quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi pak; staat je goed
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee aanquote:
En op de vloer een lege fles wijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee aan![]()
En kleren overal en nergens
Dat moet ik nog aan S vragen en die is nog niet terug uit Noorwegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Greys, konden jullie mij ergens oppikken voor die reunie? Anders moet ik ff afzeggen
Nee, die gewoon in de keukenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En op de vloer een lege fles wijn?
Het is een nacht *klap klap klap* die je normaal alleen in fillums zietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Muis006 het volgende:
De scheeeeemering, de radio zacht
En deze nacht is alles
*ploingggg*
Wat iuk van een nacht verwaaaaaaaacht
Ik drink nooit wijn in bedquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een nacht *klap klap klap* die je normaal alleen in fillums ziet
Een bed is om in te slapenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink nooit wijn in bedEn als ik het in de kamer laat staan gaan de katten ermee aan de rol
Well somebody should.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink nooit wijn in bedEn als ik het in de kamer laat staan gaan de katten ermee aan de rol
Met singstar is ie vet moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]Ja de klapjes vind ik het leukst om te doen (oo-err)
Ik heb hem niet op Singstarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met singstar is ie vet moeilijk
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dan lig ik met de wijndrinker in bed meestalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |