Toch gek dat ik dan tijdens mijn invalperiode wel gewoon WW kreeg eigenlijk, aangezien ik tevoren wist dat het tijdelijk was en dat ok vond (want geen keuze..) Maar daar zullen wel andere regelingen op van toepassing zijn geweest denk..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als je bijv iets steelt op je werk en op staande voet ontslagen wordt dan krijg je dus geen WW hè, want dan ben je verwijtbaar werkloos. En ik geloof dat ze zelfs al moeilijk dan als je 'gewoon' ontslagen wordt en er niet tegen in gaat/je baan probeert te behouden.
Valt mee. Maar je moet het goed regelen. Je wilt niet verkeerd zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als je bijv iets steelt op je werk en op staande voet ontslagen wordt dan krijg je dus geen WW hè, want dan ben je verwijtbaar werkloos. En ik geloof dat ze zelfs al moeilijk dan als je 'gewoon' ontslagen wordt en er niet tegen in gaat/je baan probeert te behouden.
Als je geen vast contract hebt en je contract loopt af of er zijn even geen uren die je kunt maken heb je wel recht. Anders heeft iedereen met een aflopende tijdelijk contract een probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toch gek dat ik dan tijdens mijn invalperiode wel gewoon WW kreeg eigenlijk, aangezien ik tevoren wist dat het tijdelijk was en dat ok vond (want geen keuze..) Maar daar zullen wel andere regelingen op van toepassing zijn geweest denk..
ja dat dacht ik dus al.. maar toch..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je geen vast contract hebt en je contract loopt af of er zijn even geen uren die je kunt maken heb je wel recht. Anders heeft iedereen met een aflopende tijdelijk contract een probleem.
Als de werkgever zijn "papieren in orde heeft" gaat dat wel goed, maar als hij op een dag spontaan besluit je te ontslaan omdat hij slecht geslapen heeft wordt het anders ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
hoe lang werk je nu voor jezelf AnneX?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef AnneX het volgende:
Als je lid van een vakbond oid, ken je daaar ook vragen om na te lezen.
Of het juridisch loket ( = gratis).
Wel but zo'n situatie.
/* zat wel eens 6 maanden thuis na een arb.conflict; in een hele warme zomer.
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ook nat en blij, maar ik heb niet gezwommen.Het laatste stukje regende het, maar ik heb heerlijk gefietst. En ik ben lekker expres verdwaald in de stad, het is er zo mooi!
Hee, da's een goed idee!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
spring je nu ook steeds op de bank om lekker droog te schuren?
![]()
gekke Krakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ook nat en blij, maar ik heb niet gezwommen.Het laatste stukje regende het, maar ik heb heerlijk gefietst. En ik ben lekker expres verdwaald in de stad, het is er zo mooi!
Heeft Sam niet altijd krullen? Ik wel!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk wel dat jullie nu de zelfde krulletjes hebben btw![]()
Nope!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:47 schreef krakkemieke het volgende:
Anthraxx, ik kwam een grote turkse toko tegen, of ken je die al? Op de Kruiskamp.
Ik ben niet binnen geweest, maar ze hadden er ook russische en iranse dingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nope!. Misschien maar eens kijken. Hoewel de Turkse winkel bij Winkelcentrum Overhees het niet hadden.
Ken ik ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet binnen geweest, maar ze hadden er ook russische en iranse dingen.
En de turkse winkel op de Smitsweg?
Smitsweg in je werkdorp dus. Zit ook een turkse bakker met lekker brood.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.
Ben vandaag nog wel even in de binnenstad geweest maar dan alleen voor trouwringen.
Vast welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Smitsweg in je werkdorp dus. Zit ook een turkse bakker met lekker brood.
Ik had je tegen kunnen komen!
Hebben jullie die nog niet ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.
Ben vandaag nog wel even in de binnenstad geweest maar dan alleen voor trouwringen.
Sindsdien, na 4 jaar studie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe lang werk je nu voor jezelf AnneX?
Dan had je door kunnen lopen naar de oosterse toko.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast wel. Wij moesten naar Kamp in de binnenstad. Net buiten de oude stadspoort
.
Kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan had je door kunnen lopen naar de oosterse toko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |