meee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef GGMM het volgende:
Het zou prachtig zijn als dit topic leeg zou blijven.
Da zou hilarisch zijn idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef GGMM het volgende:
ha ha wat een gillerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Da zou hilarisch zijn idd.
Een beetje jammer van die TT ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef GGMM het volgende:
SwJquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Da zou hilarisch zijn idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruzie over een TTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
Kunnen we de TT alsjeblieft gewoon 'Vrolijk Verder' houden? Dit om geruzie over de TT te voorkomen.
Gebruik jullie modpowers dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een beetje jammer van die TT ja.
Of zeuren dat de TT niet leuk is, zoals coban deed. En het ergste is als jij weer eens een narcistische TT verzint.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ruzie over een TT
Kom op he, zo kinderachtig zijn we nu ook weer niet.
Geeft hij alleen maar Nask?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij staat dan ook om 16:00 op
Is al 3 keer gezegd nu, wel lief enzo want ik was het alweer vergeten en jij herhaalt het nog eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban: de TT was: met 15-jarigen.
Get over it. Het is maar een TT.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of zeuren dat de TT niet leuk is, zoals coban deed. En het ergste is als jij weer eens een narcistische TT verzint.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geeft hij alleen maar Nask?Dat kan ik ook nog wel geven.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef coban het volgende:
[..]
Is al 3 keer gezegd nu, wel lief enzo want ik was het alweer vergeten en jij herhaalt het nog eens.
Ja toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geeft hij alleen maar Nask?Dat kan ik ook nog wel geven.
hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Ik vroeg aan m'n moeder maak me wakker en dat deed ze niet. Pwnage.
Excuusmarokkaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Ik vroeg aan m'n moeder maak me wakker en dat deed ze niet. Pwnage.
Helaas geeft hij Nederlands in een sadistische manier op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ja toch?en in zijn vrije tijd Nederlands. Het is zo'n goed persoon.
lol jij was 14quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Nectar het volgende:
gaan ze ruzie maken om de TT
AHAHA!!!
kinderen tog
Ja, ik ben ook echt bang voor keukenzout.quote:
Ik wil jouw moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Behoorlijk. Zelfadoratie is een beetje zielig. Gelukkig doe ik hier niet aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een beetje jammer van die TT ja.
Jij niet dan? Jij werd 18 jaar oud geboren?quote:
Zombies wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt bang voor keukenzout.
hmmm 18 jaar oud geboren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij niet dan? Jij werd 18 jaar oud geboren?
Ik doe dan H2O op je smoelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan gooi ik diwaterstofoxide over je heen.
Beter, 16:00 opstaan is kut.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil jouw moeder. Mijn moeder zou me allang het bed uitgetrapt hebben.
Je pic is te grootquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas geeft hij Nederlands in een sadistische manier op FOK!
Tevens dit:
[ afbeelding ]
Niet aan coban zitten, of ik gooi een sterke oplossing van zoutzuur over je heen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk. Zelfadoratie is een beetje zielig. Gelukkig doe ik hier niet aan.
Niet hem pesten. Hij is al leraarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas geeft hij Nederlands in een sadistische manier op FOK!
Tevens dit:
[ afbeelding ]
Maar ja, we kunnen hem dit pleziertje wel een keer gunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
mee eens niet aan coban zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet aan coban zitten, of ik gooi een sterke oplossing van zoutzuur over je heen!
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe dan H2O op je smoel
en dan SaCl (zwavelchloride)
beter 14 jarig iemand die wat scheikundigs probeert te vertellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
Sure, dan sluit ik jou op in een hok vol koolstofmonoxide. Goodluck.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alvast gequote voor als je spijt krijgtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef speedking het volgende:
[..]
mee eens niet aan coban zitten
Aaawwwwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie vrienden dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef speedking het volgende:
[..]
mee eens niet aan coban zitten
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is scheikunde meid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet nog dat een leraar aan me vroeg, wat is Co2, ik antwoordde met zuurstof. Sindsdien haat ik natuurkunde.
Je verwachte deze reactie:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet nog dat een leraar aan me vroeg, wat is Co2, ik antwoordde met zuurstof. Sindsdien haat ik scheikunde.
Wat gemeen dit, ik had het alleen over water.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
Sure, dan sluit ik jou op in een hok vol koolstofmonoxide. Goodluck.
Waarom niet kneus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omg loseralert.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet nog dat een leraar aan me vroeg, wat is Co2, ik antwoordde met zuurstof. Sindsdien haat ik natuurkunde.
Scheikunde is een bazen vak, net zoals natuurkunde!quote:
omg u so hilariarisriousquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
Je verwachte deze reactie:
Oh swj je reageerde wel 111!1!!
jongeh ik rip je uit elkaar dmv elektrolysequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat gemeen dit, ik had het alleen over water.
Nectar, doe eens even aardig, gozer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom niet kneus?
Is het teveel voor het laagbegaafden docereren?
Ben je boos?
Umadbro?
vriend ik volg je nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Alvast gequote voor als je spijt krijgt
lang verhaalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie vrienden dan?
[..]
Ik ook niet.
Ik had eigenlijk nieteens gelezen wat je had getypt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat gemeen dit, ik had het alleen over water.
Maak jij de middelbare school maar af en zeg me dit dan nog eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheikunde is een bazen vak, net zoals natuurkunde!
Hij is geen mod meer hoor dus je hoeft niet kontelikkehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nectar, doe eens even aardig, gozer.
Is het nog wel scheikunde leerstof.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HET WAS NATUURKUNDE. weet ik zekers
mee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheikunde is een bazen vak, net zoals natuurkunde!
Ik heb scheikunde en natuurkunde gedaan op de havo en daar examen in gedaan, en nu ben ik aan mijn vwo begonnen waar ik weer natuur- en scheikunde heb. Ik wil later ook iets met natuurkunde gaan doen. Ik vind het gewoon bazen vakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maak jij de middelbare school maar af en zeg me dit dan nog eens
Ik wil men eigen wet ontwikkelen, de wet van Lavoisier, hij was mjin overgrootopaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar scheikunde en natuurkunde gedaan op de havo en daar examen in gedaan, en nu ben ik aan mijn vwo begonnen waar ik weer natuur- en scheikunde heb. Ik wil later ook iets met natuurkunde gaan doen.
ik precies t zelfde!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb scheikunde en natuurkunde gedaan op de havo en daar examen in gedaan, en nu ben ik aan mijn vwo begonnen waar ik weer natuur- en scheikunde heb. Ik wil later ook iets met natuurkunde gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |