die kun je uit raam gooien, of uitzetten...quote:Op donderdag 22 september 2011 14:36 schreef maen het volgende:
ik heb zo'n add on voor Firefox & Chrome, die kan dan bv de sociale sites uitschakelen. Of alle websites, behalve die je nodig hebt. In het begin echt heul irritant, omdat je uit gewoonte toch steeds naar Facebook etc surft. Maar na een tijdje went het en werkt het een stuk beter door! Nu alleen nog zoiets voor mn telefoon
aan de andere kant van mn kamer leggen werkt ook alquote:Op donderdag 22 september 2011 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die kun je uit raam gooien, of uitzetten...
haha, zooo herkenbaar. Ik heb ook een keiharde deadline moeten zetten met m'n begeleider. Als ik er zo achteraf op terugkijk heb ik echt zoiets van: "was dat het nou?". Morgen laat ik hem 4x drukken en inbinden en dan over 3 weekjes verdedigen. Heb er zin in!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:26 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dat hielp bij mij ook geen zak, naar de TU gaanDan ging ik gewoon daar verder met koffiezuipen, pauzeren, internetten, darten (no joke).
Uiteindelijk opgelost door een deadline te stellen en gewoon m'n presentatie al in te plannen. Dan moet je de laatste weken wel buffelen (naja, zoveel was het nu ook weer niet).
tis nu nog tot halverwege november werken aan mijn proposal, dan 2-3 maanden in Ghana zitten interviews/enquetes afnemen en ook uitwerken, en dan nog 2 maanden in nederlands gegevens uitwerken...quote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef peejdorie het volgende:
jep ook last van gehad toen ik maandenlang aan het typen en voor werk hele dagen achter de pc zat. Enige dat hielp was rust (en oa. acupunctuur en fysiotherapie geprobeerd..) Inmiddels heb ik er geen last meer van maar heeft wel lang geduurd, het is echt rotpijn. Hopelijk ga je daarna op reis oid, dus even een tijdje minder computeren
Waar vind ik die add on?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:36 schreef maen het volgende:
ik heb zo'n add on voor Firefox & Chrome, die kan dan bv de sociale sites uitschakelen. Of alle websites, behalve die je nodig hebt. In het begin echt heul irritant, omdat je uit gewoonte toch steeds naar Facebook etc surft. Maar na een tijdje went het en werkt het een stuk beter door! Nu alleen nog zoiets voor mn telefoon
uit het add on menu downloadenquote:
dank jequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:20 schreef maen het volgende:
[..]
uit het add on menu downloaden
heet StayFocusd en LeechBlock dacht ik, maar weet zo niet welke bij welke browser hoort.
geinstalleerd kijken of het mijn productiviteit verhoogt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:20 schreef maen het volgende:
[..]
uit het add on menu downloaden
heet StayFocusd en LeechBlock dacht ik, maar weet zo niet welke bij welke browser hoort.
Ik had vroeger ernstig last van RSI; nu af en toe nog steeds (in periodes van stress). Bij mij was een tablet dan ook slechts een tijdelijke oplossing; na enkele dagen hielp ook dat niet meer. En hoewel regelmatig pauze houden en een goede werkhouding bijdragen aan preventie: als je eenmaal die pijn voelt dan heb je daar naar mijn mening niet meer zoveel aan.quote:Op maandag 26 september 2011 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
ondertussen maar de goedkoopste tablet aangeschaft die ik kon vinden, en heb er nu een paar uur mee gewerkt en gaat wel beter![]()
Ik heb ook wel aan een trackbal muis gedacht, maar ik heb nogal kleine handjes dus dan zou ik nog steeds hetzelfde probleem hebben.
succes! ik mag dinsdagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef Schuifpui het volgende:
Ahhh, morgen presentatie en verdediging. Heb er zo geen zin in.
voor mijn bsc scriptie 12 ect ben ik ooit in september begonnen en heb ik hem in maart ingeleverd... nu ga ik voor mijn msc scriptie ongeveer hetzelfde pad volgen alleen dan voor 36 ects...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:26 schreef kip-kerrie het volgende:
Morgen na bijna een half jaar na start eindelijk scriptie inleveren... Voor 15 ECTS.. Veel te veel lopen uitstellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |