Ik heb toch een fulltime contract. Daarbij krijgen we ze per maand erbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat weet ik niet, heeft ie een vol jaar fulltime gewerkt?
kan ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:14 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb toch een fulltime contract. Daarbij krijgen we ze per maand erbij.
Behalve die winstuitkering heb ik dat vanaf 1 september ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb elke vrijdag vrij, 27 dagen per jaar vakantie, 13de maand én winstuitkering..
als je 80% gaat werken heb je ook 80% vakantiedagen, oftewel 20quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:20 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Behalve die winstuitkering heb ik dat vanaf 1 september ook. Naja, 25 vakantiedagen.
ik vraag me regelmatig hier op fok toch af waar sommige opmerkingen op gebaseerd zijn, zo ook dezequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef FUFR het volgende:
jah je mag zelfs kiezen welke trein je mist
Ojaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je 80% gaat werken heb je ook 80% vakantiedagen, oftewel 20
dat ben je wel en ja ik stipte het aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me regelmatig hier op fok toch af waar sommige opmerkingen op gebaseerd zijn, zo ook dezeWat de hell wil je nou zeggen? Of wil je gewoon weer eens aanstippen dat bb met de trein gaat?
Want ik zie verder de link niet
(disclaimer: nee, ik ben niet op mijn tenen getrapt, ik verdedig niemand, ik ben niet verzuurd, verpruimd, getraumatiseerd of anderszins verknipt nu. Ik verwonder me slechts)
je weetsquote:
HOAX, en edithoer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:34 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb trouwens niet 5 dagen vakantie minder, maar juist 47 meer.
blufscrabblequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:36 schreef FUFR het volgende:
en als je het niet eens bent met de schrijfwijze van sjonge jonge, kom maar op dan!
http://www.yoekenagel.nl/(...)lufscrabble-toernooi
Moet ik op die dagen werken? Moet ik op die dagen uberhaupt iets? Nee. Dus vakantiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOAX, en edithoer.
Maareh, die worden ook niet betaald, dus tellen ze niet
Ik zou gewoon werkloos worden, dan heb je altijd vakantie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Moet ik op die dagen werken? Moet ik op die dagen uberhaupt iets? Nee. Dus vakantie.
R8-logics, die kan er ook wat van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Moet ik op die dagen werken? Moet ik op die dagen uberhaupt iets? Nee. Dus vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |