Is al geweest, was een dolle bende!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:27 schreef gerbenp het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die meet, is die al geweest of komt deze nog? Als deze niet meer komt of is geweest kan hij net zo goed de OP uit toch?
EDIT: Zie dat hij nog alleen stond op de OP pagina van 3FMfan, hier al niet meer dus![]()
Was idd top! Vooral de polonaise zonder handjes! Erg geslaagd. Alleen wil ik volgende keer graag achteraan staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Is al geweest, was een dolle bende!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was idd top! Vooral de polonaise zonder handjes! Erg geslaagd. Alleen wil ik volgende keer graag achteraan staan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan loop ik wel weer voorop, maakt me niet uit. Er waren ook wel wat minpunten vond ik... Hans die achter de piano kroop en elke keer Queenclassics instartte, Pino die zijn identiteit niet bekend wilde maken en zijn pak aanhield en daardoor bijna smoorde van de hitte, Dago die iedereen foto's van gekke katten liet zien, Alors die continu rond liep te staren in de hoop een glimp van Barend op te vangen, maar dol was het wel!!
[..]
Dan loop ik wel weer voorop, maakt me niet uit. Er waren ook wel wat minpunten vond ik... Hans die achter de piano kroop en elke keer Queenclassics instartte, Pino die zijn identiteit niet bekend wilde maken en zijn pak aanhield en daardoor bijna smoorde van de hitte, Dago die iedereen foto's van gekke katten liet zien, Alors die continu rond liep te staren in de hoop een glimp van Barend op te vangen, maar dol was het wel!!
Ik kan het sinds een half uur oid helemaal niet meer ontvangen dus zou het niet wetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben ik de enige waarbij 3FM net heel dof klonk? Alsof er ergens een schuif van de treble dicht stond ofzo? Reclame klinkt nu weer wel goed, en aan mijn radio lag het ook niet aangezien andere zenders wel goed klinken.
Vanaf het moment dat de reclame erin kwam klinkt het weer wel goed, dus Gabbering zal wel aan de knopjes gezeten hebben. Had ook al een paar smsjes gestuurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het sinds een half uur oid helemaal niet meer ontvangen dus zou het niet weten
[..]
Jaaaaa dat vond ik ook al dat het zo dof klonk, ik was dus niet gek en mijn oren zaten ook niet dicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben ik de enige waarbij 3FM net heel dof klonk? Alsof er ergens een schuif van de treble dicht stond ofzo? Reclame klinkt nu weer wel goed, en aan mijn radio lag het ook niet aangezien andere zenders wel goed klinken.
Gezelligquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef TheZapster het volgende:
Politie heeft bij mij in de straat een wietplantage ontdekt
Wat een flauwigheidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef 3rdRock het volgende:
http://t.co/mPawQap
De Rode Telefoon van vannacht
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ze voor mijn illegale drankstokerij kwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |