quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef shiznuts het volgende:[..]
Wat pgr zegt. Leuk enzo, maar het is hier geen Twitter voor je random uitspattingen die je voelt te moeten delen. Zonder context zitten wij niet echt te wachten op zulke reacties, ik in ieder geval niet, daar heb ik geen boodschap aan.

Het zou wel interessant zijn als je er meteen bij zegt of dat vanaf de dag versturen of de dag bestellen is. Welk item je besteld hebt, de hoedanigheid waarin het pakketje aangekomen is en je eerste indruk van dat item. Zulke dingen...

[..]
OP al eens gelezen en de topics doorzocht?

[..]

Dan is het een review. En dat hoort niet in dit topic thuis. Maar omdat jij er gelukkiger van wordt zal ik het ff voor je opsommen allemaal.
Shop: Dealextreme
Besteldatum: 8-13-2011
Ontvangen: 8-26-2011
Waar: In de brievenbus
Hoe: Hongkong Post met gift sticker, ongeopend door de douane.
Wat: Sporty Multi-Function LED Digital Wrist Watch - White (1 x CR2016) Horloge besteld omdat de vorige kapot is gegaan. Waardoor? De kut kwaliteit van het horloge natuurlijk. Maar voor 9 Dollar bestel ik er wel een paar extra.
Horloge komt in in een doosje, zonder gebruiksaanwijzing, wat hendig vervelend is omdat deze horloge vele functies heeft. Zoals alarm, wereldklok, stopwatch ect..
Over de shop zelf: Ben aangenaam verrast met de levertijd. Vorige bestelling was namelijk 1,5 maand onderweg.
Nog 2 pakketjes binnen gekomen vandaag via de pakketdienst.
Shop: Priceangels
Besteldatum: 08-15-2011
Ontvangdatum: 08-26-2011
Hoe: Via de pakketdienst, ongeopend door de douane, zonder gift verzenden maar op pakket staat dat de inhoud een ''gift'' is.
Wat: Silicone Band Square Dial Dot-Matrix LED Fashion Wrist Watch-Red Besteld omdat hij mij wel geinig leek, maar mijn bestelde externe accu voor mijn iPhone is niet meegeleverd. Op de website staat niks van split-shipping maar ik wacht nog even af.
Kwaliteit: Degelijk, kan ook niet veel aan misgaan. Een rubber bandje met een rechthoekig horloge eraan.
Shop: Focalprice
Orderdatum: 8-15-2011
Ontvangstdatum: 8-26-2011
Hoe: Via de pakketdienst,
Wat: Zelfde horloge als bij Priceangels, echter dan andere kleuren. Nee geen handel maar voor mijn vrienden meebesteld.Besteld voor mijn vrienden in de kleur groen, wit, geel, en zwart. Echter is van de witte horloge de batterij al half leeg. Even mailen dus.
Ik heb nog moeten opzoeken bij welke webshop ik dit heb besteld. Op de verpakking was dit namelijk nergens aan af te leiden. Bij afzender staat als bij 'From:' Faets... Daarnaast hebben ze 'gift' aangevinkt en het verzonden met een lagere waarde op de verpakking.