abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:38:49 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103001943
Hij heeft het uiteraard over het FYSIEKE toetsenbord, niet de on-screen versie.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:39:58 #127
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103001994
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff ik heb zelf Swiftkey erop staan die ik handig vind werken. die kantelt ook netjes mee met het scherm...dat is toch wat je wil of niet?
Lees aub deze nog eens:
Asus Eee Pad Transformer #2
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:41:36 #128
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103002074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Hij heeft het uiteraard over het FYSIEKE toetsenbord, niet de on-screen versie.
Ja, klopt. Ik vind het knap dat iemand dat finaal kan missen en over onscreen keyb. begint.
Met name ook door de toevoegingen keyb.-accu en opladen..
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_103002269
Ik sta wel vaker te kijken van mijn kwaliteiten.

Maar goed, sommige applicaties dwingen dus de schermoriëntatie af en dat vind je irritant?
sorry moest het echt 5 keer lezen voordat ik überhaupt begreep wat je nu bedoelde

Ik heb de autorotatie uit staan en vind het bloedirritant dat wordfeud als enige het scherm in portrait gebruikt... zelfde probleem dus en dat is iets wat de applicatieprogrammeur op moet lossen en niet asus.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:48:05 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103002348
Mensen proberen situaties alleen op hun situatie te betrekken...
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb er zelf geen dock bij dus daar kan ik niets over zeggen, ik zocht een tablet en geen laptopvervanging.
De puntjes mbt de case zou ik even na moeten kijken.
Qua vastlopers is de browser (stock) wel een koploper ja, firefox doet het beter. Andere eigenlijk geen last van.
Het dock is het toetsenbord in dit geval. Het gaat niet om de applicaties die de oriëntering afdwingen/forceren, maar het dock/toetsenbord dat de boel vastzet in 'landscape' waar de user liever 'portrait' gebruikt. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103002431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
Mensen proberen situaties alleen op hun situatie te betrekken...

Mijn situatie is dan ook een stuk boeiender :P

quote:
Het dock is het toetsenbord in dit geval. Het gaat niet om de applicaties die de oriëntering afdwingen/forceren, maar het dock/toetsenbord die dat de boel vastzet in 'landscape' waar de user liever 'portrait' gebruikt. :P
Ofwel hetzelfde als wat ik hierboven aangaf; je kunt zelf afdwingen dat de schermoriëntatie vast blijft staan maar sommige pakketten overriden dat gewoon. Dat heeft verder weinig met het dock van doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:51:08 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103002483
:|W I give up.
pi_103002554
Ok die 10 urige werkdag begint me duidelijk op te breken :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:52:43 #134
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103002555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Ofwel hetzelfde als wat ik hierboven aangaf; je kunt zelf afdwingen dat de schermoriëntatie vast blijft staan maar sommige pakketten overriden dat gewoon. Dat heeft verder weinig met het dock van doen.
Asus override het zelf ook, en dAt is wat ik jammer vind.
Dock er aan voor opladen? meedraai functie op scherm vervalt...
'bureaublad/desktop' van asus is dus zelf ook zo een '3th party app' wangedrocht dan ineens.. wil je opladen (Dock/keyboard > tablet) en een verticale app gebruiken? dan kan dat niet met deze asus.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:43:23 #135
13250 Lod
Sapere aude!
pi_103004583
Het kan wel, 't is alleen misschien niet zo handig ;) . En oppassen voor je nek.
Ik heb hem zelf altijd op landscape staan, werd helemaal gek van dat gedraai steeds.
GNU Terry Pratchett
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:14:46 #136
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_103063518
Ik heb zojuist ook 1 in bestelling + Dock :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:15:10 #137
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103063525
Waarom kopen? Transformer 2 komt uit over een week of 2.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103064090
Wordt pas december als ik de laatste berichten mag geloven
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103064684
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:58:36 #140
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_103065896
Ah dat had ik even niet gezien, toch hoef het van mij niet, geen zin om daarop te wachten :+ en als ik dan toch de nieuwe wil kan ik deze altijd nog wel aan mijn vriendin geven die ook al graag 1 wil hebben hehe :D
pi_103071138
op de 1 of andere manier slurpt mijn transformer de laatste tijd batterij :S
Ik hang hem meestal als hij tussen de 20 en 30 procent is aan de lading.
maar overdag gebruik ik hem niet om dat ik dan op mijn werk zit.
als ik hem dus 's nachts aan de lading hang en hij 's ochtends 100% vol is haal ik hem van de lading.
als ik dan rond half 6 's avonds terug ben zie ik dat de batterij nog maar 80%vol zit ongeveer.

en het 2e punt wat ik heb is: Is dat de draadloze verbinding soms flipt dus hij schakeld zich continu in en uit en kan hem dan met pijn en moeite en wat geluk uit geschakeld krijgen en als ik de draadloze verbinding dan weer inschakel doet hij het wel weer goed.
iemand hier die een oplossing voor deze problemen weet?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:46:36 #142
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_103073598
Volgens mij heb ik ergens wat gelezen dat een app zoals "auto airplane mode" dit zou kunnen oplossen. Althans het was voor een aantal een oplossing.

Blijkbaar hebben meer mensen er last van sinds de laatste update.

Wat je wifi betreft heb je je transformer als een keer gereboot?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_103073730
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103076696
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij heb ik ergens wat gelezen dat een app zoals "auto airplane mode" dit zou kunnen oplossen. Althans het was voor een aantal een oplossing.

Blijkbaar hebben meer mensen er last van sinds de laatste update.

Wat je wifi betreft heb je je transformer als een keer gereboot?
Ik zal die app eens downloaden zo gouw ik thuis ben.
Ik heb hem inderdaad al wel eens gereboot, maar zal het vanavond nog een keer doen.

bedankt voor de tips :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_103265280
Ik heb er vandaag ook een gekocht! De 16gb incl. dock, ter vervanging van m'n macbook pro bij de studie. Die is iets te zwaar om dagelijks mee te slepen en hoop dat dit uitkomst biedt. Voorlopig is het toetsenbordje helemaal geweldig! Valt me alleen wel op dat ik op fok alleen met opera een post fatsoenlijk kan typen, met dolphin gaat het niet zo en met de standaard browser kan ik het al helemaal vergeten..
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 oktober 2011 @ 10:44:02 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103270634
Heb gister even met het apparaat mogen spelen. Mooi systeem :Y. Denk dat ik hem ook aan ga schaffen binnenkort. Nou ja uitgave 2 dan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_103278417
Even vanaf tweakers:

Bah ik weet niet of ik nou moet gaan wachten op deze TF2 of dat ik vandaag maar gewoon voor een TF1 naar de winkel moet gaan :P
RAH RAH
pi_103295850
Ik hoor nu 7 nov
pi_103308768
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich ;)
RAH RAH
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:14:30 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103308958
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich ;)
Kan niet wachten :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')