Daarom kwam vorig jaar zowel Ajax als Twente best verquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef eight het volgende:
Dat de loting tegen Benfica als een zeer gunstig werd gezien geeft maar weer aan hoe hopeloos groot de achterstand van Nederlandse clubs in Europa is.
Hadden beter Arsenal kunnen loten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef eight het volgende:
Dat de loting tegen Benfica als een zeer gunstig werd gezien geeft maar weer aan hoe hopeloos groot de achterstand van Nederlandse clubs in Europa is.
Ze werden uitgeschakeld in de eerste ronde?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Daarom kwam vorig jaar zowel Ajax als Twente best ver
Uh.. waar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Echt he, wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze werden uitgeschakeld in de eerste ronde?
In de Europa League bedoel je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 2.quote:
Nope...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Het schijnt dat Ajax nu in pot 2 komt,nu Fenerbache niet mee mag doen met de CL.
Benfica zal wel in 3 komen.
Bron?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Het schijnt dat Ajax nu in pot 2 komt,nu Fenerbache niet mee mag doen met de CL.
Want Fener stond in pot2?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Zaterdag gaat Musa dit Twente slopen.
Excuses. Ik had niet in de gaten dat hier ook vrouwen zaten anders had ik mijn woorden zorgvuldiger gekozenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:
In Europa. Zijn post ging niet specifiek over de CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |