Ik hoor sinds vandaag ook tot de club!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb er vandaag ook een gekocht! De 16gb incl. dock, ter vervanging van m'n macbook pro bij de studie. Die is iets te zwaar om dagelijks mee te slepen en hoop dat dit uitkomst biedt. Voorlopig is het toetsenbordje helemaal geweldig! Valt me alleen wel op dat ik op fok alleen met opera een post fatsoenlijk kan typen, met dolphin gaat het niet zo en met de standaard browser kan ik het al helemaal vergeten..
Tsja die 100 euro, daar krijg je nogal wat voor terugquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Omdat mensen vaak niet geduldig kunnen zijn en je zo altijd wel kunt blijven wachten met aanschaffen want er komt steeds iets beters uit.
Misschien bevalt hen de Transformer gewoon goed en vervult het alle wensen van iemand. Bovendien geloof ik dat de huidige Transformer met dock goedkoper zal zijn dan de aankomende Transformer zonder dock.
Ik moet eens beter leren kijken, er is gewoon een super handig programma voorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Die van mij heb geroot met een uitleg op xda-developers. Daar staan een meerdere varianten hoe je hem kan rooten.
Mag ik vragen hoe je aan het prijsverschil van 250 euro komt? Ik heb enkel nog prijzen gezien die 100 euro hoger liggen dan de huidige uitvoeringen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar wil je de dock erbij, zit je dus op 250,- euro verschil.
Om die reden kocht ik ooit de samsung tab 7 inch, die zou ook android 3 krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich
Ze hebben het nu ook van Asus zelf uit gemeld. Dus het zal niet al te lang duren voordat ze met een update komen. Maar waarschijnlijk pas nadat ze hun nieuwe telefoon op de markt hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Om die reden kocht ik ooit de samsung tab 7 inch, die zou ook android 3 krijgen.
Vooralsnog kwam samsung niet eens met de opvolger van 2.2 . . .
Mede om die reden wilde ik per se geen samsung meer en had asus dit maal mijn geld voor een 10 inch te pakken.
zou ik mogen vragen welke dat was?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik moet eens beter leren kijken, er is gewoon een super handig programma voorEcht 5 minuten werk
Las ergens prijzen beginnend bij 479? Zonder dock. Dus de prijs van een Tranformer TF101 met dock quasi. Een dok is zo'n 129,- euro en een tranformer nu zo'n 369,-, verschil tabletwise + dock dus kleine 250 euro. Kan niet meer vinder waar het was en hoeveel GB die versie had, misschien daaraan gelegen, maar zoals D3ft0n3 al aangeeft, waarom überhaupt meer uitgeven als iemand al tevreden is met de performance/looks/prijs?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je aan het prijsverschil van 250 euro komt? Ik heb enkel nog prijzen gezien die 100 euro hoger liggen dan de huidige uitvoeringen.
Ik wil wachten op de Prime, maar als ik 50% meer zou moeten betalen begin ik toch te twijfelen.
Zal dus wel uit te vogelen zijn bij xda-developers: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1107 > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zou ik mogen vragen welke dat was?
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:26 schreef Lod het volgende:
Afgelopen weekend mijn vader een iPad2 voor zijn 75ste verjaardag gegeven. Ik heb nog een lans gebroken voor de Asus maar uiteindelijk is het toch de Apple geworden.
Ik heb er dus ook mee kunnen spelen en het was een gekke gewaarwording. Ik heb bewust gekozen tussen de Asus en de iPad en ben heel blij met mijn uiteindelijke keuze voor de Transformer. 's Avonds, als ik thuis ben, verlaat dat ding mijn handen vrijwel niet. En toch kreeg ik bij het vasthouden van de iPad een soort gevoel van goddelijke openbaring. Ik - als gewone sterveling - mag een iPad vasthouden!
En dat is volgens mij ook de kracht van Apple, dat ze je dat gevoel kunnen geven.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zou ik mogen vragen welke dat was?
Het werkt fijn, maar ik zou niet willen wisselenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef lukaon het volgende:
[..]
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.
Ja, op mijn telefoon gebruikte ik altijd Dolphin. Deze, en de stock browser geeft op de tablet een enorme lag bij het typen in fora en andere tekst invoer velden, welke user agent (mobile/desktop) ik ook gebruik. Firefox heb ik niet eens naar gekeken omdat er nog overal zo slecht over gesproken wordt, bovendien vind ik de desktopversie daarvan ook maar niets. Maar Opera heeft het probleem opgelost, alleen jammer dat de bladwijzers ietwat omslachtig werken vergeleken met Dolphin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik hoor sinds vandaag ook tot de club!
ook de 16GB versie met dock.
Alleen snap ik niet dat je alleen in Opera fatsoenlijk kan typen?
Ik heb zelf Firefox erop gezet, inclusief een 'ik wil geen mobile versies van sites gebruiken' extensie, en dat draait hier super.
Grappig. Ik heb juist voor de Transformer gekozen als alternatief voor het dagelijkse meeslepen van mijn Macbook Pro naar de studie. Een iPad mist een toetsenbordje + het zelf indelen van de homescreen (precies ook de reden die me weerhoudt van een iPhone), dus daarom voor de Transformer gegaan. Andere optie was het inwisselen van m'n Macbook Pro voor een Air, maar dat wou ik niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef lukaon het volgende:
[..]
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |