Dat is goed, mits niet te lang dan vervalt mijn bod.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bod genoteerd.
Ik zie dat er hier een paar dagen geleden een zwarte 8 GB voor 160 euro is verkocht dus laat ik hem nog even staan.
Er zal nog wat bij moeten voor 125 gaat de witte niet weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dat is goed, mits niet te lang dan vervalt mijn bod.
Maar is de telefoon verder simlockvrij en hoelang houdt de accu het nog uit?
Harderwijkquote:
Rechtsboven komt de chrome-ring 1 mm van de behuizing af. (zie onderste foto)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef chidori het volgende:
over de zwarte: is alleen het glas gebroken? Heeft de behuizing van de achterkant en chrome-ring (ofzoiets) beschadigingen?
Het zijn inderdaad T-mobile telefoons. Over dat simlock vrij maken moet ik me even inlezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef M.C. het volgende:
130 voor de witte iphone; is hij simlockvrij (origineel)? edit; niet simvrij dus
Zijn het nederlandse Tmobile toestellen? want dan kun je ze dacht ik gratis simlockvrij maken
Bod genoteerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:10 schreef BigSmurf het volgende:
150 euro inclusief voor de eerste telefoon.
het is een 3G niet 3GS en niet simlockvrij en scherm is kapot en jij hebt 100 euro over voor dat dingquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:18 schreef Barcafan het volgende:
Bod terug getrokken, ga voor een ander.
Ja is inmiddels verkocht aan chidori.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef UncleSam het volgende:
Benieuwd of de deal met chidori nog doorgaat?
Bij dezen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Beide telefoons zijn verkocht dit topic kan dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |