Daarom kwam vorig jaar zowel Ajax als Twente best verquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef eight het volgende:
Dat de loting tegen Benfica als een zeer gunstig werd gezien geeft maar weer aan hoe hopeloos groot de achterstand van Nederlandse clubs in Europa is.
Hadden beter Arsenal kunnen loten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef eight het volgende:
Dat de loting tegen Benfica als een zeer gunstig werd gezien geeft maar weer aan hoe hopeloos groot de achterstand van Nederlandse clubs in Europa is.
Ze werden uitgeschakeld in de eerste ronde?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Daarom kwam vorig jaar zowel Ajax als Twente best ver
Uh.. waar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Echt he, wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze werden uitgeschakeld in de eerste ronde?
In de Europa League bedoel je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 2.quote:
Nope...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Het schijnt dat Ajax nu in pot 2 komt,nu Fenerbache niet mee mag doen met de CL.
Benfica zal wel in 3 komen.
Bron?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Het schijnt dat Ajax nu in pot 2 komt,nu Fenerbache niet mee mag doen met de CL.
Want Fener stond in pot2?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zaterdag gaat Musa dit Twente slopen.
Excuses. Ik had niet in de gaten dat hier ook vrouwen zaten anders had ik mijn woorden zorgvuldiger gekozenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:
In Europa. Zijn post ging niet specifiek over de CL
Oh shit en toen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Eindelijk die Brama eruit...70 minuten te laat maar toch...
Mijn vriend volgt voetbal niet, alleen via mij een beetje. Vorige wedstrijd zat ik te kijken. Hij ineens: "Hoe heet die speler? Drama?" Ik: "Wat mij betreft wel, ja,"
Totale onzin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Benfica zal ook wel in 2 komen.
Daarom moeten er ook alleen landskampioenen aan meedoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Quisho het volgende:
Bewijst maar weer, het heet niet voor niets de champions league.
hou toch op zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Daarom moeten er ook alleen landskampioenen aan meedoen.
En Benfica is geen landskampioen en had ook Ajax van de mat gespeeld. Dus het zegt niets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik ben voor, tegenwoordig staan er zo 5 engelse clubs in enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat zijn minder wedstrijden dus minder geldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Jij wilt de kampioen van Letland erbij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan krijg je 2 topclubs die alles met 10-0 winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En Benfica is geen landskampioen en had ook Ajax van de mat gespeeld. Dus het zegt niets.
Ja nee niks toen ging hij verder met computeren en ik met chagrijnig naar de tv kijken.quote:
Dan hebben ze geen verstand van zaken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Tja, toch hebben ze t verteld bij Langs de Lijn...daar had ik t van opgepikt.
Ajax is beter,alleen ze laten het (nog) niet zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef veryinfamous het volgende:
dat onzin twente is even goed als ajax
Dit is pas een nietszeggende opmerking.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En Benfica is geen landskampioen en had ook Ajax van de mat gespeeld. Dus het zegt niets.
verrassendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja nee niks toen ging hij verder met computeren en ik met chagrijnig naar de tv kijken.
Beetje de omgekeerde wereld bij jullie dus, doet hij ook koken, de afwas en bier voor je halen tijdens de wedstrijd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja nee niks toen ging hij verder met computeren en ik met chagrijnig naar de tv kijken.
Dan zijn ze op dit moment ook niet beter. Misschien in potentie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ajax is beter,alleen ze laten het (nog) niet zien.
zulks een aanwinst voor het voetbal, en dan Bayern, Real Madrid, Chelsea etc allemaal in de Euro leaugequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij wilt de kampioen van Letland erbij?
Ja zielig voor mij he? Moet ik elke keer naar de kroeg als het ergens om gaatquote:
Twente geeft de laatste jaren een beter visitekaartje af dan Ajaxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Masterboy het volgende:
Ajax is beter,alleen ze laten het (nog) niet zien.
De laatste jaren hebben geen enkele invloed op het huidige spel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef eight het volgende:
[..]
Twente geeft de laatste jaren een beter visitekaartje af dan Ajax
haha aandoenlijk wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dit is pas een nietszeggende opmerking.
Gewoon hem opsluiten in de slaapkamer. Mijn ex moest ook zn mond houden als er voetbal op wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja zielig voor mij he? Moet ik elke keer naar de kroeg als het ergens om gaat
Ja, ninjaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje de omgekeerde wereld bij jullie dus, doet hij ook koken, de afwas en bier voor je halen tijdens de wedstrijd?
neequote:
Quoten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga naakt foto's van mij posten als Twente nog 3-3 maakt...
Hup Benfica.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig stralen Janko, Wisgerhof, Cornelisse en Brama als vanouds.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Robus het volgende:
Oh oh wat is dit slecht zeg. De Jong bijv. heeft werkelijk helemaal niets goed gedaan.
Dan hoop ik dat ze verliezenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
even quotenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat maar dan...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe maar niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
ik doe mee(wel makkelijk gebeurd waarschijnlijk toch nie)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
doe ik nuquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok dan nietDalijk niet zeuren als het gebeurd...
Ik zie je liever in dat shirt met al die prachtige kleurtjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok dan nietDalijk niet zeuren als het gebeurd...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit wordt kampioen!
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt kampioen
OT?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Fixed!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Al jarenlang behoren wij tot de top.
Maar éénmaal vrienden komen wij nog iets hogerop
Dan bereiken wij het hoogste, het grote ideaal.
En dat wordt spoedig werkelijkheid voor ons allemaal.
Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn FC Twente, FC Twente.
Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn.
En daar kan niemand in de wereld iets aan doen.
En lukt het ons dit jaar nog niet, geen getreur.
Wij komen heus wel aan de beurt, dus geen gezeur.
Wij blijven ervoor vechten , elke zondag weer.
En daarom beste mensen zing ik nog een keer.
ja echt kansloze ajax supporters....quote:
ja zing maar nu het nog kanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Echt zo'n mannetje wat je wilt hoeken als je die kop al zietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef NJ het volgende:
Wat ziet die coach van Benfica er armoedig uit zeg.
Geen club die ons kan evenarenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Quisho het volgende:
Ja als je er behalve VVV enzo bij moet zetten dan wordt het zo'n lang liedjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen club die ons kan evenaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat shirt zo half uit z'n broek, daar verdient hij een paar klappen voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Echt zo'n mannetje wat je wilt hoeken als je die kop al ziet
Verder ben ik niet gefrustreerd ofzo.
2 minuten extra tijd. Letterlijk een paar minuten idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef NJ het volgende:
Een doelpuntje voor Twente nu zou wel zorgen voor een paar memorabele minuten...
Dat waren KNJB minuten!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef insan3 het volgende:
Raar dat er zo weinig tijd is. VVV kreeg 5 min bonus van de week. Misschien toch een keer duidelijke regels voor komen.
Behalve per wissel 30 seconden extra tijd bedoel je? Want die zijn er al lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef insan3 het volgende:
Raar dat er zo weinig tijd is. VVV kreeg 5 min bonus van de week. Misschien toch een keer duidelijke regels voor komen.
Bramatisch.quote:
mooizoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Mwanatabu het volgende:
En Fer blijft lekker bij Feyenoord zo.
Makkelijk he, met 2 goals.quote:
Lekker 4 miljoen mislopen en een 2 plekjes hoger eindigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Mwanatabu het volgende:
En Fer blijft lekker bij Feyenoord zo.
Een elftal met één neger minder?quote:
Speelde verder ook formidabel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Makkelijk he, met 2 goals.
Het blijft een achterlijke mongool.
quote:
Echt hè. Oliedom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker 4 miljoen mislopen en een 2 plekjes hoger eindigen.
Een van de beste mannen ja.quote:
Laatste jaren niet opgelet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Kekster het volgende:
TwenteDie komen de groepsfase EL niet eens door
Tuurlijk wel...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Kekster het volgende:
Benfica haalt de 2e ronde nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Kekster het volgende:
Niks persoonlijks, maar ik haat jou, je icon, en je ondertitel nu ffquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Kekster het volgende:
Vrijdagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
wanneer is de EL loting eigenlijk?
Het is een kwestie van pech, als ze Victoria Plzen, Krakow, Sturm Graz of BATE hadden geloot, waren ze er gewoon doorgekomen naar de CL.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Kekster het volgende:
Als het twee plekjes boven jullie is, is me dat die 4m wel waardquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker 4 miljoen mislopen en een 2 plekjes hoger eindigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Am freitagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Loopt daar niet in BNW inmiddels een topic over?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef eight het volgende:
tja, zit niets anders op dan deze CL maar weer met Barca over te houden.
vrijdag als ik me niet vergisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Dus Twente had eigenlijk moeten winnen van Benfica?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Kekster het volgende:
Barcelonaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef eight het volgende:
tja, zit niets anders op dan deze CL maar weer met Barca over te houden.
Totdat hij komend weekend weer met knikkende knieën in de dugout plaats neemtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die zit van binnen keihard te lachen
Het is geen bus met schooljongetjes hoor!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Die spelers van Twente zijn wel een ervaring rijker, zo'n groot stadion... dat vergeten ze nooit meer.
Wat voor video?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zit ook in die Waka Waka video, daar komt ie vrij sympathiek over.
Want hij komt geld tekort? Dacht het nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Totdat hij komend weekend weer met knikkende knieën in de dugout plaats neemt
Het schijnt dat hij altijd als laatste lacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die zit van binnen keihard te lachen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Nober het volgende:
Misschien mag Twente mee doen nu Fenerbahce eruit is gehaald door de Turkse bond.
En waarom zouden ze uitgerekend Twente eruit pikken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Nober het volgende:
Misschien mag Twente mee doen nu Fenerbahce eruit is gehaald door de Turkse bond.
Nee, dat wordt een andere Turkse club.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Nober het volgende:
Eh.. Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Nober het volgende:
Trap, zon, spoor?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een andere Turkse club.
Was Colombia er toch nog een beetje bij... doe mij dat andere nummer maar.quote:
Is zulks bescheiden volk, en trots...vooral trots. En ze brengen de wijken bij elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En waarom zouden ze uitgerekend Twente eruit pikken?
Aanvallend voetbal, stijl, klasse, connectie met de Hells Angels via Munsterman, genoeg redenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En waarom zouden ze uitgerekend Twente eruit pikken?
Kom je nog steeds op 11 spelers uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef Borizzz het volgende:
Het wordt ook tijd voor de 6+5 regel
Jij studeert(de) vast wiskundequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Kom je nog steeds op 11 spelers uit.
Nóg meer matige spelers bij Twente? Daar worden ze beter van!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef Borizzz het volgende:
Krijgen we dit weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef Borizzz het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef Borizzz het volgende:
Dan moeten ze wel eerst een Turkse club vinden die niet corrupt is. Geen gemakkelijke opgave.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een andere Turkse club.
Eindhovense clubs aan de andere kant...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer.
"we kunnen niet winnen, dus er moeten andere regels komen".
Nederlandse clubs krijgen minder geld dan andere clubs, dat is het enige probleem.
De UEFA heeft OFFICIEEL bekend gemaakt dat Trabzonspor de CL in gaat. Is al zeker 400578907 keer in dit topic gezegd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef eight het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel eerst een Turkse club vinden die niet corrupt is. Geen gemakkelijke opgave.
idd die weten tenminste hoe je moet verkopen en daarmee nieuwe speler halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eindhovense clubs aan de andere kant...
Andere clubs mogen honderden miljoenen in het rood staan, dat maakt het verschil.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer.
"we kunnen niet winnen, dus er moeten andere regels komen".
Nederlandse clubs krijgen minder geld dan andere clubs, dat is het enige probleem.
Omdat ze voor dat geld garant kunnen staan dmv hun inkomen. Inkomen dat wij niet hebben. dat is het verschil.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Andere clubs mogen honderden miljoenen in het rood staan, dat maakt het verschil.
Dat hele nieuwe middenveld werd niet van het geld van de verkopen gehaald heur.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd die weten tenminste hoe je moet verkopen en daarmee nieuwe speler halen.
Jawel dat werd het wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat hele nieuwe middenveld werd niet van het geld van de verkopen gehaald heur.
O ja? Met wat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat hele nieuwe middenveld werd niet van het geld van de verkopen gehaald heur.
Maar goed, qua verkoopbeleid moet ik als Feyenoorder mijn mondje houden
Dus als PSV geen geld van de gemeente had gekregen hadden ze die spelers ook gehaald?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O ja? Met wat dan?![]()
Als je het geld bedoelt van het stadion, daar is niet 1 cent van gebruikt voor transfers. Dus vertel?
Die speelde niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef S0nic het volgende:
Zou Jans niet beter zijn eigen falende ploeg kunnen analyseren.
Dan nog hebben ze in verhouding veel meer voordelen. Hun schulden zijn zo hoog dat ze die na 10 jaar nog niet kunnen afbetalen. Die mogelijkheid hebben wij hier niet ( en misschien maar goed ook)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze voor dat geld garant kunnen staan dmv hun inkomen. Inkomen dat wij niet hebben. dat is het verschil.
Dat was de stelling niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als PSV geen geld van de gemeente had gekregen hadden ze die spelers ook gehaald?Vertel...
Echt he. Het was gewoon de nummer 2 tegen de nummer 2.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
'De nummer 2 van Benfica is sterker dan de top in Nederland'
Egbers
Roemenië nog wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
Portugal is ook helemaal geen concurrent in de UEFA-ranglijst.
Nu verzin je een situatie wat niet gebeurt is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als PSV geen geld van de gemeente had gekregen hadden ze die spelers ook gehaald?Vertel...
Die staan toch boven ons.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
Klopt, Oekraïne en Rusland zijn onze concurrenten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
Dat maakt het nog geen concurrent. PSV is toch ook geen concurrent van Excelsior.quote:
Jans denkt wel meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Jans denkt dat Twente Ruiz nu MOET verkopen omdat ze geen CL hebben gehaald
en Turkije volgens mij maar daar hoeven we ons dit seizoen geen zorgen over te makenquote:
Nee, onzin. Sowieso is het een winstgevende deal vanuit het perspectief van de gemeente dus gekregen hebben ze sowieso niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan wel? Linksom of rechtsom, blijft hetzelfde.
O jawel hoor, dat ze het in 50 jaar moeten terugbetalen verandert er niks aan. Gewoon een verse kasstroom gefinancieerd door de overheid waardoor PSV een Mertens heeft kunnen halen, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, onzin. Sowieso is het een winstgevende deal vanuit het perspectief van de gemeente dus gekregen hebben ze sowieso niks.
Eerder Griekenland en Turkije.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Klopt, Oekraïne en Rusland zijn onze concurrenten.
Dit dus. Is ook al tot in den treuren uitgelegd maar toch blijven die populistische prietpraatjes terugkomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, onzin. Sowieso is het een winstgevende deal vanuit het perspectief van de gemeente dus gekregen hebben ze sowieso niks.
Dat het bij Heerenveen nu financieel een bende isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Jans denkt dat Twente Ruiz nu MOET verkopen omdat ze geen CL hebben gehaald
Ongelooflijk hoe kortzichtig de gemiddelde supporter is idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef eight het volgende:
[..]
Dit dus. Is ook al tot in den treuren uitgelegd maar toch blijven die populistische prietpraatjes terugkomen.
Precies. Ajax gaat gewoon de CL winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef TLC het volgende:
Niet meer dan normaal dat Benfica 3 klasse beter, je kunt toch ook niet hoop koesteren op de CL tegen Benfica als je met spelers als Tiendali en Brama op de proppen komt![]()
Ja dat is leuk voor de Nederlandse competitie, maar tegen ploegen als Benfica zie je toch echt dat het een wedstrijd is tussen de echte mannen en de jongetjes.
Als je die begroting van Benfica ook ziet. 100 miljoen. Waar haalt dat failliete land in een crisis dat geld vandaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef TLC het volgende:
Niet meer dan normaal dat Benfica 3 klasse beter, je kunt toch ook niet hoop koesteren op de CL tegen Benfica als je met spelers als Tiendali en Brama op de proppen komt![]()
Ja dat is leuk voor de Nederlandse competitie, maar tegen ploegen als Benfica zie je toch echt dat het een wedstrijd is tussen de echte mannen en de jongetjes.
Was het maar waar, ik denk niet dat ik in mijn leven het ooit nog zal meemaken dat een Nederlandse ploeg de CL wint, en ik ben maar 32quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Quisho het volgende:
[..]
Precies. Ajax gaat gewoon de CL winnen.
Wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een gegeil van de NOS weer op Messi
Sjek?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zucht. Door in de CL te spelen wordt de kans weer veel groter om er weer wel thuis te horen. En als Spanje instorts, zijn we sowieso al 2 voetbalclubs die er thuis horen kwijt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Nederlandse clubs heeft sowieso niks meer te zoeken in de CL. Ajax ook niet meer, NL clubs moeten nu hopen op EL plaatsing door 3de te eindigen.
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 24-08-2011 om 22:31:54Als je die Tiendalli ziet harken en je kijkt daarna naar willekeurig welke Portugees, dan weet je genoeg. reageer retweet
3 wedstrijden, 5 doelpunten (waarvan drie tegen Real Madrid), 3 assists... doet 'ie effe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar dat gegeil op hem hoef ik niet elke keer te horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
3 wedstrijden, 5 doelpunten (waarvan drie tegen Real Madrid), 3 assists... doet 'ie effe.
oke.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
3 wedstrijden, 5 doelpunten (waarvan drie tegen Real Madrid), 3 assists... doet 'ie effe.
Als je de beste voetballer al niet meer de hemel in mag prijzen....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar dat gegeil op hem hoef ik niet elke keer te horen.
Behalve als Sierd de Vos dat doet.
Niet als hij de bal geen eens heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je de beste voetballer al niet meer de hemel in mag prijzen....
Bjorn Kuipers fluit trouwens die Super Cup vrijdag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet als hij de bal geen eens heeft.
Het continu herhalen begint wel vermoeiend te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je de beste voetballer al niet meer de hemel in mag prijzen....
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 24-08-2011 om 23:04:24Pot1: ManUnited, Barca, Chelsea, BayernMünchen, Arsenal, RealMadrid, FCPorto en Internazionale.#championsleague reageer retweet
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 24-08-2011 om 23:06:07Pot2: AC Milan, Lyon, Shakhtar Donetsk, Valencia, Benfica, Villarreal, CSKA Moskou en Marseille.#championsleague reageer retweet
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 24-08-2011 om 23:07:38Pot3: Zenit, Ajax, Bayer Leverkusen, Olimpiakos Piraeus, Manchester City, Lille, Basel en BATE Borisov reageer retweet
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 24-08-2011 om 23:09:31Pot4: Dortmund, Napoli, Dinamo Zagreb, APOEL Nicosia, Trabzonspor, RC Genk, Viktoria Plzen en Otelul Galati.#championsleague reageer retweet
Alsof jij er geen seks mee zou willen hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar dat gegeil op hem hoef ik niet elke keer te horen.
Behalve als Sierd de Vos dat doet.
Oh ben ik nu weer hetereau?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alsof jij er geen seks mee zou willen hebben.
Door Fener komen we in pot 2.. Volgens Langs de Lijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef eight het volgende:
Als je bedenkt dat Ajax zicht had op pot 2 hebben ze nu toch vette pech.
Gast, doe eens niet zo achterlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door Fener komen we in pot 2.. Volgens Langs de Lijn
Dat gaat dan een 4de plaats wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Man Utd, Milan, Ajax en Dortmund.
Vorig jaar had ik ze ook goed.
Iig mooie uitwedstrijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gaat dan een 4de plaats worden
Milan en United pakken we gewoon..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gaat dan een 4de plaats worden
Jezus wat dom zeg. Fener staat niet eens boven Ajax, hoe kunnen wij dan stijgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door Fener komen we in pot 2.. Volgens Langs de Lijn
Klopt idd niks van zie ik net.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat dom zeg. Fener staat niet eens boven Ajax, hoe kunnen wij dan stijgen?
Dat zou een vernedering wordenquote:
Echt triest dat zo'n programma gewoon geen enkele kennis van zaken heeft en dat soort onzin verkondigd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt idd niks van zie ik net.
Geeft niks. Iedereen maakt fouten en iedereen vergeeft het je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt idd niks van zie ik net.
Komt goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef TLC het volgende:
Barcelona tegen Ajax, ik wil het, ik wil het, ik wil het snotnondenju nog an toe
Zeker ingefluisterd door dikke Sjek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt triest dat zo'n programma gewoon geen enkele kennis van zaken heeft en dat soort onzin verkondigd.
Ik had het ook over dat programma, mocht dat niet duidelijk zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geeft niks. Iedereen maakt fouten en iedereen vergeeft het je.
Wat zal een toegangskaartje dan duur zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef TLC het volgende:
Barcelona tegen Ajax, ik wil het, ik wil het, ik wil het snotnondenju nog an toe
Yep, Messi zal wel niet durven spelen tegen het grote Ajax.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Barca mag zich nog maar net in het rijtje van Ajax scharen, ze zullen met angst tegen het grote Ajax aantreden.
Wordt hij overschaduwd door Boerrigterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, Messi zal wel niet durven spelen tegen het grote Ajax.
Hij zal bang zijn voor de o zo grote Verhoeven. Daar wil je idd niet onder liggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, Messi zal wel niet durven spelen tegen het grote Ajax.
Een geweldenaar ja ! Nog makkelijker is maar blijven lullen over zijn overtreding van twee jaar geleden .quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Makkelijk he, met 2 goals.
Het blijft een achterlijke mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |