Daarom kwam vorig jaar zowel Ajax als Twente best verquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef eight het volgende:
Dat de loting tegen Benfica als een zeer gunstig werd gezien geeft maar weer aan hoe hopeloos groot de achterstand van Nederlandse clubs in Europa is.
Hadden beter Arsenal kunnen loten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef eight het volgende:
Dat de loting tegen Benfica als een zeer gunstig werd gezien geeft maar weer aan hoe hopeloos groot de achterstand van Nederlandse clubs in Europa is.
Ze werden uitgeschakeld in de eerste ronde?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Daarom kwam vorig jaar zowel Ajax als Twente best ver
Uh.. waar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Echt he, wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze werden uitgeschakeld in de eerste ronde?
In de Europa League bedoel je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 2.quote:
Nope...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Het schijnt dat Ajax nu in pot 2 komt,nu Fenerbache niet mee mag doen met de CL.
Benfica zal wel in 3 komen.
Bron?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Het schijnt dat Ajax nu in pot 2 komt,nu Fenerbache niet mee mag doen met de CL.
Want Fener stond in pot2?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zaterdag gaat Musa dit Twente slopen.
Excuses. Ik had niet in de gaten dat hier ook vrouwen zaten anders had ik mijn woorden zorgvuldiger gekozenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:
In Europa. Zijn post ging niet specifiek over de CL
Oh shit en toen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Eindelijk die Brama eruit...70 minuten te laat maar toch...
Mijn vriend volgt voetbal niet, alleen via mij een beetje. Vorige wedstrijd zat ik te kijken. Hij ineens: "Hoe heet die speler? Drama?" Ik: "Wat mij betreft wel, ja,"
Totale onzin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Benfica zal ook wel in 2 komen.
Daarom moeten er ook alleen landskampioenen aan meedoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef Quisho het volgende:
Bewijst maar weer, het heet niet voor niets de champions league.
hou toch op zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Daarom moeten er ook alleen landskampioenen aan meedoen.
En Benfica is geen landskampioen en had ook Ajax van de mat gespeeld. Dus het zegt niets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik ben voor, tegenwoordig staan er zo 5 engelse clubs in enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat zijn minder wedstrijden dus minder geldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Jij wilt de kampioen van Letland erbij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan krijg je 2 topclubs die alles met 10-0 winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En Benfica is geen landskampioen en had ook Ajax van de mat gespeeld. Dus het zegt niets.
Ja nee niks toen ging hij verder met computeren en ik met chagrijnig naar de tv kijken.quote:
Dan hebben ze geen verstand van zaken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Tja, toch hebben ze t verteld bij Langs de Lijn...daar had ik t van opgepikt.
Ajax is beter,alleen ze laten het (nog) niet zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef veryinfamous het volgende:
dat onzin twente is even goed als ajax
Dit is pas een nietszeggende opmerking.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En Benfica is geen landskampioen en had ook Ajax van de mat gespeeld. Dus het zegt niets.
verrassendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja nee niks toen ging hij verder met computeren en ik met chagrijnig naar de tv kijken.
Beetje de omgekeerde wereld bij jullie dus, doet hij ook koken, de afwas en bier voor je halen tijdens de wedstrijd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja nee niks toen ging hij verder met computeren en ik met chagrijnig naar de tv kijken.
Dan zijn ze op dit moment ook niet beter. Misschien in potentie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ajax is beter,alleen ze laten het (nog) niet zien.
zulks een aanwinst voor het voetbal, en dan Bayern, Real Madrid, Chelsea etc allemaal in de Euro leaugequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij wilt de kampioen van Letland erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |