Ik denk dat het uiteindelijk bij zelfbouw niet veel zal schelen, zoals jpjedi zei. De goedkoopste shops hebben geen marge, maar als je heel veel bij 1 shop koopt die wat duurder is dan kan er vast wel iets van af.. maar daar win je niets mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Najah, bij afname van dergelijke bedragen wil ik wel afdingen, bij eigen systeem wat vaak over verschillende leveranciers loopt is die kans wat kleiner.
Ik vroeg het me gewoon hardop af.
Dat hangt ervan af hoe hard je de extra rekenkracht nodig hebt. In games zal het hoegenaamd niks uitmaken. Als je het ding voor professionele videobewerking oid in gaat zetten en tijd geld is, dan is de meerprijs best te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef Ireyon het volgende:
Na lang kloten en twijfelen, denk 'k dat dit 'm voor mij toch echt gaat worden:
[ afbeelding ]
Waar ik flink over twijfelde dus nog graag hoor of ik het juist heb:
- Een i7 2600K i.p.v. deze i5 2500K is het extra geld niet waard
- Zelfde geldt voor een HD6970 i.p.v. deze HD6950
- En tevens voor DDR3-1600 geheugen i.p.v. deze DDR3-1333
Helaas. Maar is het echt heel erg of is het meer in de trant van "ja, ik moest 2 keer mailen voordat ik antwoord kreeg!1!!!"?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef rumiii het volgende:
Op Tweakers zijn ze niet zo positief over afuture.nl , iemand ervaringen hier?
Tot nu toe geen probleem, als er problemen zijn hoor je het wel. Ik kan mooi inloggen op de site en zien wat de status van mijn bestelling is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef rumiii het volgende:
Geen ervaring mee, wel hele slechte ervaringen met Alternate.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef rumiii het volgende:
meer dan genoeg:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:11 schreef rumiii het volgende:
Tja, het moet maar net goed gaan
Ik heb wel een andere vraag
Kort samengevat: Wat voor voeding zal genoeg zijn voor een 2600K + een 580, misschien in de toekomst nog een 580 erbij mits deze goedkoper worden
Een HX850 135,20 , genoeg?
Voor een 580 lijkt hij mij ruim genoeg, maar voor twee?
niets. een overblijfsel toen ik de OP eigenlijk maakte, maar daarna niet meer kan aanpassen. misschien moet ik LAPO-hunten om er wat alternatieven bij te zetten, maar de reeks ging zo rap dat ik daar niet eens op gelet had.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef kwaliteit. het volgende:
Wat maakt die geheugen uit de OP zo goed? En zo bijzonder dat ie in de OP komt?
Simpeler kan niet.. fan(s) op radiator en dat geheel vast op de kast. Dan koelblokje met 4 vijsjes over de CPU klemmen. Systeem komt voorgevuld en krijgt stroom via molex en zit met CPU fan connector verbonden om meldingen in bios te voorkomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef Mday het volgende:
[..]
niets. een overblijfsel toen ik de OP eigenlijk maakte, maar daarna niet meer kan aanpassen. misschien moet ik LAPO-hunten om er wat alternatieven bij te zetten, maar de reeks ging zo rap dat ik daar niet eens op gelet had.
@jpjedi
hoe moeilijk is zo'n waterkoelsetje installeren, en hoeveel kost het? ik heb al drie pc's zelf gebouwd, maar ik ben een beetje huiverig voor water in mijn kast. Het is een CM Sniper btw.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Kak, zojuist mijn onboard geluidskaart gemold. Wat te doen; verder denken over een cpu upgrade of toch overstappen naar een nieuwe socket?
Daarom heb ik er andere fans op gezet. Corsair fans zijn kut.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Mday het volgende:
mooie kast. ziet er goed uitjammer dat de kast zelf beeetje overpriced is. Interessant, en een H60 is misschien wel een idee. thanks Jpjedi
nu ik een paar tweaktests bekijk schrik ik nogal van de geluidsproductie van die dingen. dan kan ik net zo goed een mugen erop plaatsen. (want overklokken heb ik niet zo'n zin in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |