MarokkaanseAasgierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
Jij zit ook gewoon te wachten totdat je lapo kan zeggen.
Dat is dus geen Sims hé.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ufo's in de twin towers laten vliegen
Met een tank door de stad rijden en alles neerschieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ufo's in de twin towers laten vliegen
20 jaar terug jaquote:
Alleen Oerbeer niet, die oude pruim!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iedereen in dit topic speelt Sims.
Vroeger wel, maar jij hebt hem anno 2011 op je bureaubladquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen Oerbeer niet, die oude pruim!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sims 3 is nog niet zo oud. Dus ontken 't maar niet
Dat behoort ook tot de sims-serie. Niet huilie doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:00 schreef Plastic_zak het volgende:
ik dacht dat het over simcity ging
Misgunners enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef Jac0bus het volgende:
Ja waar hebben we die aan te danken?Ik lurkte (gedwongen) nog in dat topic waar jullie om een SC smeekten maar niemand die het wilde.
Fuck dem haterzzquote:
zo hoort tquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik eet nu een pannenkoek met kaas.Maar niet zo'n Hollandse, een eckte Marokkaanse.
Vergeef mequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat behoort ook tot de sims-serie. Niet huilie doen
A rustig zemmel. Beetje tegenwicht in die discussie was anders wel geboden.quote:
Aan Yvonne uiteindelijk. En 2 discussietopics en een lemming.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef Jac0bus het volgende:
Ja waar hebben we die aan te danken?Ik lurkte (gedwongen) nog in dat topic waar jullie om een SC smeekten maar niemand die het wilde.
Eensquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
A rustig zemmel. Beetje tegenwicht in die discussie was anders wel geboden.
Jam + kaas is wel lekker. Suiker + kaas heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
Wat is er nou mis met een combinatie van kaas en suiker dan?
Die lemming.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Aan Yvonne uiteindelijk. En 2 discussietopics en een lemming.
Jij vindt het smerig maar hebt het nog nooit op? Hoe kan je nou oordelen over hoe iets smaakt als je het nog nooit op hebt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jam + kaas is wel lekker. Suiker + kaas heb ik nog nooit geprobeerd.
UDOWU: Users Die Overal Worden Uitgekotst.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar staat UDOWU dan eigenlijk voor?
Oke, dat klopt. Morgenochtend eens proberen dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vindt het smerig maar hebt het nog nooit op? Hoe kan je nou oordelen over hoe iets smaakt als je het nog nooit op hebt?
Misschien een idee om dat maar in de OP te zetten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
UDOWU: Users Die Overal Worden Uitgekotst.
Oh, dan zit ik hier wel goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
UDOWU: Users Die Overal Worden Uitgekotst.
Ja. OP mag sowieso wat mooier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat maar in de OP te zetten?
Heb je wel eens kak gegeten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vindt het smerig maar hebt het nog nooit op? Hoe kan je nou oordelen over hoe iets smaakt als je het nog nooit op hebt?
Waar heb ik getypt dat het smerig is? Ik heb alleen 'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet het ook niet 's ochtends proberen. 's Middags, bruine boterham met boter, kaas en suiker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dat klopt. Morgenochtend eens proberen dan.
Bij het ontbijt kan toch ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet het ook niet 's ochtends proberen. 's Middags, bruine boterham met boter, kaas en suiker.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef speedking het volgende:
is dit de SC die er misschien zou komen
Goed opgelet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef speedking het volgende:
is dit de SC die er misschien zou komen
Oké, dan was het voor de andere bedoeld. Maar je moet het gewoon eens proberen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waar heb ik getypt dat het smerig is? Ik heb alleen '' getypt.
Hoezo niet? Iedereen is welkom!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
Mogen users die alom geliefd zijn zoals ik, hier ook posten?
Iedereenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
Mogen users die alom geliefd zijn zoals ik, hier ook posten?
3-0 achterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef speedking het volgende:
[..]
hoeveel staat t?of wacht check de westrijd wel gewoon
quote:
Ik vind het lekkerder bij de lunch, maar het ontbijt is ook een optie. Net zoals vis.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij het ontbijt kan toch ook?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder bij de lunch, maar het ontbijt is ook een optie. Net zoals vis.
Ik ook. patjeng is koelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef Hatsekiedee het volgende:
Als patje voor mod ga ben ik voor
Ik wil helemaal geen campagne, ik heb gewoon een sollicitatie mail geschreven en ik wacht af.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe staat het met je Pat-for-mod campagne?
Die UI van jou steeds, moet er toch weer naar kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Er komen steeds meer mensen dankzij mijn prachtige TT.
En door de prachtige TSquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Er komen steeds meer mensen dankzij mijn prachtige TT.
NAC is niet zo goed hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef aight1 het volgende:
Het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn.
hoe bedoel jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef aight1 het volgende:
Het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn.
Volgens mij ook. Stond ergens in een porsche1 adoratietopic (quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, net zoals amenth!
wie is dat ken ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja oke. Utopie is ook koning in permbans opheffen
Te weinig aandacht in de echte wereld waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom heeft elke flutuser tegenwoordig een adoratietopic?
RKC welquote:
mee eens like cobanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Te weinig aandacht in de echte wereld waarschijnlijk
Jup, ban.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Stond ergens in een porsche1 adoratietopic ()
Helaas , het was een leuke trollquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
En sanasoufi ook! Er is een God mod!![]()
Inderdaad, ze was zo triest dat ze grappig was. Maar uiteindelijk begon ze meer te irriteren dan lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Helaas , het was een leuke troll
Ik twijfel nog steeds...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Helaas , het was een leuke troll
Same here.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds...
Ik denk dat ze echt problemen heeft...
Ik snap ook niet dat de FP en FoBo wel nog gewoon een BMT hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat moet weer eens terugkomen.
Maar weet je wat het met coban is. Die vertoont niet dat irritante gedrag van: 'kijk mij, kijk mij, ik open het zoveelste kuttopic', waar de gebruikelijke kutusers wel een handje van hebben.quote:
Wat daar de reden achter is. Een raadsel...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de FP en FoBo wel nog gewoon een BMT hebben.
Ja dit dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de FP en FoBo wel nog gewoon een BMT hebben.
Your Native American Name Is: Chunta Kosumiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
Your Native American Name Is: Wahkah Yancy
Your name means: Sacred Englishman
Native American Name Generator
Ik vind haar lief en grappig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar weet je wat het met coban is. Die vertoont niet dat irritante gedrag van: 'kijk mij, kijk mij, ik open het zoveelste kuttopic', waar de gebruikelijke kutusers daar wel een handje van hebben.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Your Native American Name Is: Chunta Kosumi
Your name means: Cheating One who Fishes for Salmon with Spear
Coban is tof.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar weet je wat het met coban is. Die vertoont niet dat irritante gedrag van: 'kijk mij, kijk mij, ik open het zoveelste kuttopic', waar de gebruikelijke kutusers wel een handje van hebben.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:38 schreef Snakey het volgende:
porsche1, Patje1987, Goratj, Graseter, leuk. Levert jullie 48 uur op.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef Netsplitter het volgende:
Patje1987: Kan zich toch niet gedragen en mag nu een week wegblijven.
quote:
quote:
Toen was ik nog een beetje rebels hihiquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
charmed_angel, the_legend_killer, Graseter en Patje1987 liepen ONZ te verbaggeren en mogen morgen mailen voor een unban.
Your Native American Name Is: Nukpana Waquiniquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
Your Native American Name Is: Wahkah Yancy
Your name means: Sacred Englishman
Native American Name Generator
Coban is tof imo. Maar zij opent toch zelden topics?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar weet je wat het met coban is. Die vertoont niet dat irritante gedrag van: 'kijk mij, kijk mij, ik open het zoveelste kuttopic', waar de gebruikelijke kutusers wel een handje van hebben.
coban is irritand.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban is toch imo. Maar zij opent toch zelden topics?
Zeuren over moderatie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toen was ik nog een beetje rebels hihi
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Your Native American Name Is: Nukpana Waquini
Your name means: Evil Hook Nose
Hoe weten ze dat?. Hebben ze een cam ofzo?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Your Native American Name Is: Nukpana Waquini
Your name means: Evil Hook Nose
Hoe weten ze dat?. Hebben ze een cam ofzo?
Ik heb het even opgezocht. Blijkt dat ze wel wat kuttopics heeft geopendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban is toch imo. Maar zij opent toch zelden topics?
Later.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Juless44 het volgende:
Feyenoord! Ik ga zo weg, even MSN en dan ga ik slapen denk ik, al heb ik de hele week nog vrij. Tot ooit medemensen
Moet ik wel zeggen dat ik bij naam 'Bobo'qye' ingevuld heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik wordt heilig genoemd en jij wordt beledigt.
Goed goed, trustequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Juless44 het volgende:
Feyenoord! Ik ga zo weg, even MSN en dan ga ik slapen denk ik, al heb ik de hele week nog vrij. Tot ooit medemensen
Tot toedelsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Juless44 het volgende:
Nou ze heeft wel geteld 3 topics geopend, voor de rest zijn het alleen maar reeksen. Nu is ze echt de grootste baggeruser van FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Blijkt dat ze wel wat kuttopics heeft geopendDaar gaat mn theorie
oke ben je anti-ajaxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef Juless44 het volgende:
Ik kom uit Eindhoven. Ik ben verplicht. Plus, dat nummer is baas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Spouwerranger, luister jij naar Fresku?
quote:
Nederlandse rap faalt hard imo. Engelse rap is het helemaal imo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
Fresku is wel een dope rapper, zeker.
amerikaansquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nederlandse rap faalt hard imo. Engelse rap is het helemaal imo.
Deze manquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kom uit Eindhoven. Ik ben verplicht. Plus, dat nummer is baas.
Nee hij is voor Feyenooit en Ajax tegelijk nou goedquote:
Oke. Dacht dat jij zo iemand was die naar hardcore enzo luistert.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kom uit Eindhoven. Ik ben verplicht. Plus, dat nummer is baas.
Engels en Amerikaans dan. Tinie Tempah vind ik namelijk 'dope' om het zo maar even te zeggen.quote:
Ben je nog wel een kutuser!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb nog nooit een kuttopic gemaakt
vriend ben ajax fan je kunt supporter zijn zonder concurrent te haten sukkelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee hij is voor Feyenooit en Ajax tegelijk nou goed
Idemquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb nog nooit een kuttopic gemaakt
Waarom denkt iedereen dat? Serieus, jij bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke. Dacht dat jij zo iemand was die naar hardcore enzo luistert.
Niet bij Feyenoord. Daar is de haat voor Ajax groter dan de liefde voor Feyenoord. Remember eind vorig seizoen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend ben ajax fan je kunt supporter zijn zonder concurrent te haten sukkel
Ik dacht het ook, waarschijnlijk door je UI.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat? Serieus, jij bent niet de eerste die dat zegt.
Zo kom je wel over beetje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat? Serieus, jij bent niet de eerste die dat zegt.
Niks van te merken, tegen PSV.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet bij Feyenoord. Daar is de haat voor Ajax groter dan de liefde voor Feyenoord. Remember eind vorig seizoen?
Je opent dus altijd topicsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik open nooit topics, alleen als het om een lapo gaat.
ja express van twente verliezen 2 seizoenen terug vriendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet bij Feyenoord. Daar is de haat voor Ajax groter dan de liefde voor Feyenoord. Remember eind vorig seizoen?
HIJ IS EEN HELD OUDE BOKquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
GINO PIETERMAAI. Wacht ik zoek dat filmpje.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze!. Fiets zonder zadel door het centrum van Eindhoven. Wat een baas
Kan de betekenis niet gewoon in de OP?quote:
Lol, srsly?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
Ik heb vaak een andere UI. Dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, waarschijnlijk door je UI.
Oke, ik ben wel ontzettend lomp, daar geef ik je gelijk in. Maar dat doe ik bewustquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo kom je wel over beetje.Rap is wel het laatste waar ik aan dacht.
Dat is Fresku he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg die Gino praat echt irri.
arg is toch met die piraten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lol, srsly?
Dat was bij ARG ook zo namelijk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb vaak een andere UI. Dus daar ligt het niet aan.
[..]
Oke, ik ben wel ontzettend lomp, daar geef ik je gelijk in. Maar dat doe ik bewust
hoe durf je dit te zeggen....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Correct.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
arg is toch met die piraten?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gino is zoveel grappiger.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg.Niet verwacht. Fresku blijft vet en Gino niet.
Ahahah wat is ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze moet je ook kijken. Is ook Fresku
gino is 100000000 keer bazer dan Fresku check oude bokquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg.Niet verwacht. Fresku blijft vet en Gino niet.
Nu welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ook wel hoor.
[..]
Hoi Jac0bus, ik jou ook niet.
[..]
Omg, hoe dit ineens.
Gewoon altijd toch?quote:
Ehm, dunno.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Wanneer ga je weer op TC lieve appel?
Hoera.quote:
Grutjes.quote:
Hahaha dit moet je echt even kijken.quote:
Deze man krijgt een stijfje van appels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Wanneer ga je weer op TC lieve appel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
Wat een rust meteen, iedereen dat filmpje kijken, ofwat.
Dude.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze man krijgt een stijfje van appels.
Dude.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn hart smolt toen ik appel zag
Ja hoi, leuk dat je meedoet aan deze sc ik vind dat heel leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die cobannetje is gearriveerd dit dat alles
zie die fobo en u weet het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom adoreert iedereen appel hier? Wat heb jij bereikt om dit te laten gebeuren appel?
Ik heb alleen een keer haar foto gezien. Dat was genoeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom adoreert iedereen appel hier? Wat heb jij bereikt om dit te laten gebeuren appel?
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Ik post af en toe en dat was het wel, dacht ik zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Jac0bus het volgende:
Omdat ze beeldschoon isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef Jac0bus het volgende:
Ga ik doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
zie die fobo en u weet het.
Hoi enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja hoi, leuk dat je meedoet aan deze sc ik vind dat heel leuk
Jij bent een vrouw?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Ik post af en toe en dat was het wel, dacht ik zo.
Godver, serieus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw?!En ik maar denken dat je een vent bent.
Mijn oprechte excuses.
BUURRRN!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw?!En ik maar denken dat je een vent bent.
Mijn oprechte excuses.
Jij weet verrekkes goed waaromquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Ik post af en toe en dat was het wel, dacht ik zo.
Regina Spektor, Julia Roberts of Katja Schuurman? Die heb ik al voorbij zien komen hier, in ieder geval.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef Jac0bus het volgende:
Oh hai Appel
Weet je op wie je lijkt?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi enzoJawel he. Ik vind het ook heel leuk dat jij ook mee doet
![]()
![]()
Nee nee en nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Regina Spektor, Julia Roberts of Katja Schuurman? Die heb ik al voorbij zien komen hier, in ieder geval.
Wie niet.quote:
Neen. Omdat mensen fan zijn van krullen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij weet verrekkes goed waarom
JAAAAquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:39 schreef coban het volgende:
[..]zullen we BFF worden? Zo van NTB en ALS JE AAN HEM KOMT DAN KOM JE AAN MIJ en Niet Haten Op Onze Vriendschap enzo?
Ja. Ook dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neen. Omdat mensen fan zijn van krullen?
Doe nog eens een gok, nooit gezegd?quote:
Hoi omdatappel,quote:
Volgens dit forum, de meeste welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neen. Omdat mensen fan zijn van krullen?
Tot later weerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
Ik ga douchen en dan slapen. Was gezellig, welterusten iedereen!
Geen idee. Echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Doe nog eens een gok, nooit gezegd?
Slaap lekker en kusje op je linkertepelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
Ik ga douchen en dan slapen. Was gezellig, welterusten iedereen!
Hmm nooit iemand Eva Jinek gezegd?quote:
Hoi coban, grutjes, dankjewel! Ik heb MaroKip zien posten dat je heel tof bent en dergelijke, dus daar vertrouw ik op hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Hoi omdatappel,
Ik ken je niet zo goed maar ik heb wel eens je foto gezien. Ik vind je er superschattig uitzien (nolesbo)
Grgr
Whut. Nu moet ik even drie keer kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm nooit iemand Eva Jinek gezegd?
niet doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi coban, grutjes, dankjewel! Ik heb MaroKip zien posten dat je heel tof bent en dergelijke, dus daar vertrouw ik op hoor.
Nou, groetjes!
Je lijkt gewoon op jezelfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Whut. Nu moet ik even drie keer kijken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Wederom omdatappels fobo mogen aanschouwen en ik ben niet van mening veranderd.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef Jac0bus het volgende:
Maar serieus zijn die 3 vage fotootjes de reden dat heel FOK! op je geilt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Verbaast me aan de ene kant wel en aan de andere kant ook helemaal nietquote:
welke kantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Verbaast me aan de ene kant wel en aan de andere kant ook helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |