Wil je erover praten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef coban het volgende:
[..]
Heh. Ik voel me niet welkom hier enzo ditdaralleszuszo
Oh, verkeerd gekeken. Repsect.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat er los van. Dat was gewoon de laatste post. Ik postte niet na het slotje.
Je bent kapotinspiratieloos. Met dit als gevolg. Dacht dat je beter kon.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef GGMM het volgende:
Wat een kut-TT trouwens,als ik dat geweten had had ik er zelf een verzonnen.
Doe normaal jij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef Nectar het volgende:
coban is echt een noobie gaat ze met marrokaansekip smeken om een sc gaat ze volgerns naar nb
Verzin jij eens iets waar je niet zelf in voorkomt dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je bent kapotinspiratieloos. Met dit als gevolg. Dacht dat je beter kon.
true my friendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef Nectar het volgende:
coban is echt een noobie gaat ze met marrokaansekip smeken om een sc gaat ze volgerns naar nb
Ik had er een:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verzin jij eens iets waar je niet zelf in voorkomt dan?
Internetrespect, daar doe ik het allemaal voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gekeken. Repsect.
Méh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik had er een:
Pyjama's zijn overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |