ice tea is god maar beetje jongquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Water![]()
Taksi![]()
Marokkaanse thee![]()
Ice tea perzik![]()
Ik vindt jou met de dag liever!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet harteloos. Ik hou van iedereen.
Hihi.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vindt jou met de dag liever!
UDOWU deel 3: Alweer bijna dood.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen, maar gaat het over die cartoon ?
Moet jij nou serieus over dat onderwerp BIER een topique openen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:10 schreef Nectar het volgende:
nee grpaje water is wel
maar bier dus niet
daarom dit topic:
Wat vinden mensen zo lekker aan bier
oer beer is ook bier in 't engelsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Moet jij nou serieus over dat onderwerp BIER een topique openen?
Jaabsoluut.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Moet jij nou serieus over dat onderwerp BIER een topique openen?
behalve van mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet harteloos. Ik hou van iedereen.
rok zonder r is ook ok. haquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:12 schreef aight1 het volgende:
rookworst zonder r is ook worst ha
ha
ha
Ik vind je alleen maar lief, kutkind .O+quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:07 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
coban jou grappen heb je al zo vaak gezegt de 1e x was t niet leuk. nu niet nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |