Komen meldingen uit bijna het hele land, zie ik @ twitter.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef -CRASH- het volgende:
Waar was netv die aardbeving????
Hier schudde het net een beetje. de kastdeuren bewogen en ik voelde de bankschudden
en hoorde een dof geluid....
Honden voelen dat aan jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef -CRASH- het volgende:
een seconde ofwat ervoor schrok de hond wakker.... En toen begon het te shaken met zo'n zwaar brommend geluid erbij.
Den Bosch niets gevoeldquote:Op donderdag 8 september 2011 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komen meldingen uit bijna het hele land, zie ik @ twitter.
Site nu al overbelastquote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
4.3 volgens http://www.emsc-csem.org/Earthquake/earthquake.php?id=234981
10 km ten noorden van den bosch (dorp niet noemenswaardig) ook niks gevoeldquote:
Ah okay, dan ga ik effe de hond wakker maken of ie het voelde aankomen...quote:
Zo te zien een stuk minder dan die in 92quote:De Aardbeving bij Roermond op 13 april 1992, om 3.20 uur 's nachts was de sterkste aardbeving die ooit in Nederland is waargenomen en één van de grootste bekende aardbevingen in de geschiedenis van Noordwest-Europa.
Yup, dat was toen een sterkere beving. Duurde ook veel langer. Zat toen in Sittard. Werd er wakker van.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo te zien een stuk minder dan die in 92
Toen zat ik in m'n examens van de middelbare, kwam ik 's ochtends op school had ie-de-reen het over een aardbeving, geloofde er niets vanquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat was toen een sterkere beving. Duurde ook veel langer. Zat toen in Sittard. Werd er wakker van.
Later meer dus het was een voorschokjequote:'Aardbeving in Nederland waargenomen'
Laatste update: 8 september 2011 21:27 info
AMSTERDAM - Donderdagavond is er op verschillende plekken in Nederland een aardbeving waargenomen. Dat melden ooggetuigen aan NU.nl
De schok zou rond 21.00 uur hebben plaats gevonden.
Uit onder meer Groesbeek, Beuningen, Hilversum, Nijmegen, Zwolle, Harderwijk en Cuijk kwamen meldingen van een schok.
De schok duurde ongeveer 5 a 6 seconden, liet een inwoner van Duiven (Gelderland) weten aan De Telegraaf.
Later meer.
ja de rest komt over een half jaarquote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Later meer dus het was een voorschokje
Want WTC = aardbeving?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef -CRASH- het volgende:
Was wel bizar.... zit namelijk naar WTC te kijken
Ja dat was we ergggg realistiesch. Toren 1 was net ingestortquote:
Denk niet dat dit een uitzonderlijke beving is, zeker gezien de plek. Lopen wat breuken daar die nog steeds bewegen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyways.. hoe opmerkelijk is dit? We hebben de afgelopen tijd best wel wat opmerkelijke bevingen voorbij zien komen en nu dus ook in ons eigen landje. Kan iemand er iets zinnigs over zeggen?
Die was cool jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo te zien een stuk minder dan die in 92
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |