SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja what de... Die DAT OS plaatje doet het dus niet bij mij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de ekte ekte.
Ja maar ik las ff niet anders had ik lapoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef coban het volgende:
Kut MK, ik had de lapo.en die was nieteens bewust
Nee nee mijn foutquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik las ff niet anders had ik lapo
Kon toch alleen met abo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn eigen posts zijn oranje, want oranje
Jeetje nou... Lellijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Onjuistquote:
ZIE IK DAAR UTORRENT ? EVEN TIM KUIK BELLENquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn FOK! is lekker standaard, grijs
Doe mijn posts dan rood met witte vlag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
met een zak patat en wat technische kennisquote:
Maar waarom zou je? Mijn posts hebben de Grote Leider, zo herken ik hem toch ook?quote:
Dat kan niet, enkel de TS en je eigen post. Maar jij bent nu de TS dus okergeel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef coban het volgende:
[..]
Doe mijn posts dan rood met witte vlag?
Ja, wat een verrassing he. Ik en roze, wie had dat kunnen verzinnen.quote:
Lelijk. Want logoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
Bureaublad van mijn netbook:
[ afbeelding ]
Het bureaublad van mijn PC post ik later wel.
Je hebt een klein probleempjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
Bureaublad van mijn netbook:
[ afbeelding ]
Het bureaublad van mijn PC post ik later wel.
Het is Windows 7 Starter, daar kan je je achtergrond niet veranderen.quote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wat een verrassing he. Ik en roze, wie had dat kunnen verzinnen.
Ik heb ook wel eens de achtergrond felroze gehad, maar tijdens hoofdpijn was dat minder tof.
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is Windows 7 Starter, daar kan je je achtergrond niet veranderen.
Pr0n?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik doe geen screenshot want heel mijn bureaublad staat vol met icoontjes
Ja, met een extern programma. Maar niet standaard.quote:
Onder anderequote:
Hoezo heb ik een klein probleempje dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt een klein probleempje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |