Komen er dan jeugdtrauma's bij je naar boven?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:31 schreef speedking het volgende:
[..]
omdat t kut is, krijg je allemaal groepjes
Erg he dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:31 schreef speedking het volgende:
[..]
omdat t kut is, krijg je allemaal groepjes
Op de makkelijke manier ga je gewoon naar irc.fok.nl, typ je je naam in, en klik je op connect. dan typ je in het chatding, /join #UDOWUquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan in godsnaam?
...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:29 schreef Nectar het volgende:
is op FOK! posten met anderen mensen sociaal?
Dit maakt mijn nacht weer helemaal goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik vind je sowieso cool dat weet je toch.
Wou je nog sneller posten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HALLO
Bij mij doet alt + s het niet.
Hoe kan dit?
gr MK
hou niet van groepjes, een klas heb ik liever ook 1 klasinplaats van iedereen heeft iemand met wie hij zij omgaatquote:
Toch wel mooi gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik zat te trollen,,, ik neem het hele internet niet zo serieus als de meesten hier doen.....![]()
Jouw posts spraken met toch op de 1 of andere manier wel aan, heb toen een beetje door''getrolld'' om jouw te ''plagen''
Alsnog; ik neem het niet zo nauw met internet.... 'k vind het waarschijnlijk vreemder als jullie.
Zoals ik ooit zei; ''zoals jij hier op't forum reageerd, zo zou ik in't echt reageren''
Haha
Ja dat kan hier toch? Iedereen mag meeposten xquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:33 schreef speedking het volgende:
[..]
hou niet van groepjes, een klas heb ik liever ook 1 klasinplaats van iedereen heeft iemand met wie hij zij omgaat
Alt + Shift+ S.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HALLO
Bij mij doet alt + s het niet.
Hoe kan dit?
gr MK
Welke vraag?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:34 schreef Nectar het volgende:
lol waarome negeren jullie mij vraag?
oke.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dat kan hier toch? Iedereen mag meeposten x
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:34 schreef Nectar het volgende:
lol waarome negeren jullie mij vraag?
aightquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent helemaal niet genegeerd, MK gaf goed antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |