quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben twee kilo afgevallen sinds gisteren.
Waarom durf je niet, je bent nu toch al een keer geweest?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn er eerder aangekomen met regen weet je nog? En toen viel het de rest van de dag meeDuimen!
Ik wil ook wel weer drijven maar ik durf weer eens niet
Misschien dat ik op de dag zelf weer genoeg moed krijg, zoals vorige keer.
Ik wil ook 2 kilo in 24u kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nu kan ik de vadsigprijs niet meer winnen.
Ja maar kennelijk maakt dat niet uit, want als ik er nu aan denk durf ik weer nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom durf je niet, je bent nu toch al een keer geweest?![]()
quote:
Ja nee weet ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh.
Het was dus lullig bedoeld.
Ik kruip wel weer onder m'n steen.![]()
Niet zoveel over nadenken!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar kennelijk maakt dat niet uit, want als ik er nu aan denk durf ik weer niet![]()
[..]trut
Je kent mequote:
Mijn kop zit vol met snot, dus wellicht wordt het wat vervormd ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is het gewoon LOLLIG ipv lullig bedoeld hoor
Ja, echt. Sneu he? Ik zat echt met een brok in m'n keelquote:
Ja echt heel zieligquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, echt. Sneu he? Ik zat echt met een brok in m'n keel
Ze heeft het echt naar d'r zin bij Maria zo te zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook mijn favo filmpje van Haloquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja!
Vanaf 2 minuut 50 geloof ik, briljant
Nah, het is geen kutfoto ofzo hoor. Je ziet een hondje bij de kist van zijn baasje liggen. Met een klein stukje tekst eronder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik klik niet op dat linkjeDan lig ik er wakker van wrs.
Leuke foto's Multi! Ziet er uit alsof ze het echt naar haar zin heeft!
DM, wat spannend, maandag al!
Het is aandoenlijk en zo trouwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, het is geen kutfoto ofzo hoor. Je ziet een hondje bij de kist van zijn baasje liggen. Met een klein stukje tekst eronder.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Even iets heel anders he:
Ik was bij de oogarts geweest en hij had van die kleurstof in mijn ogen gedaan. Zit ik in de auto naar huis, moet ik mijn neus snuiten, kijk ik daarna in het zakdoekje (want wie doet dat niet), is het neon geelik schrok me de pleuris.
Het leek net alsof ik zo'n stabilo marker had leeggesnoven.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrradiant!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik was bij de oogarts geweest en hij had van die kleurstof in mijn ogen gedaan. Zit ik in de auto naar huis, moet ik mijn neus snuiten, kijk ik daarna in het zakdoekje (want wie doet dat niet), is het neon geelik schrok me de pleuris.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het echt heel zielig voor het beestjequote:
Dat had een van onze leasepoesjes ook maandag: hatsjoe.... en heel de DA onder de kleurstofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
Oh ken ik niet, ik dacht dat het een man was
Ik vond 71 graden Noord echt zo saaiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar heel leuk, ze was echt een stoer wijf in 71 graden Noord en Expeditie Robinson!
Ik ook, maar toch vond ik haar wel stoer!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond 71 graden Noord echt zo saai![]()
Ik ben meer een WIDM meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |