abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:53:09 #151
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_103310401
Als het mee zit krijg ik em deze week, anders volgende weer :+
Moet nog maar effe wachten :P gelukkig heeft het allemaal niet zo'n haast ;)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 07:26:28 #152
13250 Lod
Sapere aude!
pi_103313443
Afgelopen weekend mijn vader een iPad2 voor zijn 75ste verjaardag gegeven. Ik heb nog een lans gebroken voor de Asus maar uiteindelijk is het toch de Apple geworden.

Ik heb er dus ook mee kunnen spelen en het was een gekke gewaarwording. Ik heb bewust gekozen tussen de Asus en de iPad en ben heel blij met mijn uiteindelijke keuze voor de Transformer. 's Avonds, als ik thuis ben, verlaat dat ding mijn handen vrijwel niet. En toch kreeg ik bij het vasthouden van de iPad een soort gevoel van goddelijke openbaring. Ik - als gewone sterveling - mag een iPad vasthouden!
En dat is volgens mij ook de kracht van Apple, dat ze je dat gevoel kunnen geven. Beide apparaten doen hetzelfde en doen het allebei even goed. Ze doen het alleen op een eigen manier, die keuze is aan de bezitter. De rest van de argumenten uit beide kampen is uiteindelijk gewoon fanboyisme.

Wat wel weer grappig was dit weekend, was dat we op een gegeven moment met drie iPad's, twee laptops met windows 7, 2 Blackberry's 2 Android toestellen (mijn Transformer en mijn telefoon) bij elkaar waren. En dat alle drie de iPads geen verbinding konden maken met het draadloze netwerk. Terwijl de andere nergens problemen mee hadden.
GNU Terry Pratchett
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:36:36 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103333226
Zonet maar even geprobeerd de transformer te rooten, maar hier liep ik weer tegen een uitdaging aan :{

Het scherm was helemaal niet leesbaar, vergelijkbaar met een kapotte videokaart in een pc.

Gelukkig installeerde de root ook CWM zodat ik hem straks (hopelijk) kan restoren

Gebruik voor rooten niet het bestand op EEEpadhacks.net (het WW bestand is verouderd!) de admin zei dat deze wel moest werken maar dat doe hij dus niet.

Gelukkig heb ik het bij mijn mobiel ook als eens fout gedaan, en ben ik niet zo in paniek als toen :')

Edit: Alweer gefixt :)

[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 20-10-2011 19:26:55 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:22:35 #154
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_103335171
Die van mij heb geroot met een uitleg op xda-developers. Daar staan een meerdere varianten hoe je hem kan rooten.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:23:28 #155
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_103345241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb er vandaag ook een gekocht! De 16gb incl. dock, ter vervanging van m'n macbook pro bij de studie. Die is iets te zwaar om dagelijks mee te slepen en hoop dat dit uitkomst biedt. Voorlopig is het toetsenbordje helemaal geweldig! Valt me alleen wel op dat ik op fok alleen met opera een post fatsoenlijk kan typen, met dolphin gaat het niet zo en met de standaard browser kan ik het al helemaal vergeten..
Ik hoor sinds vandaag ook tot de club!
ook de 16GB versie met dock.

Alleen snap ik niet dat je alleen in Opera fatsoenlijk kan typen?
Ik heb zelf Firefox erop gezet, inclusief een 'ik wil geen mobile versies van sites gebruiken' extensie, en dat draait hier super.
pi_103347098
Leg mij uit waarom mensen nu nog zo'n ding kopen terwijl de nieuwe, sterk verbeterde, versie over een paar weken verkrijgbaar is !!!
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:56:03 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103347267
Omdat mensen vaak niet geduldig kunnen zijn en je zo altijd wel kunt blijven wachten met aanschaffen want er komt steeds iets beters uit. :P

Misschien bevalt hen de Transformer gewoon goed en vervult het alle wensen van iemand. Bovendien geloof ik dat de huidige Transformer met dock goedkoper zal zijn dan de aankomende Transformer zonder dock. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103347647
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Omdat mensen vaak niet geduldig kunnen zijn en je zo altijd wel kunt blijven wachten met aanschaffen want er komt steeds iets beters uit. :P

Misschien bevalt hen de Transformer gewoon goed en vervult het alle wensen van iemand. Bovendien geloof ik dat de huidige Transformer met dock goedkoper zal zijn dan de aankomende Transformer zonder dock. ;)
Tsja die 100 euro, daar krijg je nogal wat voor terug ;)
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:47:48 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103350654
Ja, maar wil je de dock erbij, zit je dus op 250,- euro verschil. ;)

En voor sommigen is die meerprijs sowieso niet nodig als ze alles in de TF101 hebben wat ze wensen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:34:20 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103352988
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Die van mij heb geroot met een uitleg op xda-developers. Daar staan een meerdere varianten hoe je hem kan rooten.
Ik moet eens beter leren kijken, er is gewoon een super handig programma voor :) Echt 5 minuten werk :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:57:32 #161
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_103353978
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar wil je de dock erbij, zit je dus op 250,- euro verschil. ;)
Mag ik vragen hoe je aan het prijsverschil van 250 euro komt? Ik heb enkel nog prijzen gezien die 100 euro hoger liggen dan de huidige uitvoeringen.

Ik wil wachten op de Prime, maar als ik 50% meer zou moeten betalen begin ik toch te twijfelen.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:18:32 #162
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103361718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich ;)
Om die reden kocht ik ooit de samsung tab 7 inch, die zou ook android 3 krijgen.
Vooralsnog kwam samsung niet eens met de opvolger van 2.2 . . .

Mede om die reden wilde ik per se geen samsung meer en had asus dit maal mijn geld voor een 10 inch te pakken.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:37:08 #163
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_103362041
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:18 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Om die reden kocht ik ooit de samsung tab 7 inch, die zou ook android 3 krijgen.
Vooralsnog kwam samsung niet eens met de opvolger van 2.2 . . .

Mede om die reden wilde ik per se geen samsung meer en had asus dit maal mijn geld voor een 10 inch te pakken.
Ze hebben het nu ook van Asus zelf uit gemeld. Dus het zal niet al te lang duren voordat ze met een update komen. Maar waarschijnlijk pas nadat ze hun nieuwe telefoon op de markt hebben.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_103372156
Ja ze hebben al gezegd dat ze een paar weken na lancering van het eerste ICS device de TF1 gaan voorzien van een update ^^ Ikheb gisteren ook een TF1 gehaald, zonder dock. Dan kan ik altijd switchen naar een TFPmet dock mocht het allemaal veel beter zijn. De performance van deze is niets op aan te merken iig :-D En nu ook voor 360 in de winkel, prima prijs :-)
RAH RAH
pi_103374227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik moet eens beter leren kijken, er is gewoon een super handig programma voor :) Echt 5 minuten werk :)
zou ik mogen vragen welke dat was? :@
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:56:02 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103376336
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef Mederiacvm het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe je aan het prijsverschil van 250 euro komt? Ik heb enkel nog prijzen gezien die 100 euro hoger liggen dan de huidige uitvoeringen.

Ik wil wachten op de Prime, maar als ik 50% meer zou moeten betalen begin ik toch te twijfelen.
Las ergens prijzen beginnend bij 479? Zonder dock. Dus de prijs van een Tranformer TF101 met dock quasi. Een dok is zo'n 129,- euro en een tranformer nu zo'n 369,-, verschil tabletwise + dock dus kleine 250 euro. Kan niet meer vinder waar het was en hoeveel GB die versie had, misschien daaraan gelegen, maar zoals D3ft0n3 al aangeeft, waarom überhaupt meer uitgeven als iemand al tevreden is met de performance/looks/prijs?
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

Zal dus wel uit te vogelen zijn bij xda-developers: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1107 > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104
pi_103381237
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 07:26 schreef Lod het volgende:
Afgelopen weekend mijn vader een iPad2 voor zijn 75ste verjaardag gegeven. Ik heb nog een lans gebroken voor de Asus maar uiteindelijk is het toch de Apple geworden.

Ik heb er dus ook mee kunnen spelen en het was een gekke gewaarwording. Ik heb bewust gekozen tussen de Asus en de iPad en ben heel blij met mijn uiteindelijke keuze voor de Transformer. 's Avonds, als ik thuis ben, verlaat dat ding mijn handen vrijwel niet. En toch kreeg ik bij het vasthouden van de iPad een soort gevoel van goddelijke openbaring. Ik - als gewone sterveling - mag een iPad vasthouden!
En dat is volgens mij ook de kracht van Apple, dat ze je dat gevoel kunnen geven.
Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:30:49 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103392488
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef lukaon het volgende:

[..]

Dat 'magische' moet je Apple nageven, 32 miljoen iPads verkocht en toch dat speciale gevoel kunnen oproepen. Een maat van mij is daarom alsnog naar de iPad 2 gegaan en heeft z'n Asus Eee Pad verpatst. het gevoel bleef bij hem knagen.
Het werkt fijn, maar ik zou niet willen wisselen :)
pi_103409410
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

Ik hoor sinds vandaag ook tot de club!
ook de 16GB versie met dock.

Alleen snap ik niet dat je alleen in Opera fatsoenlijk kan typen?
Ik heb zelf Firefox erop gezet, inclusief een 'ik wil geen mobile versies van sites gebruiken' extensie, en dat draait hier super.
Ja, op mijn telefoon gebruikte ik altijd Dolphin. Deze, en de stock browser geeft op de tablet een enorme lag bij het typen in fora en andere tekst invoer velden, welke user agent (mobile/desktop) ik ook gebruik. Firefox heb ik niet eens naar gekeken omdat er nog overal zo slecht over gesproken wordt, bovendien vind ik de desktopversie daarvan ook maar niets. Maar Opera heeft het probleem opgelost, alleen jammer dat de bladwijzers ietwat omslachtig werken vergeleken met Dolphin.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef lukaon het volgende:

[..]

Grappig. Ik heb juist voor de Transformer gekozen als alternatief voor het dagelijkse meeslepen van mijn Macbook Pro naar de studie. Een iPad mist een toetsenbordje + het zelf indelen van de homescreen (precies ook de reden die me weerhoudt van een iPhone), dus daarom voor de Transformer gegaan. Andere optie was het inwisselen van m'n Macbook Pro voor een Air, maar dat wou ik niet!

[ Bericht 36% gewijzigd door house_is_a_feeling op 22-10-2011 17:38:26 ]
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_103463087
Hoe kan ik mijn externe harde schijf benaderen in Android als die via USB is aangesloten? Ik zie niets bij 'bestandsbeheer', ook niet onder Removable.
pi_103502766
je zou hem volgens mij sowieso moeten kunnen zien in de taakbalk rechts onderin op de transformer. dus waar alle meldingen e.d. komen te staan. :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:08:45 #172
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_103503499
Net maar even gebeld waar mijn bestelling blijft :+
Deze week gaat die de deur uit *O*
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:27:32 #173
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103504332
Was even aan het spelen met mijn homescreens toen ik dit tegen kwam: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1218260
Ziet er zeer vet uit, moet nu alleen ''even'' uitzoeken hoe alles werkt :')
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:31:12 #174
13250 Lod
Sapere aude!
pi_103506841
Wat zijn hubs en wat is de meerwaarde?
GNU Terry Pratchett
pi_103508404
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:31 schreef Lod het volgende:
Wat zijn hubs en wat is de meerwaarde?
Iemand op xda noemt zo zijn interface, je kunt je homescreen zo indelen ;) zie ook het show je homescreen topic hier op fok. Meerwaarde is persoonlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')