Wie wat waar Waarom Wanneer en Hoe?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Reflectionne het volgende:@placeholder, je mag trouwens wel hoi zeggen!
Gisteravond in het Gat, je liep echt vlak langs me heenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:11 schreef placeholder het volgende:
[..]
Wie wat waar Waarom Wanneer en Hoe?!
Oh...hm. Maar jij onderneemt ook geen actie, dus jou valt net zo veel te verwijten... :pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Gisteravond in het Gat, je liep echt vlak langs me heen
Ik zei hoi! Maar jij leek mensen te zoeken oid dus denk dat je daar drukker mee was dan kijken wie er naast je stondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:13 schreef placeholder het volgende:
[..]
Oh...hm. Maar jij onderneemt ook geen actie, dus jou valt net zo veel te verwijten... :p
Oh echt? Sorry! Ik maak wel een goede beurt hier op Fok...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik zei hoi! Maar jij leek mensen te zoeken oid dus denk dat je daar drukker mee was dan kijken wie er naast je stond
Haha, nouja ik heb er niet echt wakker om gelegen ofzo hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef placeholder het volgende:
[..]
Oh echt? Sorry! Ik maak wel een goede beurt hier op Fok...
Ok, maar toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, nouja ik heb er niet echt wakker om gelegen ofzo hoor
Infomarkt in best tof! Gratis zooi scoren is ideaal, en er staan best interessante dingen en bedrijven. FF net iets meer dan alleen de standaard verenigingen zoals de rest van de AID.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ok, maar toch.
Ik twijfel nog of het leuk is om naar die informatiemarkt te gaan. Ik lig ook best lekker in bed nu
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:35 schreef Saxofoontje het volgende:
De brandweer staat er ook, placeholder!
Waren jullie gister ook bij de karaoke in het gatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Gisteravond in het Gat, je liep echt vlak langs me heen
Haha nee ik kwam, heel bewust, na de karaoke..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waren jullie gister ook bij de karaoke in het gat
Dat was echt geniaal, ik ben tot iets van kwart over 11 gebleven met mn groepje.
Ik zal zorgen dat ik voor 2 uur bij SSR benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef maen het volgende:
ohja, ik sta vanavond achter de tuinbar! Dus als jullie zin hebben in whisky moet je daar zijn
en terecht!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef Reflectionne het volgende:
Voor mij wordt het alleen maar Unitas waarschijnlijk..
Dan stuur ik mijn vriendin wel op je af.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moet je me wel helpen als ik een inkakmoment heb
Haha oke dan!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:19 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan stuur ik mijn vriendin wel op je af.Die is er misschien ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |