Priscil is thuis.. Gewoon school he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef trui het volgende:
hmm, what happened to de 'zet nooit op internet wanneer je op vakantie gaat' regel?
hoe dan ook: een goede reis en heel veel plezier alvast voor iedereen die nog een vakantie voor de boeg heeft!
Leuk zeg!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:19 schreef trui het volgende:
kaasboer heeft ze!bedankt voor 't meedenken! ze komen op dit soort bootjes nl. (30 stuks gevouwen, pff!)
ik had destijds een heel klein blauw plekje op mijn gezicht, maar kennelijk was er van binnen iets goed geraakt want uiteindelijk was de helft van mijn gezicht echt donkerblauw en helemaal opgezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef ferrari_rood het volgende:
memmel van harte
Ondanks de nestosyl toch in een elkaar geslagen look
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit speelde ook al toen ze nog samen waren, toen zou er een gesprek plaatsvinden met Twan. Maar omdat ze toen uit elkaar gingen, is dat er nooit van gekomen... Twan wil dus echt echt niet. Ik vind het fijn voor m'n ex en zijn kinderen dat ze weer bij elkaar zijn, maar hij moet ook oor hebben voor Twans gevoelens. Voor mijn gevoel wordt daar nu overheen gewalst. Of in ieder geval geen rekening mee gehouden.
Wat Twan betreft, gaat hij 1x per jaar naar z'n vader (en gezin) maar dat is wat mij betreft zeker geen optie. Twan zal ook moeten bijstellen. Maar dat is één van de onderwerpen vanavond.
Pff die kapperkwestie.. lastig. M'n ex ging ook vaak met Twan naar de kapper, net als ik het lang wilde groeien. Ik heb er eigenlijk nooit wat van gezegd..
Make love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |