Plakdingen werken bij mij dus ook voor geen meter, maar is wel een goeie een stukje leer. Thanks:)quote:Op maandag 19 september 2011 00:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Gevoelskwestie, je doet jezelf een plezier met kwaliteitsschoenen en voor mij voegt het wat toe. Slijtage hangt van het gebruik af, een van mijn favo paren is >10 jaar oud en heeft nog dezelfde leren zool. Eerst alleen gedragen op feesten, daarna op langdurige vergaderingen en begrafenissen, als ik er lang op moest kunnen lopen
[..]
Een goede schoenmaker kan een stukje leer in de hiel zetten. Plakdingen werken bij mij ook niet.
Here you arequote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wil je nog een aan foto maken?
quote:Op maandag 19 september 2011 17:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Here you are
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2011 17:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Here you are
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou niet van blokhakken, maar deze zijn toch wel fucking mooi!quote:Op maandag 19 september 2011 17:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Here you are
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit!quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik hou niet van blokhakken, maar deze zijn toch wel fucking mooi!
Hahahahaquote:Op maandag 19 september 2011 17:58 schreef Selyn het volgende:
[..]
![]()
![]()
zullen wij trouwen en schoenen delen???
Ja ze zitten echt prima.. Ze zijn echt mega hoog maar alsnog loop ik er wel goed op.. Misschien ook wel door de stevige hakquote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit!
Moet echt wennen aan de dikkere hakken, zie ze nu ook steeds meer in de winkels, maar ik vind deze echt stoer.
Hoe zitten ze? Loop je eruit of zitten ze goed?
Zijn ook niet echt blokhakken toch?quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik hou niet van blokhakken, maar deze zijn toch wel fucking mooi!
Ik heb een zwak voor die rechter, maar ik zou er nooit mee durven lopen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zijn ook niet echt blokhakken toch?
Bij blokhakken denk ik meer aan dit:
[ afbeelding ]
Hoewel ik de linkerschoen ook nog wel tof vind
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor die rechter, maar ik zou er nooit mee durven lopen.
Je hebt het vast al 4783895 keer gepost, maar waar heb je ze vandaan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja ze zitten echt prima.. Ze zijn echt mega hoog maar alsnog loop ik er wel goed op.. Misschien ook wel door de stevige hak
en thanks allemaalze zijn nog steeds te koop!
ook in rood suede
Topshopquote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt het vast al 4783895 keer gepost, maar waar heb je ze vandaan?
Het model van die linker is tof, maar de hak is toch net iets te breedquote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn trouwens wel blokhakken.quote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon ze ook al niet meer vinden! Alleen nog die lakleren..quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ze staan niet meer op de site...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
Swagger Block Heel Platforms
Ik wil ze zelf ook wel hebben eigenlijk.
Deze vind ik heel gaaf!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:18 schreef princess-a het volgende:
Over blokhakken gesproken, ik moet deze ooit nog hebben!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |