Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef kedge het volgende:
Negeren. Je geeft zelf al aan dat dit verkeerd is.
Everyting you say; Can and will be used against you.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vriend ook, maar ik wil dat jochie niet traumatiseren, ik ben te soft he?
Traumatiseren? Dan leert hij tenminste wel meteen dat hij dit niet moet doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vriend ook, maar ik wil dat jochie niet traumatiseren, ik ben te soft he?
Zij eerste ervaring met een afwijzingquote:
Je wil hem 1 vinger geven...?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:53 schreef Sosha het volgende:
Kort gezegd: zoals de TT. Ik ben net afgestudeerd aan de pabo, toen ik les aan hem gaf (tijdens een stage) was hij 12. Nu krijg ik plotseling via Hyves een berichtje dat hij me mist en of ik met hem af wil spreken.Ik wilde niet helemáál niet reageren, dat vond ik zo bot, en ik dacht dat ik vriendelijk doch duidelijk was toen ik zei: "Een keer afspreken kan gewoon echt niet, ik hoop dat je dat begrijpt." Blijkbaar was dit te soft, want hij wil nu weten hoezo dat niet kan. Zat ik fout toen ik überhaupt reageerde op zijn berichtje? Het zit me erg dwars
Stom he, ik was echt even met stomheid geslagen, ik had zoiets nooit verwachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef Godtje het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet een internet forum een juf tips gaan geven hoe met leerlingen om te gaan?
Ik denk dat hij je topic heeft gelezen over dat anaal avontuurtje, en opgewonden is geraakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Stom he, ik was echt even met stomheid geslagen, ik had zoiets nooit verwacht
Kinderen die m'n msn vragen e.d., ja, maar die me mee uit vragen?!
Ik dacht dat ik dat duidelijk had gemaakt, maar hij wil nu dus van me weten waarom het niet kan. Dat ik dat überhaupt uit moet leggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef R1ch4rd het volgende:
je hebt pabo gedaan, ik denk dat je zelf heel goed weet wat je moet doen, je vraagt hier eigenlijk alleen maar bevestiging. niet onzeker zijn en gewoon duidelijk maken dat je niet wilt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je topic heeft gelezen over dat anaal avontuurtje, en opgewonden is geraakt.
Ach joh, zo was ik ook als kind. Altijd ergens een reden voor willen hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat duidelijk had gemaakt, maar hij wil nu dus van me weten waarom het niet kan. Dat ik dat überhaupt uit moet leggen
Dat hij je überhaupt kan vinden op hyves... Gewoon geen leerlingen toelaten en je profiel afschermen, dan is er geen probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat duidelijk had gemaakt, maar hij wil nu dus van me weten waarom het niet kan. Dat ik dat überhaupt uit moet leggen
Er is een heel groot verschil tussen glamour-blaadjes-achtig "mooi" zijn en aantrekkelijk zijn; bij dat laatste zit minstens voor een deel de uitstraling van je karakter.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet bijzonder knap, het zal de 'machtspositie' van een juf wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |