Ja want tot een paar jaar geleden zag ik haar nog vaak. Maar dan kan het ook Marrokaanse thee zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef coban het volgende:
[..]
Toen al een ware hosselaar.
Weetje zeker dat ze turks was? Zulk zoete thee is eerder marokkaans
Is dat iets Turks ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef coban het volgende:
[..]
Zo gaat dat, schuld snel op een ander schuiven. Werkt meestal.
Hater.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef coban het volgende:
Precies. Omdat het niet Turks is. Echt..
Lahmacun is ook niet verkeerd, maar kapsalon is de enige eindbaas.quote:Het is baas, maar zeker niet eindbaas.lahmacun is veel meer eindbazeriger.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef coban het volgende:
Precies. Omdat het niet Turks is. Echt..
Het is baas, maar zeker niet eindbaas.lahmacun is veel meer eindbazeriger.
Denk het, kan maybe ook wel turks zijn, ik kan alleen niet 1 2 3 een hele zoete thee opnoemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja want tot een paar jaar geleden zag ik haar nog vaak. Maar dan kan het ook Marrokaanse thee zijn natuurlijk.
Is hetzelfde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, noem het dan turkse pizza. Maar dat is inderdaad ook lekker.
Ik ben een hater. Haters gaan haten. Zo rol ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Lahmacun is ook niet verkeerd, maar kapsalon is de enige eindbaas.
Haterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben een hater. Haters gaan haten. Zo rol ik.
Maar als jullie haten dan is het wel goedquote:
Ja hij is veel op het nieuws.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Oerbeer het volgende:
Pfff. Hoor ik weer die Ghadaffi op de radio.
Wordt moe van die vent. Kunnen al die haters/dictators/extremisten niet eens het licht zien.
Fikst.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja hij is veel op het nieuws.
Niks nieuws daaraan.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
Maar als jullie haten dan is het wel goedvooral gamezz, die gemene.
Klopt ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Nectar het volgende:
Kapsalon is lekker turks eten jongeh.
Niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
JA WAT MOET JIJ NOU WEER??
Als ik vragen mag waarom luister je naar radioquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:06 schreef Oerbeer het volgende:
Gezeik ook continue, kunnen mensen elkaar gewoon eens niet met rust laten...
Vervuiling van de radio dit. Naar mars afschieten die lul.
Omdat ie aan staat misschien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als ik vragen mag waarom luister je naar radio
Dat doe ik al jaren. Overdag dan. Staat standaard op 3FM.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Als ik vragen mag waarom luister je naar radio
Haha je had deze al eerder eens gepost en ik ging kapot zo schattig kijkt hijquote:
Dat is zware mishandeling.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef speedking het volgende:
boys ik ga ff balletje trappen lateur
Oke.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren. Overdag dan. Staat standaard op 3FM.
sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is zware mishandeling.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef coban het volgende:
[..]
Haha je had deze al eerder eens gepost en ik ging kapot zo schattig kijkt hij
Jawel he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef coban het volgende:
[..]
Haha je had deze al eerder eens gepost en ik ging kapot zo schattig kijkt hij
Als ik mijn nest uit kom, eerst radio aanzetten, gaan douchen, eten, enz.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke.
iK luister naar radio alleen in de auto.
Heb je die tag trouwens nogsteeds? Kan niks zien vanaf ipodquote:
|Lol okay.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als ik mijn nest uit kom, eerst radio aanzetten, gaan douchen, eten, enz.
Beetje routine geworden
1985 belde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh. Sweet. Baby. Jezus. The A-team is erop
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou neeniet ook een woord moeten worden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry, nu ben ik teveel aan het baggeren. Ik zal het niet meer doen.
ok doeiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry, nu ben ik teveel aan het baggeren. Ik zal het niet meer doen.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:08 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je die tag trouwens nogsteeds? Kan niks zien vanaf ipod
Joehoe, Plastic_zak!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb jij nog een video van die stream? Ik heb het helaas gemist.
Ik ben echt trots op je. Niemand anders zou dat durven. Echt.quote:
Welke klas zit je nu dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef speedking het volgende:
[..]
latuer gaan we doen ja als ik net zo ver als jij ben
Lol ik zou het durvenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben echt trots op je. Niemand anders zou dat durven. Echt.
Naja ik neem altijd spaanse pepers op me pizza als ik 1 zelf laat creërnquote:
Mag ik dan de pepers uitkiezen? Ik heb namelijk ook een weddenschap gehad om kutpepers. Ik heb echt 1 liter yoghurt naar binnen gewerkt in 2 minuten. En het was niet genoegquote:
gefilmd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik dan de pepers uitkiezen? Ik heb namelijk ook een weddenschap gehad om kutpepers. Ik heb echt 1 liter yoghurt naar binnen gewerkt in 2 minuten. En het was niet genoeg
Dat heet pyrolyse en is ook wel bekend als kraken. Is helemaal niet cool.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
pyroslsge is cool o
Joh, (dat het heet pyrolyse)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet pyrolyse en is ook wel bekend als kraken. Is helemaal niet cool.
Nee. Ben je gekkkk. Ik stond te janken als een mietjemietje. Gillen kon niet, dan burnt je hele bek af.quote:
Huh? 1 liter yoghurt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nee. Ben je gekkkk. Ik stond te janken als een mietjemietje. Gillen kon niet, dan burnt je hele bek af.
Wat voor een dodelijke peper was dat manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nee. Ben je gekkkk. Ik stond te janken als een mietjemietje. Gillen kon niet, dan burnt je hele bek af.
Ik moet 2 uur reizenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zag wel iets staan over zwolle, maar dat is mij iets te ver.
Misschien ook wel, boeit mij het. Even FOK!kers IRL aanschouwen
yo dan kan ik je eindelijk ontmoeten, zullen we dan over hp enz praten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef Oerbeer het volgende:
Ik moet 7 uur , (zeeland)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moet 2 uur reizen, maar toch ga ik
Nee, ik heb madame jeanet (ofzo) stukje gegeten. En het deed fakking pijnquote:
Madame jeanet ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat voor een dodelijke peper was dat man
Inderdaad. Andere kant van Nederland. Ik heb daar echt geen tijd voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef Oerbeer het volgende:
Oh zoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, ik heb madame jeanet (ofzo) stukje gegeten. En het deed fakking pijn1 liter yoghurt om de boel te verzachten
Ja, de kelder blijft lekker knus en warm hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Andere kant van Nederland. Ik heb daar echt geen tijd voor.
KLBquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
De auti's organiseren een meet in Utrecht voor iedereen die echte FOK! autisten wil observeren.
Ik heb ook honger, godve.rquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef coban het volgende:
Oerbeer moet echt geklapt worden. Doir hem en zijn doner heb ik hongur
Nee neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh zo
Maar was dat dezelfde weddenschap als met plastic zak?
Bron ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
De auti's organiseren een meet in Utrecht voor iedereen die echte FOK! autisten wil observeren.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, de kelder blijft lekker knus en warm he
maar ik vind spaanse pepers wel lekker eerlijk gezegdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
Nee neeniks met fok
was gewoon eigenwijs
Ook als je hem puur in je bek steekt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
maar ik vind spaanse pepers wel lekker eerlijk gezegd
die was toch in klbquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo is dit klaagbaak waardig?
Mensen met autisme, duh!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
die was toch in klb
wat verstaat jij onder autisten dan
lol gaan er echt mensen met autisme daarheenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #86 De Aspergers zijn nog steeds rauw
Hoaxquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
lol gaan er echt mensen met autisme daarheen
sory hoor HAHAAH
dat wordt zon zielige meet
Is wel behoorlijk sociaal van ze, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
lol gaan er echt mensen met autisme daarheen
sory hoor HAHAAH
dat wordt zon zielige meet
Dit is dus de grootste twijfel. En hoe ga ik in godsnaam bier daar krijgen, en hoe kom ik in godsnaam terug.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Andere kant van Nederland. Ik heb daar echt geen tijd voor.
Kom dan! Koekwous!quote:
Dat is prima, maar ik ga ook proberen te hosselenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
yo dan kan ik je eindelijk ontmoeten, zullen we dan over hp enz praten?
Heet hij David!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Nectar het volgende:
Speciaal voor me vriend David (Plastic_zak)
Ja het zijn net dieren,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is wel behoorlijk sociaal van ze, dat dan weer wel.De meeste autisten kunnen trouwens gewoon normaal socialiseren, vooral met elkaar, als ze zich op hun gemak voelen.
ik zou haar gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Nectar het volgende:
Speciaal voor me vriend David (Plastic_zak)
nee maar ergens is het wel zo, je moet rustig naar ze doen enz.quote:
Dit is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
nee maar ergens is het wel zo, je moet rustig naar ze doen enz.
en je meot ze aaien wanneer ze depressief zijn enzo
weet je , en ze leven meer met instinct dan denken.
Hier ga ik niet eens serieus op in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
nee maar ergens is het wel zo, je moet rustig naar ze doen enz.
en je meot ze aaien wanneer ze depressief zijn enzo
weet je , en ze leven meer met instinct dan denken.
Obvious troll is obvious.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Boringgg
beter download je Harry Potter and The Deatlhy Hallows Part 2 (game)
kkvette game.
Ben jij autistisch dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens serieus op in.
HP games. Grotere bagger bestaat nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Boringgg
beter download je Harry Potter and The Deatlhy Hallows Part 2 (game)
kkvette game.
Lol dus je vind my little pony betere game, ok okquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
HP games. Grotere bagger bestaat niet
Ja, en nog wel meer mensen hier. Maar dat doet er eigenlijk niet toe, het gaat erom dat je opvattingen over autisten totaal niet kloppen.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo troll? ik was eerlijk gezegd serieus
Komt omdat je dat ding te dicht bij jezelf houdt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol dus je vind my little pony betere game, ok ok
mijn gay rader begint te bleepen
Oke dus je ziet totaal geen overeenkomst tussen gedrag van dieren en autisten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en nog wel meer mensen hier. Maar dat doet er eigenlijk niet toe, het gaat erom dat je opvattingen over autisten totaal niet kloppen.
[..]
Tuurlijk.
Nee, want dan zou die de hele tijd bleepenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Komt omdat je dat ding te dicht bij jezelf houdt.
SKYRIM!quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, want dan zou die de hele tijd bleepen
Omg hahahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Komt omdat je dat ding te dicht bij jezelf houdt.
Even veel als tussen 'normale' mensen en dieren. Zeer weinig dus. Ik zie autisten als mensen, niet als dieren en behandel ze dus niet als dieren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke dus je ziet totaal geen overeenkomst tussen gedrag van dieren en autisten?
Hey kenik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
SKYRIM!
Oblivion!
GTA series!
Mass Effect 1, 2 en 3!
Just Cause 2!
RCT 1, 2 en 3. (Ik weet het.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |