Mongooltjes die geen smaak hebben en denken dat het is om 'stoer' te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef Nectar het volgende:
Het heeft een bittere droge poepsmaak.
Toch vinden zoveel mensen het lekker, of doen ze het gewoon omdat ze dan stoer denken te zijn met de alcohol erin.
Dit. De 1e ijskouwe kletser(s) op een bloedhete dag. Echt heerlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
Het is 30 graden, je hebt je net het zweet in je bilnaad gewerkt, je komt thuis, loopt naar de koelkast, pakt een biertje, neemt de eerste slok.
Beter dan seks.
Vrouwen die geen bier drinkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Mannen die geen bier lusten.
Vrouwen die bier drinken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Mannen die geen bier lusten.
Vrouwen die bier drinken.
Alfa is het enige pils dat ik echt lekker vind. Voor de rest geniet ik eigenlijk alleen écht van speciaalbieren in mijn stamkroeg. Pilsener in het algemeen vind ik mwa.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:10 schreef Plums het volgende:
Alfa is zo lekkerWeet ik veel waarom.
Doe er wat muziek bij en een sigaretje , puur genietenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
Het is 30 graden, je hebt je net het zweet in je bilnaad gewerkt, je komt thuis, loopt naar de koelkast, pakt een biertje, neemt de eerste slok.
Beter dan seks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |