Lees aub deze nog eens:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff ik heb zelf Swiftkey erop staan die ik handig vind werken. die kantelt ook netjes mee met het scherm...dat is toch wat je wil of niet?
Ja, klopt. Ik vind het knap dat iemand dat finaal kan missen en over onscreen keyb. begint.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Hij heeft het uiteraard over het FYSIEKE toetsenbord, niet de on-screen versie.
Het dock is het toetsenbord in dit geval. Het gaat niet om de applicaties die de oriëntering afdwingen/forceren, maar het dock/toetsenbord dat de boel vastzet in 'landscape' waar de user liever 'portrait' gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb er zelf geen dock bij dus daar kan ik niets over zeggen, ik zocht een tablet en geen laptopvervanging.
De puntjes mbt de case zou ik even na moeten kijken.
Qua vastlopers is de browser (stock) wel een koploper ja, firefox doet het beter. Andere eigenlijk geen last van.
Mijn situatie is dan ook een stuk boeienderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
Mensen proberen situaties alleen op hun situatie te betrekken...
Ofwel hetzelfde als wat ik hierboven aangaf; je kunt zelf afdwingen dat de schermoriëntatie vast blijft staan maar sommige pakketten overriden dat gewoon. Dat heeft verder weinig met het dock van doen.quote:Het dock is het toetsenbord in dit geval. Het gaat niet om de applicaties die de oriëntering afdwingen/forceren, maar het dock/toetsenbord die dat de boel vastzet in 'landscape' waar de user liever 'portrait' gebruikt.
Asus override het zelf ook, en dAt is wat ik jammer vind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Ofwel hetzelfde als wat ik hierboven aangaf; je kunt zelf afdwingen dat de schermoriëntatie vast blijft staan maar sommige pakketten overriden dat gewoon. Dat heeft verder weinig met het dock van doen.
Laten we het hopen !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 06:15 schreef delano.888 het volgende:
http://www.tabletsmagazin(...)lijk-in-november-al/
Ik zal die app eens downloaden zo gouw ik thuis ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij heb ik ergens wat gelezen dat een app zoals "auto airplane mode" dit zou kunnen oplossen. Althans het was voor een aantal een oplossing.
Blijkbaar hebben meer mensen er last van sinds de laatste update.
Wat je wifi betreft heb je je transformer als een keer gereboot?
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef D3ft0n3 het volgende:
En nog een leuk nieuwtje voor TF1 gebruikers: http://www.pocket-lint.co(...)r-ice-cream-sandwich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |