quote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyways.. hoe opmerkelijk is dit? We hebben de afgelopen tijd best wel wat opmerkelijke bevingen voorbij zien komen en nu dus ook in ons eigen landje. Kan iemand er iets zinnigs over zeggen?
Ons halve huis was toen doormidden gescheurdquote:
nee dat niet maar dat noemen we hier in Nieuw Zeeland een naschokquote:
Wtf, hier in Hilvarenbeek nietsquote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef meijer24-7 het volgende:
in Waalwijk goed gevoeld!! lig je lekker op de bank film te kijken en bijna te slapen schrik je ineens wakker met een hele grote WTF?!?!?!
Opmerkelijk, het ligt verder van Oss of Den Bosch af en daar hebben ze niets gevoeldquote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef meijer24-7 het volgende:
in Waalwijk goed gevoeld!! lig je lekker op de bank film te kijken en bijna te slapen schrik je ineens wakker met een hele grote WTF?!?!?!
Uden wel blijkbaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
NO-Brabant ook niks.. apart allemaal.
Niet liegen mijn moeder woont daar net 2 sec geleden opgehangen en niets gevoeldquote:
Hier ook zuid-limburg maar niks gevoeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef RHood314 het volgende:
Hier (zuid-Limbabawe) zeker iets gevoeld!!
Een kennis van me woont in Uden en die heeft het wel gevoeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Niet liegen mijn moeder woont daar net 2 sec geleden opgehangen en niets gevoeld
Woont zeker in de wijk Breukrand dan :p ?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een kennis van me woont in Uden en die heeft het wel gevoeld.
Inclusief de politie:quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Al die mensen die 'episch centrum' twitteren.![]()
Wat een kutkaartquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In diverse plaatsen in Nederland is zojuist een aardschok waargenomen. Het zou gaan om een aardbeving van 4.6 op de schaal van richter op de grens tussen Nederland en Duitsland. Een flinke klapper dus voor ons kleine landje. Het epicentrum lag HIER. Meer data + graphs.
bron : geenstijl.nl
Coolquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ons halve huis was toen doormidden gescheurd
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil wel eens weten waar die breuklijn dan ligt, anders kan je toch geen aardbeving krijgen ?
*112 belt om melding te doen van moordquote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Niet liegen mijn moeder woont daar net 2 sec geleden opgehangen en niets gevoeld
Scherpquote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
*112 belt om melding te doen van moord
Heh ik dacht ook al, WTF was dat?!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Nu ik weet dat het geen geesten waren wil ik er nog wel één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |