Ik heb toch een fulltime contract. Daarbij krijgen we ze per maand erbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weet ik niet, heeft ie een vol jaar fulltime gewerkt?
kan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:14 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb toch een fulltime contract. Daarbij krijgen we ze per maand erbij.
Behalve die winstuitkering heb ik dat vanaf 1 september ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb elke vrijdag vrij, 27 dagen per jaar vakantie, 13de maand én winstuitkering..
als je 80% gaat werken heb je ook 80% vakantiedagen, oftewel 20quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:20 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Behalve die winstuitkering heb ik dat vanaf 1 september ook. Naja, 25 vakantiedagen.
ik vraag me regelmatig hier op fok toch af waar sommige opmerkingen op gebaseerd zijn, zo ook dezequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef FUFR het volgende:
jah je mag zelfs kiezen welke trein je mist
Ojaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je 80% gaat werken heb je ook 80% vakantiedagen, oftewel 20
dat ben je wel en ja ik stipte het aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me regelmatig hier op fok toch af waar sommige opmerkingen op gebaseerd zijn, zo ook dezeWat de hell wil je nou zeggen? Of wil je gewoon weer eens aanstippen dat bb met de trein gaat?
Want ik zie verder de link niet
(disclaimer: nee, ik ben niet op mijn tenen getrapt, ik verdedig niemand, ik ben niet verzuurd, verpruimd, getraumatiseerd of anderszins verknipt nu. Ik verwonder me slechts)
je weetsquote:
HOAX, en edithoer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:34 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb trouwens niet 5 dagen vakantie minder, maar juist 47 meer.
blufscrabblequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:36 schreef FUFR het volgende:
en als je het niet eens bent met de schrijfwijze van sjonge jonge, kom maar op dan!
http://www.yoekenagel.nl/(...)lufscrabble-toernooi
Moet ik op die dagen werken? Moet ik op die dagen uberhaupt iets? Nee. Dus vakantiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOAX, en edithoer.
Maareh, die worden ook niet betaald, dus tellen ze niet
Ik zou gewoon werkloos worden, dan heb je altijd vakantie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Moet ik op die dagen werken? Moet ik op die dagen uberhaupt iets? Nee. Dus vakantie.
R8-logics, die kan er ook wat van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Moet ik op die dagen werken? Moet ik op die dagen uberhaupt iets? Nee. Dus vakantie.
MIJN ARTIC WAT DOE JEquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:40 schreef ArTiC het volgende:
De ware reden dat Steve Jobs stopt bij Apple...ik heb nu een iPhone
heb je het dan niet heeeeeeeeel zwaar artic?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:41 schreef ArTiC het volgende:
ik krijg mijn vakantiedagen nooit op![]()
neem sowieso maar 2 weken vakantie, niet veel vrije dagen tussendoor maar krijg wel steeds extra uren wegens overwerk
Neem je nu ook een twitteraccount?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:40 schreef ArTiC het volgende:
De ware reden dat Steve Jobs stopt bij Apple...ik heb nu een iPhone
zakelijk he...privé heb ik nog gewoon mijn HTC HD2 met androidquote:
Nee want op vrije dagen heb ik het vaak drukker dan als ik ga werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je het dan niet heeeeeeeeel zwaar artic?
had ik alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Neem je nu ook een twitteraccount?
waarom klinkt dit herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee want op vrije dagen heb ik het vaak drukker dan als ik ga werken
Workaholics zonder levenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
lamme fucks die vinden dat ze fokking veel vakantie verdienen terwijl ze nog geen cent bereikt hebben in hun leven
Hoezo, vroeger hoefde ik maar 30 uur naar school, was om 15.30 thuis en hoefde alleen maar een beetje te luisteren naar de Melkert-figuur voor in de klas. En ik kon de hele dag naar leuke meisjes kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
"oh we hebben het zo zwaar, mauw miep"
Vroeger jonge, vroeger hadden ze het pas zwaar!
Omdat je dan leuke dingen kan doen, duhquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom klinkt dit herkenbaar
Ik ook niet, maar ik moet er zitten op vaste tijdstippen die andere kanslozen verzonnen hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben geen workaholic zonder leven, ik ben alleen niet echt onder de indruk van 40 uurtjes werken per week
dan moet ik 2 dagen vrij nemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Omdat je dan leuke dingen kan doen, duh.
ik heb mijn centen al lang terug en ik heb een nieuwe cc, dus ik voelde de noodzaak niet zo neequote:
Ach, die vent van mij kan heel veel, dus als het echt nodig is kan ie ook in loondienst ergensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
dat maakt ook niks uit Inu, maar jij zeurt en zaagt er niet zo veel over
bedenk wel dat jij later de kost moet verdienen als je baby's hebt
Hendigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet straks trouwens naar het pliesiebureau, kennelijk moet je van creditcardfraude verplicht aangifte doen
nee, snap ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn centen al lang terug en ik heb een nieuwe cc, dus ik voelde de noodzaak niet zo nee
Mijn fraude is wel gepleegd vanuit Parijs jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, snap ik.
* opnieuw bestelling doet met SQ's kaart
1. ik wil er graag bij zijn als je dat hem gaat vertellenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, die vent van mij kan heel veel, dus als het echt nodig is kan ie ook in loondienst ergens
[..]
Hendig
Ik had een mailtje gestuurd over de dealers bij ons in de buurt, kreeg ik gister een telefoontje dat ze ze niet op heterdaad kunnen betrappen, of ze vanuit ons huis mogen observeren
Ja dat dus. Daarom had ik nooit geen zaterdag meer vrijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet ik 2 dagen vrij nemen
1 dag door de week vrij = alle dingen doen die blijven liggen en alleen tijdens kantooruren kunnen
Mooi, doe jij 1. ff filmen dan, dan kan ik het ook nog terugkijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
1. ik wil er graag bij zijn als je dat hem gaat vertellen
2. doen, des te eerder ben je er vanaf.
vous connaissezquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn fraude is wel gepleegd vanuit Parijs ja![]()
![]()
ja stuur me even die nummertje!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
overigens heeft het geen zin FUF, want ik heb dus al een nieuwe
Goeien idee!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef FUFR het volgende:
he Inu, je kunt het combineren, je laat de politie de dealers filmen, neemt je winterschilder mee naar buiten en je vertelt hem dat ie een baan moet nemen!
2 vliegen in 1 klap.
Misschien 3
Ach, hij heeft het voorlopig nog druk genoeg met allerlei opdrachten en hij heeft zelf ook wel een verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
1. ik wil er graag bij zijn als je dat hem gaat vertellen
2. doen, des te eerder ben je er vanaf.
www.specsavers.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, hij heeft het voorlopig nog druk genoeg met allerlei opdrachten en hij heeft zelf ook wel een verantwoordelijkheidsgevoel
Ja, alleen zie je niks vanuit ons huis, ze staan aan de andere kant van de straat... Ik fiets er alleen regelmatig bijna tegenaan als ze bezig zijn en dat vond ik irritant worden
Daarmee kan ik nog steeds niet om een hoekje kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.specsavers.nl
kun je gratis oogmeting doen
jawel, kunnen er ook dooiehoekspiegels op monteren hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarmee kan ik nog steeds niet om een hoekje kijken
Dooie hoek is naast jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, kunnen er ook dooiehoekspiegels op monteren hoor
De dealers vinden het anders een heel mooi postuurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:11 schreef r8v2 het volgende:
Met jouw postuur fiets je ze toch wel omver.
Ah, Neerlandse cultuurverrijkingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:13 schreef Inu het volgende:
[..]
De dealers vinden het anders een heel mooi postuurAltijd psst en hey meisje
![]()
Nog een reden waarom ik de politie had gemaild trouwens
ik had bijna gezegd dat ze geen smaak hebben maar dat zou te beledigend zijn en ongemeend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:13 schreef Inu het volgende:
[..]
De dealers vinden het anders een heel mooi postuurAltijd psst en hey meisje
![]()
Nog een reden waarom ik de politie had gemaild trouwens
En onwaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had bijna gezegd dat ze geen smaak hebben maar dat zou te beledigend zijn en ongemeend.
truequote:
Koop een laser. Kun je ze via de schotel rakenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:17 schreef Inu het volgende:
Of we plakken op de schotel van de mensen op de hoek een spiegel
hey vet man! ruilen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef ArTiC het volgende:
wtf is de reden dat je je simkaart zo onbereikbaar maakt dat je alleen erbij kan met een speciaal meegeleverd stukje ijzer?
en waarom krijg je stickers bij een telefoon? ben ik 12?
net op tijd! we gaan stickers ruilen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:10 schreef gr8w8 het volgende:
Haai! Gullie leven ook nog allemaal, herken ieg veel avaters!
He wat? Stickers ruilen? Man, ben blij dat ik die dierenkaartjes van de Appie heb overleefd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
net op tijd! we gaan stickers ruilen!
alles ok?
ik heb de zegeltjes gespaard voor iemand anders, tankpasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:25 schreef FUFR het volgende:
of je deed benzine sparen bij de c1000 om dan vervolgens je benzinekaarten niet te gebruiken.
zomaar een anekdote uit het leven van de housefrau
Smartphones interesseren me geen drol. Evenals mijn collega'squote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef ArTiC het volgende:
met 6 man op kantoor de hele dag met je nieuwe telefoons spelen
ik snap niet dat er mensen zoals r8 zijn die klagen over werken
oh dan kom ik je pas wel ff lenenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb de zegeltjes gespaard voor iemand anders, tankpas
als je tien van die komedianten hebt en ze willen allemaal hun reiskosten vergoed kom je daar al snel aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Inu het volgende:
Pff, ben scheel aant kijken van mn beeldscherm
We gaan vanavond naar stand up comedy, maar ik schrok nog best wel van de prijs van een kaartje, 15 euro! Die stand up dingen zijn toch meestal maar 5 min pp ofzo?
een zuidhollander ook nog he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je tien van die komedianten hebt en ze willen allemaal hun reiskosten vergoed kom je daar al snel aan
in NYC kost zoiets al gauw 40 dollars trouwens, dus of het nou bizar duur is?
Ohja, hollander!!
Pics?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:59 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme wat een korte rokjes hebben die olof studentenchicks hier aan zeg. Daar zou ik bijna polygaam van worden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:59 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme wat een korte rokjes hebben die olof studentenchicks hier aan zeg. Daar zou ik bijna polygaam van worden.
ga weg, jij hebt gene tuinbroek!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef FUFR het volgende:
ook waar + misschien klikt het wel.
in dat case, ook pics
Harder aan het deurtje trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef febster het volgende:
Steve Jobs.
Overigens hulde voor Ziggo vandaag! Ik twitterde over ze en ze gingen uit zichzelf reageren. +1 voor webcare.
Nog iets anders, wat doe je als de wasmachinedeur niet meer open wil? Ik heb het kreng al gereset, aan en uit gezet, programma gestopt etc, maar mijn allstars zitten er nog steeds in.
Ook van haar zusje trouwensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, en ben benieuwd naar vriendin. Pics?.
Ik had al seks toen bb nog met lego speeldequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef FUFR het volgende:
ik kan voor artic niet oordelen maar bb zou moeten weten hoe een vriendin er ongeveer uitziet.
ja het lijkt heel wat maar leg het een uur in de zon en het meurt de pan uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef bleiblei het volgende:
Oh! En om te voldoen aan de Pics verzoeken hier boven:
http://www.facebook.com/p(...)0691628285227&type=1
Mis alleen rokjes op de foto's.
En ja, de gemiddelde kapotgefotoshopte hollywood muts is lekkerderder.
jij had gisteren sex!?!?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had al seks toen bb nog met lego speelde
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had al seks toen bb nog met lego speelde
Jep, dat varieert vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef FUFR het volgende:
ik kan voor artic niet oordelen maar bb zou moeten weten hoe een vriendin er ongeveer uitziet.
Juup edit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik voor het laatst seks toen bb voor het eerst met lego speelde
Of je doet een IBM resetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef r8v2 het volgende:
Meestal zit achterop of onderin een touwtje om het deurtje te deblokkeren...
Twitter natuurlijkquote:
voor de nagellakkers?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraard.
Ik ben zo oldskool dat ik een joeptjoep kanaal ben begonnen
ga eens werkenquote:
die aan het werk isquote:
klopt...je moet doodstil blijven zitten en niks aanraken als je ff 15 minuten niks kan doen door een importquote:
Ja, dat excuus gebruik ik ook altijd als ik laptops aan het installeren ben maar dat vind iedereen onzinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...je moet doodstil blijven zitten en niks aanraken als je ff 15 minuten niks kan doen door een import
hehehe, die snappen de humor er toch niet vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:03 schreef r8v2 het volgende:
SQ. Niet te hopen dat de ONZ/KLB bende je kanaal vindt
.
Astronaut in de poederdoos helpt ook wel vermoed ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:46 schreef FUFR het volgende:
"belangrijk dat je je hele gezicht raakt"
neem een blokkwast
Nee, wij zijn niet bepaald make-up experts neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
ennn mannen snappen de humor gelukkig ook niet
gekkie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn niet bepaald make-up experts nee. Misschien FUFR een beetje als ie met z'n MegaMindy pak staat te oefenen
.
de noedloek dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
gekkie!
ik heb zoveel natuurlijke schoonheid dat ik niet meer dan een potloodje en maskarra op doe
*kanaal in gaten houdtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:56 schreef FUFR het volgende:
maar ik heb me geabonneerd
zal me verder zo veel mogelijk verre van de reactieknop houden.
Of ik maak een reactievideo
ik zeg niks over je dikke worstenvingersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:12 schreef r8v2 het volgende:
Ik ging trouwens gister eens op de weegschaal staan en toen de schijf uitgerammeld was stond ie weer op nul.
Gelukkig dat ie 4 kilo teveel aangaf dus uiteindelijk een respectabele 116 kilo. Ondanks mijn 2 meter mag daar toch wel wat van af
.
Ja, kom maar Artic
Pfoe, geen idee. Das net te specifiekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:37 schreef FUFR het volgende:
R8, wat betekend handgeld op zn zweeds?
Zit met een zwetert te handelen...
Hier kan dat jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:52 schreef bleiblei het volgende:
Zijn er eigenlijk routers waarmee je audio kan streamen via wifi?
Dwz. een router waarmee ik muziek vanaf spotify draadloos kan streamen naar de audio input van onze versterker?
2 sec. Google: http://www.simpleeditions(...)essly-to-your-stereoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:52 schreef bleiblei het volgende:
Dwz. een router waarmee ik muziek vanaf spotify draadloos kan streamen naar de audio input van onze versterker?
ik was 105quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:35 schreef r8v2 het volgende:
Er moet dus 15 kilo vanaf om op dezelfde BMI als Artic te zitten. Moet te doen zijn.
Oja Artic, jij was eerst toch ook veul dikkerNetjes
.
Gewoon met iedere router...want je router bied alleen het netwerk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:52 schreef bleiblei het volgende:
dan gebruik je dus iets als Sonos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:10 schreef Inu het volgende:
Wij hebben een mega oude versterker, dus betwijfel dat die op het netwerk zit....
Dan zit er een ander apparaatje tussenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:10 schreef Inu het volgende:
Wij hebben een mega oude versterker, dus betwijfel dat die op het netwerk zit....
jij wilde toch buiten kantooruren werken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan zit er een ander apparaatje tussen.
En het is weer nacht hier.
*wacht op reply van Inu met: diefstal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei, zou je de mails met vliegtickets e.d. even naar mijn werkmail willen forwarden? (voornaam punt achternaam @ werkgever punt com)
Dan kan ik ze hier ff uit de printer trekken, volgens mij is de zwarte toner van onze printer namelijk leeg
Whe hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij wilde toch buiten kantooruren werken?
alsjeblieft, het is nacht.
Zulke hippe shizzle is er hier niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan gebruik je dus iets als Sonos.
Een apparaat wat je op een audio ingang van je versterker aansluit. Dat apparaat maakt dan via wifi verbinding met je netwerk en dan kan je via je telefoon/tablet muziek afspelen vanaf je NAS bijvoorbeeld.
Sonos heeft ook losse speakers met die functionaliteit ingebouwd...die kan je in iedere kamer of buiten neerzetten
http://sonos.com/shop/products/zoneplayer-90![]()
hebbuh!
kan ook, ik gebruik nu de ps3 maar dan moet je die ook weer aanzetten en de tv.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Zulke hippe shizzle is er hier niet hoorMisschien de Xbox?
Dat klopt, ik ben een vieze vuile dief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
*wacht op reply van Inu met: diefstal!
als je make up maar goed zit!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben een vieze vuile dief.
metje kwastjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben een vieze vuile dief.
Dat grapje maakt een van die kerels gisteravond, dat het maar goed was dat Noach geen Nederlander was, want als God dan had gezegd dat het 40 dagen en 40 nachten zou gaan regenen zou een Nederlander juichen en blij zijn dat het zomer wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef r8v2 het volgende:
Zweden: 20 graden, zon
Alpen: 30 (!) graden, zon
Oostblok: 25 graden, zon
Nederland:.
Whehequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat grapje maakt een van die kerels gisteravond, dat het maar goed was dat Noach geen Nederlander was, want als God dan had gezegd dat het 40 dagen en 40 nachten zou gaan regenen zou een Nederlander juichen en blij zijn dat het zomer wordt
ambtenarenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
de eerste lichting weekendvierders is alweer vertrokken hier
Philipswerknemersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
de eerste lichting weekendvierders is alweer vertrokken hier
ja dat helptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:41 schreef r8v2 het volgende:
Zo, en nu ga ik in het kader van gezond eten dat alsnog bij de Mac doen, maar zonder friet.
Weet je hoe warm het isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:50 schreef r8v2 het volgende:
Volgens buienradar heeft Eindhoven behalve Maastricht nu ook de laagste temp van NL. En zo te zien blijft het nog even regenen
.
Dat werkt niet of jij krijgt het niet te werken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je hoe warm het is.
Of het lijkt iig. warm.
Dat het gewoon lekker weer wordt verdorie. Temperatuur is goed zat.
Maar om terug te komen op die goede ideeen van jullie.
Dat werkt dus niet he. Via PS3, XBox, Sonos etc.
Al was het linkje van R8al wel top.
Had zitten zoeken bij de heren van Apple, en daar stond dat je alleen iTunes kan streamen via de airport. Maar Spotify blijkbaar ook. Nice.
We hebben geen Airport... Hij heeft het wel gezegd, maar is niet blijven hangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:20 schreef bleiblei het volgende:
Dan heeftie op Macbook Airfoil draaien denk ik.
Op die manier krijg je Spotify ook werkende op Airport.
En mijn PS3 heeft geloof ik geen Wifi. Is er 1 van de allereerste serie PS3's.
je gaat toch niet via airport streamen als je zelf in stratum woont..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je hoe warm het is.
Of het lijkt iig. warm.
Dat het gewoon lekker weer wordt verdorie. Temperatuur is goed zat.
Maar om terug te komen op die goede ideeen van jullie.
Dat werkt dus niet he. Via PS3, XBox, Sonos etc.
Al was het linkje van R8al wel top.
Had zitten zoeken bij de heren van Apple, en daar stond dat je alleen iTunes kan streamen via de airport. Maar Spotify blijkbaar ook. Nice.
oud maar heel erg raakquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
hier, een mopje voor je topic
Een man vloog in een heteluchtballon boven het land en besefte dat hij verdwaald was. Hij zag beneden een man lopen en daalde tot hij binnen gehoorafstand was.
"Neem me niet kwalijk,"riep hij, "kunt u mij misschien helpen? Ik heb mijn vriend beloofd hem een half uur geleden ergens te ontmoeten, maar ik weet niet waar ik ben?"
De man beneden antwoordde: "Ja. U bent in een heteluchtballon en zweeft ongeveer 10 meter boven de grond. U bevindt zich tussen de 40 en 42 graden noorderbreedte en tussen de 58 en 60 graden westerlengte".
"U bent zeker Systeem beheerder". Zei de man in de ballon.
"Inderdaad"zei de ander, "maar hoe weet u dat?"
"Nou" Zei de man in de ballon: "alles wat u zegt is technisch gesproken juist, maar ik heb helemaal niets aan die informatie. En al met al ben ik nog steeds verdwaald."
De man op de grond zei: "U bent zeker Manager?"
"Dat klopt"zei de man in de ballon: "maar hoe weet u dat?"
"Eenvoudig. U heeft geen idee waar u bent. U weet al helemaal niet waar u naaroe gaat. U heeft iets beloofd terwijl u niet weet hoe u die belofte moet waarmaken, en u verwacht dat ik uw probleem oplos. U verkeert nog steeds in dezelfde positie als voor wij elkaar ontmoetten,maar op de een of andere manier is het nu ineens mijn schuld."
Zelfs voor jou issie matigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
je gaat toch niet via airport streamen als je zelf in stratum woont..
Doen ze in Veldhoven ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:43 schreef r8v2 het volgende:
Die Mac in Best blijft toch wel een topvestiging. Net was het nogal druk (standaard vrijdagmiddagdrukte + een zootje militairen) en hop, meteen wordt er iemand met zo'n bestelkastje de menigte ingestuurd. Zegt wat je wil hebben, krijgt een bonnetje, rekent die bij de kassa af en de bestelling is vrijwel meteen klaar.
Eigenlijk best maf, het zijn alletwee drukke vestigingen en nog steeds hebben ze die bestelzuilen niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doen ze in Veldhoven ook.
Werkt best goed.
verrekte vetplep! en niet eens ff een burger brengen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:43 schreef r8v2 het volgende:
Die Mac in Best blijft toch wel een topvestiging. Net was het nogal druk (standaard vrijdagmiddagdrukte + een zootje militairen) en hop, meteen wordt er iemand met zo'n bestelkastje de menigte ingestuurd. Zegt wat je wil hebben, krijgt een bonnetje, rekent die bij de kassa af en de bestelling is vrijwel meteen klaar.
wel maar vaak stuk. beter kijken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Eigenlijk best maf, het zijn alletwee drukke vestigingen en nog steeds hebben ze die bestelzuilen niet.
zelfde eigenaar...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doen ze in Veldhoven ook.
Werkt best goed.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Die macs zijn alleen wel doffe ellende op zondag rond half zes... Ik zou me acuut steriliseren soms
Ik ga op zondag nooit naar de Mac. Tenzij na 20.00quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Die macs zijn alleen wel doffe ellende op zondag rond half zes... Ik zou me acuut steriliseren soms
Ze moeten van jou eens een burger makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
verrekte vetplep! en niet eens ff een burger brengen!
ik zal je dalijk es Mcswaffelen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ze moeten van jou eens een burger maken. De McFluf
.
juist niet, penis. Er zit al teveel vet in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
De ruimte heeft ze er in ieder geval voor.
Sorry SQ
Als je alleen naar mainstream muziek wil luisteren wel ja. Dan kan je alles vinden in Spotify.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:10 schreef bleiblei het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat Spotify wel erg relaxt is. Waarom "ontdek" (ken het natuurlijk al langer, maar had het nog nooit uitgeprobeerd) ik dat nu pas.
Gewoon je eigenste oneindige online jukebox.
Weg met de CD's, MP3's etc!
Synology?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je alleen naar mainstream muziek wil luisteren wel ja. Dan kan je alles vinden in Spotify.
Ik hebg al mijn muziek op mijn NAS staan en dat vanaf die NAS kan ik het ook overal streamen...mobiel, ipad, pc
Ik ben nu braaf een verstopper (banaan) aan het etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:35 schreef ArTiC het volgende:
eten bij de McD...stelletje nijlpaarden
macquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:35 schreef ArTiC het volgende:
eten bij de McD...stelletje nijlpaarden
QNAPquote:
Windowsquote:
Hier moest ik trouwens hardop om lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij zit daar dan ook altijd met je krijsjong?
Beter zelfsquote:
Jaquote:
bah...mensen die compromissen willen sluitenquote:
mensen die "mensen die..." opmerkingen makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bah...mensen die compromissen willen sluiten
Inderdaad. Zoals van die Apple-mensenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bah...mensen die compromissen willen sluiten
Mensen die "mensen die "mensen die..."" opmerkingen makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die "mensen die..." opmerkingen maken
Vanavond maar eens met mijn iPhone zwaaien in de kroeg, kijken of ik wat te vingeren kan scorenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals van die Apple-mensen.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vanavond maar eens met mijn iPhone zwaaien in de kroeg, kijken of ik wat te vingeren kan scoren
toch eens een rubber hoesje ervoor kopen danquote:
prutserquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:17 schreef bleiblei het volgende:
Godver... Frame voor glas in lood raam gesloopt.
van dat verkeerd omme deurtje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:17 schreef bleiblei het volgende:
Godver... Frame voor glas in lood raam gesloopt.
Serieus, hoeveel vrouwen zouden hun Iphone al ergens gestopt hebben om de trilfunctie "uit te proberen"?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toch eens een rubber hoesje ervoor kopen dan
In r8ality: honderdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Serieus, hoeveel vrouwen zouden hun Iphone al ergens gestopt hebben om de trilfunctie "uit te proberen"?.
Daar gleuf (whehe) ik helemaal niks vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In r8ality: honderden
in realiteit? Nul
klopt...het is er namelijk 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:29 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Daar gleuf (whehe) ik helemaal niks van.
Nou ja, dat hoeft ook niet persé, meer dat ie zeg maar in de buurt isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
serieus, een iPhone vrot je niet zomaar ff in je pruim hoor. De vorm is daar niet geschikt voor!
Jep. De latten aan de achterkant moeten sowieso opnieuw, maar dat is het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van dat verkeerd omme deurtje?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...het is er namelijk 1
een Duitse...iets met een N
quote:
mwaa, zet weinig zoden aan de dijk zo'n trilmotortje. Beter pak je gewoon je pocket rocketquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook niet persé, meer dat ie zeg maar in de buurt is.
niet meer te redden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep. De latten aan de achterkant moeten sowieso opnieuw, maar dat is het probleem niet zo.
Verder is de achterkant van het frame aan gort.
Maar ik weet nu wel zeker dat de andere 3 ramen nog wel een jaar of 80 mee gaan. Dat zit goed vast.
Jawel, hoop ik. Heb de potten 2 componenten plamuur er weer bij gepaktquote:
Ik bén matig r8quote:
Godverdomme. *fap fap. Jammer dat ik eigenlijk die 100 pleuro eigenlijk ff niet kan missenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Oh! En r8al:
http://shop.lego.com/en-N(...)o-Find-Items-ByTheme
1 oktober is ie te bestellen dus.
Nee, dat gaat bij haar niet gebeuren. Ach ja, ik krijg er geld voor en mijn pa is er weer een maandje vanafquote:
kan je mooi die Lego VW kopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat bij haar niet gebeuren. Ach ja, ik krijg er geld voor en mijn pa is er weer een maandje vanaf.
Wnhehehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:55 schreef r8v2 het volgende:
Weer zo'n heerlijk pareltje wat ook alleen maar op Fok kan: Verliefd op mijn verkrachter
En dan die eerste post eronder. Tranen!.
daar heb je toch ook Lego voor nodig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, gaat in het 244-restauratiefonds.
Nee, eerder een hoop geldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar heb je toch ook Lego voor nodig?
om Lego te kopen!quote:
Hey ho, dat niet. Ding is teringbetrouwbaar, restauratie is voornamelijk cosmetisch en een paar technische dingen die niet heel boeiend zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Restauratiefonds?
Dus je hebt een gammel onbetrouwbaar roestblik aan dat meisje meegegeven?
ja restauratiefonds. Dat wat BB binnenkort ook een oprichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Restauratiefonds?
Dus je hebt een gammel onbetrouwbaar roestblik aan dat meisje meegegeven?
Ik denk dat die eerder een restauratiewagon opentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja restauratiefonds. Dat wat BB binnenkort ook een opricht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |