Jij snapt emquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Doorzichtig ipv paars?
Neeee jonguh!! Dat is Feigling!! Dat is viieews.!!quote:
jognuh! jy snapt dr ook helemaaL nix van!!1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neeee jonguh!! Dat is Feigling!! Dat is viieews.!!
Flugel is veel lekkerderderder! En die parties zijn altijd vEt
Dit keer ben je er wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
T stijfje is nog steeds niet weg...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef haakon het volgende:
Trance Generators @ Decibel 2011leuke set, t/m 16, toen greep de organisatie in? (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
leuke set, t/m 16, toen greep de organisatie in? ()
Het viel me wel op tijdens de set toen ik daar stond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.
Nette lijn-omhoog wederom Seth!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Sethje het volgende:
epische TT
een stukje spam:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)-oktober-bekend.html
Bij Welcome To The Record Shop dacht ik al bij mezelf, leuk dat ze hij deze nieuwe plaat toch gedraaid hebben heeft, omdat ie wel early klinkt. Maar daarna bleef het niet bij die enequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.
Get in here and say that mate! Come on! Fucking come and have it! You gaelic fucking garlic-breath tosserquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
ga dan niet van die nieuwere shizzle draaien ook al "klinkt het early".
Had veel meer uit gehaald kunnen worden imo...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Zany is zo heerlijk!
(nee, dit is geen B-Front, maar een Zany track)
Waaat een crapnummer..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Zany is zo heerlijk!
(nee, dit is geen B-Front, maar een Zany track)
Ik ben heel stellig Early = Early (uitzondering op de regel eventueel 2005 erbij)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
leeftijd is maar een nummerhet gaat om de sound jatog?
Plat en voorstelbaar. Het heeft geen 'vreet me maar op'! Het hoge woord moet er maar eens uit. Het is ronduit saai...en het publiek vreet het!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lijn omhoog XQ Italy inderdaad erg voorspelbaar
Black Box:
Stephanie (Met een Raw set)
TNT
Tatanka
Zatox
Davide Sonar
Ivan Carsten
Wild Motherfuckers
Activator (Subground)
Bovenzaal:
Francesco Zeta