Er lijkt wel een vloek op te zitten dat je niet naar R'dam kunt elke keer...quote:Op zondag 4 september 2011 10:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh nou ben ik het alweer kwijt.. Danielle is er nou op donderdag of vrijdag koopavond in Rotterdam
Eens, lelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:31 schreef Lips het volgende:
Ik vind het plateau echt veel te dik. Zag afgelopen weekend iemand op schoenen met een ingebouwd plateau van meer dan 3 cm en vond het echt helemaal niks.
* Lips heeft gewoon niks met plateau's van meer dan 2 cm
Geilquote:Op woensdag 7 september 2011 14:06 schreef DumDaDum het volgende:
[ afbeelding ]
You can do anything...
...but lay off of my blue suede shoes.
- Elvis Presley
Leuk hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 14:06 schreef DumDaDum het volgende:
[ afbeelding ]
You can do anything...
- Elvis Presley
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb voor 5 euro open schoenen/sandaaltjes met sleehak gekocht.Duurt nog een half jaar tot een jaar voordat het daar weer warm genoeg voor is. Maar 5 euro!
Belachelijk mooi.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:06 schreef DumDaDum het volgende:
[ afbeelding ]
You can do anything...
- Elvis Presley
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van, vooral niet van de gemiddelde prijs per paar.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe een nieuwslinkje: http://www.nu.nl/vrouw/26(...)0-paar-schoenen.html
ik denk t zeker wel hoor.. ik heb zeker 60 paar schoenen met prijzen van slippers van 20 tot schoenen van 350.. dan is t gemiddelde al snel rond de 150! en dat betekent niet dat al die vrouwen alleen maar dure schoenen hebben maar de gemiddelde prijs van 115 denk ik zeker wel van dat t klopt!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van, vooral niet van de gemiddelde prijs per paar.
hahahaha daar heb je een puntquote:Op donderdag 8 september 2011 11:51 schreef DarkElf het volgende:
mmm mja misschien is het idd zo maar wat ik van Britse vrouwen en hun stijl gezien heb kon ik t mij gewoon moeilijk voorstellen
Wauwquote:Op woensdag 7 september 2011 14:06 schreef DumDaDum het volgende:
[ afbeelding ]
You can do anything...
- Elvis Presley
Gruwelijk sexy!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:06 schreef DumDaDum het volgende:
[ afbeelding ]
You can do anything...
- Elvis Presley
Dat zijn deze in het paarsquote:Op woensdag 7 september 2011 14:06 schreef DumDaDum het volgende:
[ afbeelding ]
You can do anything...
- Elvis Presley
Ik heb geen probleem haha ik hou gewoon van schoenen.. en met mij heel veel andere vrouwen ookquote:Op donderdag 8 september 2011 17:38 schreef beammeup68 het volgende:
Die stiknaad recht over de neus is niet echt mooi,..
Als je dus ongeveer 9000 EURO hebt uitgegeven aan 60 paar schoenen en nog bij elk nieuw paar dat je ziet verliefd bent heb je een behoorlijk serieus probleem.
Ach, als je het makkelijk uit kunt geven is het toch geen probleem? Dan is het gewoon leuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:38 schreef beammeup68 het volgende:
Die stiknaad recht over de neus is niet echt mooi,..
Als je dus ongeveer 9000 EURO hebt uitgegeven aan 60 paar schoenen en nog bij elk nieuw paar dat je ziet verliefd bent heb je een behoorlijk serieus probleem.
Ik vind het plateau idd te hoog maar verder vind ik ze zeker wel mooi!quote:Op donderdag 8 september 2011 17:05 schreef ChicaChula het volgende:
Meeste hier zullen de plateau wel te hoog vinden maar..
i'm in love
[ afbeelding ]
MOOOOIquote:Op donderdag 8 september 2011 17:05 schreef ChicaChula het volgende:
Meeste hier zullen de plateau wel te hoog vinden maar..
i'm in love
[ afbeelding ]
die zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 10:28 schreef RockabeIIa het volgende:
DE, ik geloof de aantallen!Dat geeft me recht weer uit te kijken naar nieuwe aangezien ik nog niet eens aan een derde daarvan kom
en ik ben weer te laat met bestellen.... Had deze willen kopen maar al uitverkocht op vente exclusive...
[ afbeelding ]
Nee ik zie het ook niet staan.. De reviews zijn ook niet echt denderend hahaha ik koop weer echt voordat ik ga kijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef -Peach het volgende:
Staat niet bij hoe hoog ze zijn of kijk ik scheel?
Valt wel mee toch? Ik zie er meer 5/5 sterren geven bij hun review dan die twee mindere reviews.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:41 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Nee ik zie het ook niet staan.. De reviews zijn ook niet echt denderend hahaha ik koop weer echt voordat ik ga kijkenmaar in de mail staat 3 tot 10 werkdagen dus als ik ze binnen heb kan ik de hak wel even opmeten voor je! ik gok 12 cm..
Ja dat is ook zo! En ook al had ik ze eerder gezien dan had ik ze alsnog wel besteld.. Dan kan ik zelf oordelenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik zie er meer 5/5 sterren geven bij hun review dan die twee mindere reviews.
Ik heb deze laarzen tijden terug bij Topshop gekocht, volgens mij waren ze wel redelijk snel binnen maar belangrijker, ze zijn echt geweldig!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo! En ook al had ik ze eerder gezien dan had ik ze alsnog wel besteld.. Dan kan ik zelf oordelenik hoop dat ze mooi zijn! zie op de site staan dat het 3 tot 8 werkdagen is dus dan heb ik ze nog eerder
heb nog nooit besteld bij Topshop!
Oh nou ik ben benieuwd, hopelijk duurt het bij mij ook niet zo lang, ben veelste ongeduldig eigenlijk voor online shoppen!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb deze laarzen tijden terug bij Topshop gekocht, volgens mij waren ze wel redelijk snel binnen maar belangrijker, ze zijn echt geweldig!
[ afbeelding ]
Dan moet je nooit schoenen laten maken. Dat duurt soms wel een half jaarquote:Op donderdag 8 september 2011 22:13 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oh nou ik ben benieuwd, hopelijk duurt het bij mij ook niet zo lang, ben veelste ongeduldig eigenlijk voor online shoppen!
Das toch geen blok hak?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb toch maar deze besteld.. wilde toch graag eentje met zo een dikke hak en aangezien die paarse louboutins niet echt in de planning liggen.. werden het maar een paar soort gelijke![]()
http://media.topshop.com/(...)/32S03ABLK_large.jpg
Even niet als foto want de foto is gigantisch
Linkje: http://www.topshop.com/we(...)=swagger&pageSize=20
Dan zou ik inmiddels al zijn vergeten dat ik ze had besteldquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dan moet je nooit schoenen laten maken. Dat duurt soms wel een half jaar
Dan is de verrassing extra groot als de postbode het pakketje komt brengen!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:29 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dan zou ik inmiddels al zijn vergeten dat ik ze had besteld
Oh, die zijn gááf!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb deze laarzen tijden terug bij Topshop gekocht, volgens mij waren ze wel redelijk snel binnen maar belangrijker, ze zijn echt geweldig!
[ afbeelding ]
Hoohooottt!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhh, die zijn zo mooi!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb toch maar deze besteld.. wilde toch graag eentje met zo een dikke hak en aangezien die paarse louboutins niet echt in de planning liggen.. werden het maar een paar soort gelijke![]()
http://media.topshop.com/(...)/32S03ABLK_large.jpg
Even niet als foto want de foto is gigantisch
Linkje: http://www.topshop.com/we(...)=swagger&pageSize=20
natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhh, die zijn zo mooi!Zou je een pic kunnen plaatsen zodra je ze binnen hebt?
he zo'n soort, zelfde kleur, zelfde hak en hoogte heb ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:56 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik vandaag gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |