Jawel, en we kunnen een heel verhaal gaan houden over plus-min, maar daar heeft niemand wat aan, zeker jij niet op dit moment. Als je werkelijk rustig en overwegend een punt wil maken dan doe je dat niet op deze manier. En al zeker niet zo lang. Er zijn dus ook mensen hier die je willen helpen, althans, advies geven om rustig te worden en dus ook weer jezelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef hunter.h4 het volgende:
Doorslaan naar + en -
Bipolair is lastig. Maar niet onmogelijk om aan te pakken. En je kunt het aanpakken ZONDER pillen.
De aarde heeft toch ook 2 polen?
Ik ben rustig nu. Ben voor rede vatbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Eartling het volgende:
[..]
Jawel, en we kunnen een heel verhaal gaan houden over plus-min, maar daar heeft niemand wat aan, zeker jij niet op dit moment. Als je werkelijk rustig en overwegend een punt wil maken dan doe je dat niet op deze manier. En al zeker niet zo lang. Er zijn dus ook mensen hier die je willen helpen, althans, advies geven om rustig te worden en dus ook weer jezelf.
Dat is alles. Alleen vrees ik dat je dat nu op dit moment niet zult inzien.
Heb je daar last van ?quote:Ik heb vaak niet goed opgelet. Dat krijg je als het verkeer in het hoofd door elkaar gaat.
Als mijn verkeer in het hoofd te snel gaat heb ik last. Gaat het te traag ook. Loopt het door elkaar de grootste last.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |