Per generatie een mobo en proc combi is niet echt vreemd ofzo. Plannen op toekomstige upgrades terwijl je nog niet weet wat volgend jaar gaat komen is blondt imo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Hij zal niet opeens het niet doen, tuurlijk
Maar hoe lang blijft zoiets high-end? Straks kijken wat wanneer gereleased werd
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, er staat een logootje bij hoor, kunnen jullie massaal de zin eronder negeren.
Mededingingsauthoriteit ook weer blij
Maar ondertussen zit ik hier al weer bijna 4 jaar op hetzelfde moederbordje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Per generatie een mobo en proc combi is niet echt vreemd ofzo. Plannen op toekomstige upgrades terwijl je nog niet weet wat volgend jaar gaat komen is blondt imo.
thanks voor de infoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vertex 2 is een erg onbetrouwbare SSD. Volgens officiële RMA cijfers valt 1 op de 5 uit binnen 3 maanden. Ik heb zelf de Vertex 3 en daar heb ik geen probleem mee maar de naam is nu eenmaal slecht. De M4 is een betere keuze voor snelheid en betrouwbaarheid zou ik zo zeggen.
Voor mijn gevoel is trouwens BD toch al overleden? Je wordt doodgegooid met die mediastreamers en ik zou niet weten wat ik met een BD lezer/schrijver in mijn kast moet. Ik heb een PS3 die ze af kan spelen maar daar heeft nog nooit een schijfje in gezeten eigenlijk. Ik brand al jaren alleen nog maar DVD`s voor moeders en buurman.
Ja eigenlijk was het mijn OP, maar ik mis telkens de last post dus Skull maakt een nieuwe aan. de helft wat er getikt is was ook van mijn hand. 't kan me eerlijk gezegd niet zo heel veel schelen wat ervan gemaakt wordt, als het maar ergens op slaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:44 schreef Bart het volgende:
Het is toch veel mooier als er gewoon een mooie banner gemaakt wordt.
Ik merk eerlijk gezegd weinig verschil. Maar ik denk wel dat een benchmark duidelijk in het voordeel van een SSD zal uitvallen. Ik heb nu een OCZ Vertex 2 die ik als bootschijf gebruik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoeveel fijner is een SSD nu werkelijk?
Ervaringen?
Aan benchmarks heb ik niet zoveel natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik merk eerlijk gezegd weinig verschil. Maar ik denk wel dat een benchmark duidelijk in het voordeel van een SSD zal uitvallen. Ik heb nu een OCZ Vertex 2 die ik als bootschijf gebruik.
Ik heb net even een koude boot geklokt op 57.8 seconden (Windows 7 Ultimate x64).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Aan benchmarks heb ik niet zoveel natuurlijk
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik merk eerlijk gezegd weinig verschil.
Waarom de i7?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:03 schreef rumiii het volgende:
Ik heb BR branden nodig om 5 uur aan film op te zetten in hoge kwaliteit, als ze het op een BR willen.. tja
Kom nou wat goedkoper uit, en die videokaart, tja die blijftNet als de CPU
[ link | afbeelding ]
Scheelt al gauw 100 euro..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Hd6970Is toch niet veel duurder?
Ik haal ongeveer 30/40 euro?quote:
Zou sneller zijn bij videobewerking, ja wel raar dat ik maar uitga op een zin die ik gelezen heb maar goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Waarom de i7?
Ik zou een i5 2500K halen en de 70 euro die ik daar mee bespaar uitgeven aan een SSD. Denk dat je daar veel meer aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |