abonnement Unibet Coolblue
pi_101404934
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 01:35 schreef lemonlime het volgende:

[..]

Een 8, wel een beetje teleurstellend, had op een 8,5 gerekend ;)

Je zal vast je redenen hebben maar tikje teleurgesteld zijn omdat je 'maar' een 8 hebt i.p.v. een 8,5... daar kan ik me weinig bij voorstellen. ;)
Ik heb al te horen gekregen dat als ik de feedback goed verwerk, mijn scriptie beoordeeld zal worden met een magere voldoende. -O-
pi_101405168
Ik kan me lemonlime wel voorstellen, ik ga zelf ook voor minimaal een 8,5 en alles daaronder is dan toch een béétje jammer... ;) Maar toch gefeliciteerd lemonlime! *O*
Ja doei.
pi_101405285
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan me lemonlime wel voorstellen, ik ga zelf ook voor minimaal een 8,5 en alles daaronder is dan toch een béétje jammer... ;) Maar toch gefeliciteerd lemonlime! *O*
Als je je verwachtingen zo hoog zet, kan het toch alleen maar tegenvallen? Maar wat ik zeg, ze zal vast haar redenen hebben. :) Misschien heeft het met de opleiding te maken, eisen school, eventuele vervolgopleiding, kans op een baan.
pi_101405502
Waarom je verwachtingen verlagen? Als je uitgaat van een zes en denkt 'alles wat hoger is kan alleen maar meevallen', loop je een groot risico dat je niet dat eruit haalt wat er in zit als je het mij vraagt :) Verwachting heeft een hoop met doel te maken, en ik ben gewoon niet snel tevreden als het gaat om schrijfwerk. Mijn tentamens taalkunde waren een hel en ik stond te dansen toen ik een 5,8 had voor een van die tentamens, maar als ik een 7 heb voor een essay of paper ben ik wel degelijk teleurgesteld omdat ik weet dat ik véél en véél beter kan. :)
Ja doei.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:32:53 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101405681
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je je verwachtingen zo hoog zet, kan het toch alleen maar tegenvallen? Maar wat ik zeg, ze zal vast haar redenen hebben. :) Misschien heeft het met de opleiding te maken, eisen school, eventuele vervolgopleiding, kans op een baan.
Ik snap het goed hoor! Een 8 is een heel mooi cijfer, maar ik had ook graag een 8,5 gehaald voor mijn scriptie, gezien dat het verschil was tussen wel en geen cum laude. Ik had ook een 8 :P Bij onderzoeksmasters maakt dat misschien iets meer uit, omdat velen dan door willen gaan voor een PhD en dat heel competitief is - vooral binnen de geesteswetenschappen, waar bijna geen budget is voor PhD-studenten.

Desalnietteplus: gefeliciteerd lemonlime! Ik snap goed hoe je je voelt (had dus hetzelfde :D ), maar probeer nu toch vooral te genieten van het feit dat je klaar bent! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101405900
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik snap het goed hoor! Een 8 is een heel mooi cijfer, maar ik had ook graag een 8,5 gehaald voor mijn scriptie, gezien dat het verschil was tussen wel en geen cum laude. Ik had ook een 8 :P Bij onderzoeksmasters maakt dat misschien iets meer uit, omdat velen dan door willen gaan voor een PhD en dat heel competitief is - vooral binnen de geesteswetenschappen, waar bijna geen budget is voor PhD-studenten.

Desalnietteplus: gefeliciteerd lemonlime! Ik snap goed hoe je je voelt (had dus hetzelfde :D ), maar probeer nu toch vooral te genieten van het feit dat je klaar bent! *O*
Ja, dit bedoel ik dus. Als het met bepaalde gevolgen te maken hebt, dan begrijp ik het heel goed. Zeker als je zelf ontzettend tevreden bent met je scriptie. Dan wil je dat het ook zo gewaardeerd wordt. :) Gefeliciteerd Lemonline! *O* *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom je verwachtingen verlagen? Als je uitgaat van een zes en denkt 'alles wat hoger is kan alleen maar meevallen', loop je een groot risico dat je niet dat eruit haalt wat er in zit als je het mij vraagt :) Verwachting heeft een hoop met doel te maken, en ik ben gewoon niet snel tevreden als het gaat om schrijfwerk. Mijn tentamens taalkunde waren een hel en ik stond te dansen toen ik een 5,8 had voor een van die tentamens, maar als ik een 7 heb voor een essay of paper ben ik wel degelijk teleurgesteld omdat ik weet dat ik véél en véél beter kan. :)
Nou ja, het ligt natuurlijk aan de situatie en je persoonlijkheid. Voor lange tijd wilde ik ook voor een hoog cijfer gaan maar hoe verder het proces ging, hoe meer ik erachter kwam dat het erg moeilijk is en het niet mijn sterkste kant is, onderzoek en verbanden maken.
Mede door de scriptie heb ik vertraging opgelopen en ben ik blij dat het nu bijna achter de rug is. Met een ander onderwerp had ik het misschien veel beter kunnen doen maar dat is nu niet het geval. Nu ik gehoord heb dat het beoordeeld zal worden met een magere voldoende, hoop ik alleen nog maar dat het nog een 6 waard is. Al die moeite voor een 5,5 of iets zou ik wel erg vinden.
Ik heb altijd goeie, hoge cijfers gehaald met andere stukken voor school zoals reflectieverslagen etc. Dan zou ik ook teleurgesteld zijn in een 7,5 i.p.v. een 8 bijvoorbeeld. Het is allemaal een kwestie van perspectief. :)
pi_101413318
Bedankt voor alle felicitaties! ;)

En tja, ik stond tot mn scriptie een 8,6 gemiddeld over twee jaar onderzoeksmaster, dan is het gewoon net jammer. En het was ook nog eens mn eigen schuld door tijdgebrek :(

Maar ok, nu ben ik er vanaf inderdaad :P
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:13:05 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101413419
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:09 schreef lemonlime het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! ;)

En tja, ik stond tot mn scriptie een 8,6 gemiddeld over twee jaar onderzoeksmaster, dan is het gewoon net jammer. En het was ook nog eens mn eigen schuld door tijdgebrek :(

Maar ok, nu ben ik er vanaf inderdaad :P
Ha, ik snap! Al lag het bij mij ook aan het feit dat mijn 1e lezer mega-enthousiast was, en mijn 2e lezer strenger (maar dat was dan weer mijn eigen schuld - mijn 2e lezer had ik gevraagd omdat het een mega-intelligente belangrijke meneer binnen mijn veld is, dus dat hij meegewerkt heeft staat dan wel weer mooi).
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101431350
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ook een 8 heb voor mijn thesis. Met een 8 ben ik tevreden, lager niet.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:58:16 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101431496
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:55 schreef Mallet het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ook een 8 heb voor mijn thesis. Met een 8 ben ik tevreden, lager niet.
Mooi, gefeliciteerd! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101493882
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mooi, gefeliciteerd! *O*
Bedankt! Best raar dat dat project nu afgesloten is. Was zoveel werk, maar ben tevreden met het eindresultaat.
pi_101497707
Hallo iedereen! Ik ben ook met m'n scriptie bezig, maar heb een beetje een probleempje met kandidaten voor mijn (mini-)enquête vinden (zit nu vast op 100 van de 200). De enquête is kort (minder dan 5 minuten) en je kunt 1 van 5 cadeaubonnen winnen, dus dat is het probleem niet. De druk begint een beetje toe te nemen, dus ik vroeg me af: heeft iemand nog tips?

Ik heb al m'n facebook gespamt, vrienden hun facebook laten spammen, m'n adreslijst nagemailt en m'n huisgenoten lastiggevallen. Helaas moet de enquête online worden afgenomen en ik heb geen toegang tot de e-mailadressen van mensen van m'n opleiding.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_101498642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:51 schreef Unity het volgende:
Hallo iedereen! Ik ben ook met m'n scriptie bezig, maar heb een beetje een probleempje met kandidaten voor mijn (mini-)enquête vinden (zit nu vast op 100 van de 200). De enquête is kort (minder dan 5 minuten) en je kunt 1 van 5 cadeaubonnen winnen, dus dat is het probleem niet. De druk begint een beetje toe te nemen, dus ik vroeg me af: heeft iemand nog tips?

Ik heb al m'n facebook gespamt, vrienden hun facebook laten spammen, m'n adreslijst nagemailt en m'n huisgenoten lastiggevallen. Helaas moet de enquête online worden afgenomen en ik heb geen toegang tot de e-mailadressen van mensen van m'n opleiding.
via studiebegeleider proberen? Ik krijg regelmatig berichtjes van haar met de oproep om een enquete in te vullen.
succes in ieder geval!
pi_101499750
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:51 schreef Unity het volgende:
ik heb geen toegang tot de e-mailadressen van mensen van m'n opleiding.
geen mailadressen vanuit werkgroepen // intranet // blackboard waarmee je het kan doorsturen?
of fok admins vragen of je het hier mag opzetten?
pi_101525370
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:16 schreef maen het volgende:

[..]

via studiebegeleider proberen? Ik krijg regelmatig berichtjes van haar met de oproep om een enquete in te vullen.
succes in ieder geval!
Thanks, die optie zal ik maandag even proberen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:46 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

geen mailadressen vanuit werkgroepen // intranet // blackboard waarmee je het kan doorsturen?
of fok admins vragen of je het hier mag opzetten?
Mijn laatste college was meer dan een jaar geleden, dus alle adressen waar ik eventueel een mailtje naar zou kunnen sturen werken hoogstwaarschijnlijk niet meer (master) ;) Ik heb motorbloempje een PM gestuurd, duurt waarschijnlijk even voordat ik antwoord krijg.

Bedankt voor de tips, hier kom ik denk ik wel een eindje mee vooruit!
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:21:11 #66
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101627917
Vanaf vandaag aan de slag met mijn proposal voor mijn afstudeervak in Forest and Nature policy. Na mijn BSc scriptie gedaan te hebben over Sacred Forests in Ghana, heb ik besloten met dit onderwerp door te gaan voor mijn afstudeervak. Ik ga mij voornamelijk concentreren op local informal institutions die ervoor zorgen dat de bossen nog steeds behouden blijven.
En dan vlug door tikken en dan in november het vliegtuig pakken naar Ghana voor veldonderzoek.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_101628125
Yay, ik heb een onderwerp voor m'n Research Paper gevonden. Het wordt waarschijnlijk nog wat nauwer, want het is nu vrij breed, maar aangezien we vandaag slechts een onderwerp voorstel aan moeten leveren ben ik tevreden.

De werktitel voorlopig wordt: “Governing Matters" en ik ga kijken naar hoe de bestuursvormen in de voormalige kolonieën verschilden van elkaar en van de situatie in het Verenigd Koninkrijk zelf en wat voor effect dat heeft gehad op het verloop van de bezetting en/of de huidige politiek.

En dit keer ga ik echt goed gebruik maken van Mendeley om mijn documentatieshizzle op orde te krijgen 8-)
Ja doei.
  zondag 11 september 2011 @ 19:07:15 #68
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_101826531
Woensdag feedback op mijn ingeleverde versie, ben benieuwd/zenuwachtig.
pi_101848702
Oeh krijg vandaag mijn cijfer. Donderdag presenteren dus goed voorbereiden en oefenen komende dagen. Ben zo benieuwd!

Een 6,2! *O* *O* Nou dat valt nog niet zo tegen na die opmerking van mijn beoordelaar op mijn concept: over een magere voldoende. :+
6,2 is acceptabel.

[ Bericht 66% gewijzigd door vencodark op 12-09-2011 12:28:41 ]
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:30:14 #70
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101894875
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:39 schreef vencodark het volgende:
Oeh krijg vandaag mijn cijfer. Donderdag presenteren dus goed voorbereiden en oefenen komende dagen. Ben zo benieuwd!

Een 6,2! *O* *O* Nou dat valt nog niet zo tegen na die opmerking van mijn beoordelaar op mijn concept: over een magere voldoende. :+
6,2 is acceptabel.
dat valt dan idd nog mee dan!


vandaag officieel begonnen aan mijn proposal en maar begonnen met het tikken van mijn problem statement... Of te wel een heel stuk tekst waarin je literatuur aanhaald die uiteindelijk leiden naar je probleemstelling. Ik vind alleen het begin altijd zo lastig! Ik zit nu al een hele ochtend te doen over 50 woorden... telkens weer iets anders schrijven en het deleten, bleh!
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:36:01 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101895051
Ik meld mij ook maar even :@

Samen met user P8 ook bezig met scriptie schrijven, maar echt vlot gaat het niet :')
We moesten em in mei al voor de eerste keer af hebben, in juni voor de 2de keer en nu in oktober voor de derde keer :@

Ik denk niet dat het gaat lukken in oktober ;(
pi_101965912
Ook ik ga hier maar regelmatig lurken denk ik :')...

Vandaag begonnen met m'n inleidng nadat ik 13 weken experimenten heb gedaan. Zit nu op 350 woorden in 2 uur tijd en ik begin nu al m'n focus te verliezen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 15 september 2011 @ 09:47:17 #73
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101968187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:15 schreef Luco het volgende:
Ook ik ga hier maar regelmatig lurken denk ik :')...

Vandaag begonnen met m'n inleidng nadat ik 13 weken experimenten heb gedaan. Zit nu op 350 woorden in 2 uur tijd en ik begin nu al m'n focus te verliezen.
en dan ben ik blij dat ik 600 woorden haal in een dag!
Daarbij is chatten op facebook/msn en fokken en mails schrijven niet meegerekend :')
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 15 september 2011 @ 14:30:23 #74
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101976148
Ik ook met de scriptie :') Ga je afspreken met een maatje, ga ik gewoon beetje achter facebook hangen enzo (doet die ander ook) :')

Nu ook, ik moet iets onderzoeken. Ik denk dat ik eerst maar wat ga fappen.


god, wat ben ik blij als ik klaar ben met mijn scriptie, maar op deze manier gaat het ook niet voortschrijdend. :')
pi_101978490
Ik moet al 3 weken enkel de intro en conclusie :') !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')