dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je eigen fiets niet zelf maken
Dat zou me dan een hele tijd duren om uit te vinden hoe het werkte en nu was het probleem opgelost (min of meer ik heb geen slag in mijn wiel meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je eigen fiets niet zelf maken
Zijn op dit moment gesloten en mijn fiets staat iets van 30 minuten lopen van de fietsenmaker...quote:
40 euro voor 4 minuten werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:19 schreef First het volgende:
[..]
Dat zou me dan een hele tijd duren om uit te vinden hoe het werkte en nu was het probleem opgelost (min of meer ik heb geen kromme achterband meer) voor maar 40 euro..
Ga dan wanneer ze open zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:19 schreef First het volgende:
[..]
Zijn op dit moment gesloten en mijn fiets staat iets van 30 minuten lopen van de fietsenmaker...
Ga ik ook doen maar ik wil eerst even mijn gal spuien en weten komen of hun iets fout gedaan hebben...quote:
Nee niet perse zou ook gewoon toeval kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Pakspul het volgende:
Klacht 3 is geen klacht, maar een conclusie
Die fiets staat 30 minuten van mijn huis af....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef HSG het volgende:
En plaats van je band te repareren ga je een topic openen.
In plaats van je fiets op te halen ga je een topic openenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:28 schreef First het volgende:
[..]
Die fiets staat 30 minuten van mijn huis af....
Nou maak er werk van dan ipv een topic te openen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:28 schreef First het volgende:
[..]
Nu niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:28 schreef First het volgende:
[..]
Wat knap zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef tralalala het volgende:
Bij mij ontplofte de band langs het water en vloog de fiets de vijver in.
Nee ik had een paar seconden voordat hij ontplofte plotseling het idee dat de achterband niet recht was(wat dus vermoedelijk een bobbel in de binnenband was) dus ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:29 schreef Deetch het volgende:
klapband kan ontstaan als band te hard is opgepompt en niet goed om de velg is gelegd. Voelde je je achterwiel ook eerst hobbelen (alsof je over een hobbel rijdt) voordat hij knapte?
Das balen zeg was jij oen ook kliedernat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef tralalala het volgende:
Bij mij ontplofte de band langs het water en vloog de fiets de vijver in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |