Lijkt me genoeg voor Groningenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Tweede bod op Matavz van 6,5 miljoen schijnt vandaag ook door Groningen te zijn geweigerd. Het is nog niet bevestigd, trouwens.
Nike Commercialquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet Lensie trouwens in Amsterdam? Ook nog met PSV shirt aan...
Ik denk dat Nike hoofdkantoor daar zit en Amsterdam hoofdstad is van Nederland. Natuurlijk ook veel bekender over de hele wereld en PSV shirt moest hij aan doen, staat Nike op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
No shit, maar waarom de locatie?
Zo raar is dat toch niet? Als je als voetballer rekening moet gaan houden met je geboorteplaats en potentiële werkgevers dan maak je het jezelf wel knap lastig. Helemaal als je niet echt een hoog niveau hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef Smoofie het volgende:
In een PSV shirt lopen in Amsterdam als Amsterdammer
En nu afkappen pls.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Tweede bod op Matavz van 6,5 miljoen schijnt vandaag ook door Groningen te zijn geweigerd. Het is nog niet bevestigd, trouwens.
Jawel. 10 miljoen ook wel. Matavz is top.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu afkappen pls.
6.5 miljoen krijgen die stumperds nooit meer.
10 miljoen? 1 club met concrete interesse, een contract wat over 2 seizoen niet meer bestaat, een speler die niet wil bijtekenen en kenbaar maakt naar PSV te willen verkassen. Of het moet een dolle actie van Brands zijn, maar 10 miljoen gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jawel. 10 miljoen ook wel. Matavz is top.![]()
Daar kan PSV nog lang een leuke topscorer aan hebben.
10 is ook helemaal niet aan de orde. Nijland wilde 8, Brands bood 5 en een beetje. Dat vond Nijland te weinig en dus is het een beetje touwtrekken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef Lemming22 het volgende:
Laat gaan, laat gaan. 6,5 miljoen is een prima bedrag. Als zij denken 10 miljoen te kunnen krijgen, mogen ze dat lekker proberen. Maar niet van ons.
Het geld wat nu wordt uitgegeven is afkomstig van de transfers Amrabat, Afellay, Dzsudzsak en Maza. Daar zitten we zelfs nu, met het halen van Mertens, Strootman, Wijnaldum en Derijck nog 2 miljoen onder. Wel goed geïnformeerd zijn als je een scherpe opmerking wil plaatsen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het gemeenschapsgeld gaat immers ook een keer op
Ik dacht dat ik 10 zag staan in dit topic. Bij beter doorlezen bleek het een loze kreet te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
10 is ook helemaal niet aan de orde. Nijland wilde 8, Brands bood 5 en een beetje. Dat vond Nijland te weinig en dus is het een beetje touwtrekken.
niet als men belasting blijft betalenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het gemeenschapsgeld gaat immers ook een keer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |