Dat staat er ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:45 schreef LompeHork het volgende:
Mannen houden doorgaans niet van prehistorische borsten.
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef gogosweden het volgende:
vanaf nu gaat dit topic over geiten
post hier allemaal geitenplaatjes
SPOILER: ANTWOORDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu oprotten met die geit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Dimens het volgende:
Vanaf nu allemaal grapjes over Zweden.
Wat is de Zweedse benaming voor pijpen?Wat is Zweeds voor Gangbang?SPOILER: ANTWOORDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu oprotten met die geit.
Greutemeuteneukenლ(ಠ益ಠლ)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en een serieuze geit
Who motivates the motivator?
Suga av.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Dimens het volgende:
Vanaf nu allemaal grapjes over Zweden.
Wat is de Zweedse benaming voor pijpen?
Knulla.quote:
Soptipp.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat is Zweeds voor vuilnisbelt?
Nouwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Suga av.
[..]
Knulla.
[..]
Soptipp.
Ik vind dit geen humor, een beetje de grap verpesten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Suga av.
[..]
Knulla.
[..]
Soptipp.
ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dit geen humor, een beetje de grap verpesten.
Sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dit geen humor, een beetje de grap verpesten.
Het was mij een genoegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
Topic mag wel op slot... stelletje debiele topicverneukers.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
Topic mag wel op slot... stelletje debiele topicverneukers.
Wel degelijk onderzocht, kwatser. Mooie billen lijken op mooie borsten qua vorm dus als een man mooie billen ziet denkt hij; dat vrouwtje zal wel mooie borsten hebben; en vrouwen met mooie borsten zullen wel goed mijn nakomelingen kunnen zogen en dan wil hij z'n zaad wel lozen in haar babykamertje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Eigenlijk het zelfde verhaal denk ik, is alleen nog nooit onderzocht!
Goede post.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel degelijk onderzocht, kwatser. Mooie billen lijken op mooie borsten qua vorm dus als een man mooie billen ziet denkt hij; dat vrouwtje zal wel mooie borsten hebben; en vrouwen met mooie borsten zullen wel goed mijn nakomelingen kunnen zogen en dan wil hij z'n zaad wel lozen in haar babykamertje.
Zij kan zich ook al niet inhouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
JIZZZZZZZZZ in my pants...
Ik zou 'r keihard doen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:59 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Zij kan zich ook al niet inhouden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=Ja juist. Dus mooie billen (kan geen definitie zijn is smaak) lijken op mooie borsten qua vorm. Dus als iemand "peer" borstjes mooi vind dan heeft de eigenaresse een peer reet? Ga fietsen. Dom jonk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel degelijk onderzocht, kwatser. Mooie billen lijken op mooie borsten qua vorm dus als een man mooie billen ziet denkt hij; dat vrouwtje zal wel mooie borsten hebben; en vrouwen met mooie borsten zullen wel goed mijn nakomelingen kunnen zogen en dan wil hij z'n zaad wel lozen in haar babykamertje.
Ik wil helemaal geen kinderenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:01 schreef Zolder het volgende:
Nee, het laat zien dat het een gezonde vrouw is die klaar is om kinderen te krijgen. Daarom vinden mannen dit aantrekkelijk.
Groeten,
hoogleraar biologie zolder
Verworpen, dit is omdat in het instinct van een man deze oer drang er altijd zal zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Om een lang verhaal kort te houden: er is een hele boel onderzoek naar gedaan, maar geen theorie is tot nu toe nog echt 100 procent bewezen. Er zijn altijd wat dingen die dan weer niet kloppen. Zoals bijv. bij de theorie dat vrouwen met grote borsten vruchtbaar zijn en dus kindertjes kunnen krijgen. Waarom vinden dan mannen die absoluut geen kinderen willen vrouwtjes met leipe borsten nog steeds aantrekkelijk? Dat soort dingen. Dusch, borsten zijn gewoon geijl, net zoals kontjes. De reden = heleboel speculatie maar geen 1 theorie legt het precies en op de goede manier uit.
Nee lompe aarshork.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dankje voor de geiten.
[..]
=Ja juist. Dus mooie billen (kan geen definitie zijn is smaak) lijken op mooie borsten qua vorm. Dus als iemand "peer" borstjes mooi vind dan heeft de eigenaresse een peer reet? Ga fietsen. Dom jonk.
Ja, maar het gaat er hier toch om waarom die oerdrang er is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Verworpen, dit is omdat in het instinct van een man deze oer drang er altijd zal zijn.
Gr hoogleraar biologie zolder
Bij deze krijg jij van mij een scholar ship aangeboden om te komen studeren aan de universiteit van biologie in friesland.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee lompe aarshork.. Billen lijken op borsten want rond. Rond = bevallig = aantrekkelijk.
Fawkheej, jij bent echt dom.
Dit komt door instictief gedrag bepaalt door een onwillekeurige vorm van evolutie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er hier toch om waarom die oerdrang er is?
Waarom vinden wij bijvoorbeeld niet in plaats van borsten of billen, de neus of het oor heel mooi.
Wat moet je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee lompe aarshork.. Billen lijken op borsten want rond. Rond = bevallig = aantrekkelijk.
Fawkheej, jij bent echt dom.
Wat voor specifieke vorm van evolutie dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:13 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dit komt door instictief gedrag bepaalt door een onwillekeurige vorm van evolutie.
Eigenlijk vraag je dus gewoon hoe het komt dat dit zo is geworden,
dit is door 3 redenen
Het leven is lastig,
je lijkt op je ouders,
ieder individu is anders.
Gaan we dan billen en borsten vergelijken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:10 schreef Zolder het volgende:
[..]
Bij deze krijg jij van mij een scholar ship aangeboden om te komen studeren aan de universiteit van biologie in friesland.
Je moet je vriendin eens aan je tepels laten knabbelen, dan praat je dit soort poep niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Om verder te gaan: waarom hebben mannen borsten, geheel rudimentair en geenszins nuttig. Een overblijfsel van de evolutie, domme evolutie..
Weet niet of ze dat wel wil..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet je vriendin eens aan je tepels laten knabbelen, dan praat je dit soort poep niet meer.
Wil je m'n adresquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
Mannen houden van brede heupen want dat is een teken dat de vrouw goed kan baren.
Alles heeft uiteindelijk te maken met voortplanting. Want we zijn dieren. En dieren hebben als doel voortplanting. Dus allemaal neuken nu!
Edit:![]()
![]()
![]()
Ja hoor. Geef maar. Niet per DM of PM maar gewoon hier in het topicquote:
Verhoudingsgewijs misschien. Alleen de omtrek van de heupen is niet interessant.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
Mannen houden van brede heupen want dat is een teken dat de vrouw goed kan baren.
Alles heeft uiteindelijk te maken met voortplanting. Want we zijn dieren. En dieren hebben als doel voortplanting. Dus allemaal neuken nu!
Edit:![]()
![]()
![]()
Muah, dan toch maar nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja hoor. Geef maar. Niet per DM of PM maar gewoon hier in het topic
Ja veel practicums,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Gaan we dan billen en borsten vergelijken?
Dit kan ik niet uieggen, net zoals dat je niet kan uitleggen WAAROM evolutie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat voor specifieke vorm van evolutie dan?
En dat borsten aantrekkelijk zijn kan ik inderdaad wel enigszins herleiden aan de hand van evolutie. Maar waarom billen per se? Waarom zijn er bepaalde delen van het lichaam die bepaalde seksuele lusten/impulsen opwekken, meer dan andere delen van het lichaam, etc.
Om verder te gaan: waarom hebben mannen borsten, geheel rudimentair en geenszins nuttig. Een overblijfsel van de evolutie, domme evolutie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |