quote:As detailed on the PlayStation Blog, it's going to take the form of Nathan Drake's journal, with fully illustrated pages showing concept art, screenshots, sketches.
On top of that, you'll get a PSN voucher that gives you access to the following extras:
Multiplayer skin and weapon: 'London Drake and Pirate AK-47′:Customise the appearance of both your avatar and your weapon
Multiplayer 'Upper Cut Taunt': Allows you to give an upper-cut gesture for increased self-expression and bragging rights when playing online
'Cash Multiplier': Earn in-game cash much faster when playing online
'Special Edition Decals Pack': Decals to customise your avatar's accessories
Volgens mij heb ik hem niet eens gespeeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Schop ik mensen tegen hun schenen als ik zeg dat de MP van Uncharted 2 echt een zware anticlimax vond nadat ik de SP had uitgespeeld en maar eens online ging kijken?
Ik vond de UC3 multi ook al niet leuk. Maar dat zal aan mij liggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Schop ik mensen tegen hun schenen als ik zeg dat de MP van Uncharted 2 echt een zware anticlimax vond nadat ik de SP had uitgespeeld en maar eens online ging kijken?
Lekker zo laten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem niet eens gespeeld.
Uncharted speel ik voor de SP
Ik heb de MP ook alleen maar gespeeld omdat ik daar 2 trophies voor kreeg ofzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Uncharted 3 zo opgehyped is dat het allemaal maar kan tegenvallen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef Misan het volgende:
Is het trouwens geheel niet meer mogelijk om inhoud van een USB-stick in te lezen op een PS3?
dus dat is een "nee, het is geheel niet meer mogelijk om de inhoud van een USB-stick in te lezen op een PS3"?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:44 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd wel kon, maar toen ik er pas een in deed werkte het niet. Maar toen gaf ik de schuld aan de USB-stick
Wuuuut heb je nog steeds geen DS3's? Dat word een feestje voor jou binnenkortquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:53 schreef Cid het volgende:
Aaaaw de controllers van m'n launch PS3 zijn het aan het begeven.
Van eentje stuurt het rechter pookje telkens een beetje naar links, ook als je hem niet aan raakt (leuk bij shooters)En als je bij een andere iets te enthausiast op het kruisje drukt neemt hij ook het vierkantje mee
![]()
Dusss, tijd voor nieuwe...met rumble
1tje, extra gekocht toen ze uit kwamen. Maar die heeft dat tweede probleem, dus heb nu nog 1 goed werkende zonder rumble inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wuuuut heb je nog steeds geen DS3's? Dat word een feestje voor jou binnenkort
Ja, hij is best moeilijk op normal en hard.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Net even de Space Marine demo gespeeld. Best leuk, alhoewel ik wel behoorlijk snel doodging de hele tijd.
Openmaken, uit elkaar halen, schoonmaken en weer in elkaar zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:06 schreef Cid het volgende:
[..]
1tje, extra gekocht toen ze uit kwamen. Maar die heeft dat tweede probleem, dus heb nu nog 1 goed werkende zonder rumble inderdaad.
Hmm zal eens kijken vanavondquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Openmaken, uit elkaar halen, schoonmaken en weer in elkaar zetten.Die afwijking komt gewoon door troep. Trek anders het pookje naar buiten. Je kan hem ongeveer2-3 milimeter naar buiten trekken en weer terugklikken zonder hem open te maken.
Dat X nog een knoppie meeneemt is ook aan vuil te wijten.
't Moet ongeveer Drake's logboek voorstellen. Heb 'em alleen daarom al besteld, wat er verder in zit kan me niet boeienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef CoExist het volgende:
De boxart van de Special Edition is dan wel weer mooi. Jammer dat de extra's nooit echt de moeite waard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |