Eeeeeeeeeh, nopequote:
Neeeeeeeeeeeeeee. Jaaaaaaaaa, wel douchen, niet scherenquote:
En zonder seks ook zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wasmachines leven langer met Calgon, Q.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Neh het gaat er af, ik kan me zo niet op mn werk vertonenhet zou wel leuk zijn eens een beetje te kijken wat staat, wat Q al zei, de onderkant ff wat bijwerken ofzo, maar geen tijd/zin om daar nu mee te gaan rommelen. Waarschijnlijk faalt het dan toch jammerlijk en kan alles er alsnog af
Dus daarom is MM je beard.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan ook een ringbaard proberen.
Ik vind het tof staan iig. Maar goed, ik geil op baardjes
Toch wel een videocamera?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal geen fototoestel bij de seks
Haarbesparende behandeling. Combinatie van ontwollen, uitdunnen en plukken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Nol ze ziet er goed uit?
Hoe noemen ze die tactiek die ze hebben toegepast? kan ik googelen of ik dat hier kan vinden
Dat valt nog mee LL als mijn vriend zich niet geschoren heeft een dag gaat ean huilen als hij met zijn wang langs haar gezicht komt.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ze mijn ogen heeft. die ik al kind ook had. Ik hoop voor haar dat ze zo groot en blauw blijven. Bij mij zijn ze helaas niet zo gebleven
Ik drijf weg van krentenbaardquote:
ik vind het niet zo mooi die van mij zijn heel kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haarbesparende behandeling. Combinatie van ontwollen, uitdunnen en plukken.
En dat ze jouw ogen had, had ik all aaaaang gezien
Poezeoogjes.
mn bedpartners willen nooitquote:
Haha ik had de quote niet gelezen en ik dacht "wut?"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik vind het niet zo mooi die van mij zijn heel klein
Kwestie van stiekem opstellen dat dingquote:
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van stiekem opstellen dat ding
doe dat. Ik ga op de bank hangen, rugpijnquote:
Ja dat ken ik, daar moet je even doorheenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Nol ze ziet er goed uit?
Hoe noemen ze die tactiek die ze hebben toegepast? kan ik googelen of ik dat hier kan vinden
Dat valt nog mee LL als mijn vriend zich niet geschoren heeft een dag gaat ean huilen als hij met zijn wang langs haar gezicht komt.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ze mijn ogen heeft. die ik al kind ook had. Ik hoop voor haar dat ze zo groot en blauw blijven. Bij mij zijn ze helaas niet zo gebleven
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi pak; staat je goed
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee aanquote:
En op de vloer een lege fles wijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee aan![]()
En kleren overal en nergens
Dat moet ik nog aan S vragen en die is nog niet terug uit Noorwegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Greys, konden jullie mij ergens oppikken voor die reunie? Anders moet ik ff afzeggen
Nee, die gewoon in de keukenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En op de vloer een lege fles wijn?
Het is een nacht *klap klap klap* die je normaal alleen in fillums zietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Muis006 het volgende:
De scheeeeemering, de radio zacht
En deze nacht is alles
*ploingggg*
Wat iuk van een nacht verwaaaaaaaacht
Ik drink nooit wijn in bedquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is een nacht *klap klap klap* die je normaal alleen in fillums ziet
Een bed is om in te slapenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink nooit wijn in bedEn als ik het in de kamer laat staan gaan de katten ermee aan de rol
Well somebody should.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink nooit wijn in bedEn als ik het in de kamer laat staan gaan de katten ermee aan de rol
Met singstar is ie vet moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]Ja de klapjes vind ik het leukst om te doen (oo-err)
Ik heb hem niet op Singstarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met singstar is ie vet moeilijk
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dan lig ik met de wijndrinker in bed meestalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |