Hmm ok, want Akmareul Boatda (I Saw The Devil) kan ik je anders nog wel aanradenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ah ja Vredens dag moet ik nog eens gaan kijkenC'est arrive... heb ik inderdaad wel al gezien.
[..]
Dat ben ik, maar ik doe er eigenlijk niet zoveel meer mee dit jaar, dus zal niet geheel up to date zijn
Dat is zeker een leuke filmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm ok, want Akmareul Boatda (I Saw The Devil) kan ik je anders nog wel aanraden.
Inside is al onderwegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Had jij Cassandra's Dream nou al wel of niet gezien? En ga gauw À L'Intérieur kijken.
Die heb ik een tijd terug gekeken, was goed te doen inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm ok, want Akmareul Boatda (I Saw The Devil) kan ik je anders nog wel aanraden.
Het is alleen toch niet een typische Woody he? Ik heb het nooit zo op die gastquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:03 schreef Doff het volgende:
Oeps, had het tegen Sam. Cassandra's Dream is niet super sterk, maar de plot boeit wel en de sfeer is behoorlijk zwart.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is alleen toch niet een typische Woody he? Ik heb het nooit zo op die gast
Gaat snel, nog maar twee wekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:08 schreef hornage het volgende:
Heeft u zich al aangemeld voor de komende meet in september?
Meldt u nu aan!
![]()
FMT-Meet 2011 - 10 september in Utrecht!!!
Bedoel je daarmee Alexandra's Project? Want die is idd zwart en spannend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik bedoelde Cassandra's Project.
Cassandra's Dream vond ik wel geinig, maar is uiteraard niet zo zwart. Hij is wat ernstiger dan veel andere Allen's, maar het blijft zijn film.
Lijkt me wel, deze is wat onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee Alexandra's Project? Want die is idd zwart en spannend.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee Alexandra's Project? Want die is idd zwart en spannend.
Doe mij ook maar een bakje, klein beetje suiker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef Doff het volgende:
Oh mijn god. Het gaat lekker. Ik dacht dat ik de koffie vandaag kon overslaan, maar ik zet toch maar even een bakkie.
Dat was vóór FireFox aankondigde dat hij ook zou komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, er komen niet echt veel mensen naar de meet. Heb het idee dat er eerst meer zouden komen?
Dan kom ik toch nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat was vóór FireFox aankondigde dat hij ook zou komen.
Lekker sterk, met een heel klein beetje suiker, precies zoals ik 'm ook altijd heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bakje, klein beetje suiker.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik bedoel Alexandra's Project.
Oh mijn god. Het gaat lekker. Ik dacht dat ik de koffie vandaag kon overslaan, maar ik zet toch maar even een bakkie.
Wel joh, jij bent toch dé smaakmaker.quote:
Is dat een broodje?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Doff het volgende:
In combinatie met Paganini word ik wel weer wat allerter.
We gaan trouwens wel allemaal enge dingen doen, dus ik snap wel dat je twijfelt om te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, er komen niet echt veel mensen naar de meet. Heb het idee dat er eerst meer zouden komen?
Wie weet ben irl wel een verlegen musje...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wel joh, jij bent toch dé smaakmaker.
Och, dat is meestal niks dat een paar biertjes niet kan verhelpenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie weet ben irl wel een verlegen musje...
Dan gaan we daar wat aan doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie weet ben irl wel een verlegen musje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |