Doe Oliver Lieb kan er wat van zeg
quote:guten abend ///alles klar ???
Op dinsdag 02 juli 2002 00:24 schreef vantilt het volgende:
Wilco - Kamera
ff verder met korn ....ragge !!!!
wat een geweldige cd is Excalibur toch. Kan eigenlijk geen slecht nummer erop noemen.
quote:Omg, en je heet nog tzelfde ook!
Op dinsdag 02 juli 2002 03:17 schreef GHansie het volgende:
hahaha t zelfde als hp22. Dj's at work Time 2 wonderGoede keus!
LOL
quote:Die kan ik ook wel ff opzetten
Op dinsdag 02 juli 2002 04:17 schreef GHansie het volgende:
Ok you're frealing me out here. Hm nee 2e nr. had ik niet hetzelfde gelukkig. RHCP-Californication
Marilyn Manson - Tainted Love
(volgens mij kan ik hier net zo goed gelijk de playlist van mijn zelfgebrande cd 'best of 1999 deel zoveel' neerzetten, ik geniet er ook zo van. Afijn, het volgende uur luister ik naar Buzzy Bus, Guano Apes, Fatboy Slim, Sugar Ray, Nunca, nog een keer Raphael Saaidiq, nog een keer Cassius, Shania Twain, Wamdue Project, Timbaland, de Kast, TLC (2 x), de New Radicals, Liquido en Ginuwine. )
Mooi...
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 02-07-2002 16:06]
quote:Die werd me pas ook aangeraden. Fijn nummer.
Op dinsdag 02 juli 2002 17:16 schreef SoM het volgende:
*spam spam spam* luister en download!Laid Back Luke - Popmusic
*ook luistert*
Nummer wat weer bewijst dat bootlegs vaak beter zijn dan nummers die uitkomen op albums...
Veel Rage against the machine
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 01:57 schreef Beurlap het volgende:
sash! - the sunset (yanou vs flashrider mix) <--- LEKKER NUMMER!!!
SQ-1 - Balare
Je raadt het al: langzame nummers om lekker in te doezzz..
... en zometeen tentamen maken
Een van de nummers die worden gedraait in de film Blade 2. Echt stampend.
ow..hij springt nu net over op Uniting the Elements - Evil Yvonne
Van Songs 4 Worship ja
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 15:49 schreef Marble het volgende:
Paul Baloche - I will celebrateVan Songs 4 Worship ja
quote:Als mp3 jah
Op woensdag 03 juli 2002 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
heb je die?
Gospel is leuke muziek hoor, lekker swingend.
quote:O dan.
Op woensdag 03 juli 2002 16:54 schreef Marble het volgende:
Als mp3 jahGospel is leuke muziek hoor, lekker swingend.
D'oh!
waarom typ ik zo'n klotetitel als ik ook kan copypasten
Zo'n cool nummer.
Zwarte rockbands zijn cool. En zaterdag ga ik Mother's Finest zien
Goldfinger - Superman...
En leest iemand dit ook echt?
Ik kijk alle berichten na mij wel even door om te kijken of er nog mensen tussen zitten met (imho) goede smaak...
Is dit voor jullie alleen posts scoren, of ook nog eens iets nuttigs lezen en eventueel een idee krijgen voor een download aankoop
* Zander luistert nu naar Wes Montgomery - Full House (cd).
Virtuoze gitaarjazz
nu Smashing Pumpkins - Bodies
(Voor Zander die graag extra info wil: Dat is een van de mooiste nummers van het jaar van mijn favo band )
beetje Nightwish achtige muziek (veel keyboards, powermetal achtig, maar toch wat harder), met nogal monotone zang (in de stijl van Moonspell, maar nog net iets meer emotie)
Best een leuke cd als je 'm niet te vaak draait (denk ik, ik heb 'm hooguit 10x geluisterd, en heb 'm toch al vanaf half januari)
quote:Het wordt hoog tijd voor een nieuwe single. Ik vind (naast Hello en Happy) Everything het beste nummer, hoop dat dat de nieuwe single wordt.
Op donderdag 04 juli 2002 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sita - Happy (album)
Ben nu aanbeland bij #7 You Make Me Feel (Like Myself)Best een leuke cd als je 'm niet te vaak draait (denk ik, ik heb 'm hooguit 10x geluisterd, en heb 'm toch al vanaf half januari)
quote:Nee, Selfish. Prachtig. Twisted is ook mooi (nu aan de beurt). Whenever is ook leuk.
Op donderdag 04 juli 2002 12:41 schreef Marble het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een nieuwe single. Ik vind (naast Hello en Happy) Everything het beste nummer, hoop dat dat de nieuwe single wordt.
Whenever is inderdaad ook wel leuk ja.
quote:Ow, nou ik vind vooral dat einde met dat vervormde stemmetje leuk. Als het Backseat maar niet wordt, zou ook een liedje van celine Dion kunnen zijn. Die was trouwens erg bij Oprah. Mijn moeder wou dat kijken en ik zat ook bij de TV, nou echt wat een raar mens. En die Rene-Charles was zo zielig aangekleed! Arm kind.
Op donderdag 04 juli 2002 12:45 schreef Marble het volgende:
Twisted vind ik afgrijselijk, slechtste van allemaal.Whenever is inderdaad ook wel leuk ja.
Nice, die oldskool tunes erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |