Wie wat waar Waarom Wanneer en Hoe?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Reflectionne het volgende:@placeholder, je mag trouwens wel hoi zeggen!
Gisteravond in het Gat, je liep echt vlak langs me heenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:11 schreef placeholder het volgende:
[..]
Wie wat waar Waarom Wanneer en Hoe?!
Oh...hm. Maar jij onderneemt ook geen actie, dus jou valt net zo veel te verwijten... :pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Gisteravond in het Gat, je liep echt vlak langs me heen
Ik zei hoi! Maar jij leek mensen te zoeken oid dus denk dat je daar drukker mee was dan kijken wie er naast je stondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:13 schreef placeholder het volgende:
[..]
Oh...hm. Maar jij onderneemt ook geen actie, dus jou valt net zo veel te verwijten... :p
Oh echt? Sorry! Ik maak wel een goede beurt hier op Fok...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik zei hoi! Maar jij leek mensen te zoeken oid dus denk dat je daar drukker mee was dan kijken wie er naast je stond
Haha, nouja ik heb er niet echt wakker om gelegen ofzo hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef placeholder het volgende:
[..]
Oh echt? Sorry! Ik maak wel een goede beurt hier op Fok...
Ok, maar toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, nouja ik heb er niet echt wakker om gelegen ofzo hoor
Infomarkt in best tof! Gratis zooi scoren is ideaal, en er staan best interessante dingen en bedrijven. FF net iets meer dan alleen de standaard verenigingen zoals de rest van de AID.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ok, maar toch.
Ik twijfel nog of het leuk is om naar die informatiemarkt te gaan. Ik lig ook best lekker in bed nu
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:35 schreef Saxofoontje het volgende:
De brandweer staat er ook, placeholder!
Waren jullie gister ook bij de karaoke in het gatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Gisteravond in het Gat, je liep echt vlak langs me heen
Haha nee ik kwam, heel bewust, na de karaoke..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waren jullie gister ook bij de karaoke in het gat
Dat was echt geniaal, ik ben tot iets van kwart over 11 gebleven met mn groepje.
Ik zal zorgen dat ik voor 2 uur bij SSR benquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:17 schreef maen het volgende:
ohja, ik sta vanavond achter de tuinbar! Dus als jullie zin hebben in whisky moet je daar zijn
en terecht!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef Reflectionne het volgende:
Voor mij wordt het alleen maar Unitas waarschijnlijk..
Dan stuur ik mijn vriendin wel op je af.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moet je me wel helpen als ik een inkakmoment heb
Haha oke dan!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:19 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan stuur ik mijn vriendin wel op je af.Die is er misschien ook bij
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je wordt dan wel voorgesteld als een van de foknerdo's
Oke, laten we net doen of het een compliment isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
sorry... Zo noemt ze mij ook trouwens dus het is een compliment. (hoop ik maar iig)
Precies... Zo beschouw ik het ook altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:25 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, laten we net doen of het een compliment is
Nee, gezellige mensen hierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies... Zo beschouw ik het ook altijdEr is niets mis met fok. Toch?
Geen flauw idee, maar vast weinig. Maar 175 is echt heel erg veel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:27 schreef Reflectionne het volgende:
Wij gingen opeens naar Ceres, daar was het ook niet leuk vond ik. Te druk, te warm, te plakkerig, muziek mwa. Ik was veel te vroeg thuis voor de laatste aid dag..
175 inschrijvingen, wat een aantallen zeg! Hoeveel heeft ksv er?
Idd, als die allemaal ook echt lid worden, dan heb je een stijging van 50% in ledenaantalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef dralion13 het volgende:
175 is wel een geweldig aantal zeg
Verschilt per jaar, maar volgens mij is het wel zo dat hoe meer eerstejaars de VIT lopen, hoe meer er afvallen. In mijn jaar hadden we nog veel aanmeldingen met 65 man. Toen viel er niemand af. Maar elk jaar daarna waren er weer meer aanmeldingen en vielen er steeds meer mensen af. Zonde eigenlijk, want het is echt nergens voor nodig om te stoppen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef Reflectionne het volgende:
Zijn er percentages van hoeveel mensen er elk jaar ongeveer afvallen? (Of wel, hoeveel blijven er ongeveer over?)
Iemand uit mijn groepje heeft zich gisteren bij SSR-W aangemeld, maar vannacht ook bij ksvquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:51 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Idd, als die allemaal ook echt lid worden, dan heb je een stijging van 50% in ledenaantal
Arme jij...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:56 schreef Reflectionne het volgende:
Zo, toen had ik via vakantieveilingen opeens kaartjes voor Mary Poppins, voor vanavond!
dat sowiesoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Balen, er vallen er vast meer af daar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:51 schreef Reflectionne het volgende:
Haha Maen ik kom jou tegen op mijn facebook wall, op een foto van ssr :p
oowquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Een foto met 5 meiden21 uur geleden toegevoegd, je bent wel getagd
Als ik op jou klik heb ik 5 connecties, en volgens mij is er maar 1 daarvan ssr lid.. Die is hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef maen het volgende:
[..]
oownu ben ik me wel af aan het vragen wie de link is tot jou
ah check, grappigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Als ik op jou klik heb ik 5 connecties, en volgens mij is er maar 1 daarvan ssr lid.. Die is het
ah da's makkelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef placeholder het volgende:
Oplossing: Ik ga de 2e VIT lopen. Dus nu zit ik samen met dralion13Wordt echt ons kent ons in dit topic
Anonimiteit in Wageningen leek me altijd al ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef maen het volgende:ah da's makkelijk
goed dat het opgelost is!
gaat wel mis met de anonimiteit hier zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Anonimiteit in Wageningen leek me altijd al ingewikkeld.
Ik ben trouwens benieuwd hoe leuk SSR mij gaat vinden als ik sowieso de komende 2 jaar 2 avonden per week weg ben. Sowieso de woensdagavond, en dan nog eentje die ik niet weetgeen dispuut voor jou dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ga je doen dan, dat je dat nu al weet? En je kunt altijd later nog komen![]()
Bij de brandweer hoop ik, ik moet nog even de sollicitatie afwachten. Maar ze hadden mensen nodig, dus ik heb goede hoop. Ik vind SSR-w leuk, maar de brandweer belangrijk. Dus uiteindelijk is dat m'n prioriteit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:33 schreef maen het volgende:
[..]
geen dispuut voor jou dus
wat ga je doen dan, dat je dat nu al weet? En je kunt altijd later nog komen
ben je dan de hele avond bezet? Ik heb geen idee van hoe dat werkt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef placeholder het volgende:
[..]
Bij de brandweer hoop ik, ik moet nog even de sollicitatie afwachten. Maar ze hadden mensen nodig, dus ik heb goede hoop. Ik vind SSR-w leuk, maar de brandweer belangrijk. Dus uiteindelijk is dat m'n prioriteit.
En dan heb ik nog niet gepraat over uitrukken. Die staan ook niet in m'n agenda.
Ik wil het zeker. Je hebt 1 avond per week oefenavond bij de brandweer (in Wageningen op Woensdag). Dat is de hele avond. En ik moet ook nog beginnen aan m'n brandweeropleiding, dat is ook 1 avond. Nou kan je de avond zo lang maken als je zelf wilt, maar ik moet ook nog studeren...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:41 schreef maen het volgende:ben je dan de hele avond bezet? Ik heb geen idee van hoe dat werkt...
Maar ik denk dat je het wel kan combineren hoor, als je het zelf maar wil
alleen de eerste paar weken wordt het misschien wat lastig, maar dat overleef je wel
ah zo. Komt vast goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:43 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik wil het zeker. Je hebt 1 avond per week oefenavond bij de brandweer (in Wageningen op Woensdag). Dat is de hele avond. En ik moet ook nog beginnen aan m'n brandweeropleiding, dat is ook 1 avond. Nou kan je de avond zo lang maken als je zelf wilt, maar ik moet ook nog studeren...
Leboquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:46 schreef maen het volgende:
[..]
ah zo. Komt vast goed.
Ik vergeet hele tijd dat er studies zijn waar ze wel hele dagen college hebben
is afkorting, ik vind het geen schelwoord iig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:01 schreef placeholder het volgende:
Is Lebo nou eigenlijk een scheldwoord? Of is het een liefkozend bijnaampje van sociaal gestoorde wetenschappers?
idd, geen scheldwoord. Al wordt er altijd wel wat lacherig gedaan over de sociale studies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:02 schreef maen het volgende:
[..]
is afkorting, ik vind het geen schelwoord iig.
hoef je je iig niet te vervelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef placeholder het volgende:
Argo vergeet ik zeker niet. Ik moet nog wel solliciteren hoor. Maar ik heb goede hoop.
Ik krijg het iniedergeval druk. Dat is zeker...
In het weekend is er niet zoveel te doen in Wageningen toch? Dan kan ik mooi bijkomen, -werken, en -slapen...quote:
In het weekend is er idd wat minder te doen ja. Ben je van plan om in de weekenden veel in Wageningen te zijn. Of toch liever naar thuisthuis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:17 schreef placeholder het volgende:
[..]
In het weekend is er niet zoveel te doen in Wageningen toch? Dan kan ik mooi bijkomen, -werken, en -slapen...
De behoefte om naar thuisthuis te gaan zal snel afnemen verwacht ik zo. Dus veel Wageningen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
In het weekend is er idd wat minder te doen ja. Ben je van plan om in de weekenden veel in Wageningen te zijn. Of toch liever naar thuisthuis?
Als ik echt niks te doen heb ga ik wel naar huis. Maar ik denk dat er doordeweeks genoeg blijft liggen voor in het weekend. Ik weet het ook eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
bij mij is de behoefte om in wageningen te blijven altijd kleiner dan om naar thuisthuis te gaan. Mijn leven in wageningen is in het weekend dood. Zo heel afentoe een feestje of een opruimweekend.
Tijdens de AID ontmoet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef jappas het volgende:
Aangezien er hier veel mensen bij SSR zitten/gaan even een verzoekje van mijn kant. Mijn broertje gaat ook VIT doen/wordt lid bij SSR. Ik vind echter dat hij niet hoeft te weten dat ik op FOK zit, aangezien ik dan zo na te gaan ben voor hem.
Heeft er iemand een idee waar we elkaar van zouden kennen, mocht het voorkomen dat we alle drie (jij, ik en m'n broertje) ergens zijn? Mocht hij er dan naar vragen hebben we iig een excuus.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef jappas het volgende:
Aangezien er hier veel mensen bij SSR zitten/gaan even een verzoekje van mijn kant. Mijn broertje gaat ook VIT doen/wordt lid bij SSR. Ik vind echter dat hij niet hoeft te weten dat ik op FOK zit, aangezien ik dan zo na te gaan ben voor hem.
Heeft er iemand een idee waar we elkaar van zouden kennen, mocht het voorkomen dat we alle drie (jij, ik en m'n broertje) ergens zijn? Mocht hij er dan naar vragen hebben we iig een excuus.
Van de Ontzetting, jaren geledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:41 schreef Reflectionne het volgende:
PONYKAMP!![]()
Voor mij geldt overigens hetzelfde
haha je hebt heus nog wel wat tijd over hoor, in de kroegwekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef dralion13 het volgende:
Niet te snel he
Ik wil eerst even een beetje fatsoenlijk in mn kamer zitten en de eerste weken zijn sowieso druk met de kroegweken.
Na die kroegweken kunnen we weer kijken naar een meet wat mij betreft
Heeft iemand trouwens nog iets van Xeno gehoord? Heb haar de hele AID niet gezien, ook niet op de studiedag, terweil ze ook bbn gaat doen.
Geloof ik graag, maar de eerste 2 weken switch ik ook nog regelmatig van slaapplek tussen een logeeradres in Wageningen en een logeeradres in Nijmegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:26 schreef maen het volgende:
[..]
haha je hebt heus nog wel wat tijd over hoor, in de kroegweken
Maar idd, Xeno is wel rustig de laatste tijd...
haha je doet aan couchsurfing?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Geloof ik graag, maar de eerste 2 weken switch ik ook nog regelmatig van slaapplek tussen een logeeradres in Wageningen en een logeeradres in Nijmegen.
Soort vanquote:
ooh, dat is nog wel te doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:18 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan vanaf 16 september in een kamer in Asserpark. Tot die tijd logeer ik bij mensen.
nee, ik hebb ze niet kunnen vindenn helaas... iig niet voor indesign.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:57 schreef Sodium het volgende:
Weet iemand toevallig of er binnen de WUR ook pc's zijn met Adobe Photoshop/Indesign-rechten? Het behoort, voor zover ik weet, niet tot de standaardprogramma's van de gemiddelde WUR-account.
Heb je die inlogcode speciaal aangevraagd of kreeg je die gewoon toegestuurd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:44 schreef Saxofoontje het volgende:
Die inlogcodes heb ik een paar weken geleden via de mail al gehad..
Dat is wel lekker, van je kamer
Klopt het woordje 'een', of moet dat 'geen' zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb nog een wie/wat/waar in wageningen gekregen
Hmm gaat het voor mij ook worden, heb de ochtenden voor scriptie ingepland. Ik ben benieuwd...quote:
moet geen zijn inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:41 schreef Saxofoontje het volgende:
[..]
Klopt het woordje 'een', of moet dat 'geen' zijn?
Als je die code nog niet hebt, zul je die sowieso de 5e ergens kunnen krijgen lijkt mij, dus ik zou je maar niet te druk gaan maken
Lijkt wel Leboquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
moet geen zijn inderdaad
Ik heb wel een riant rooster als ik dit zo hoor
ik heb van wat ik begrijp elk ochtendvak (ecologie) vanaf 10.30 en een middagvak vanaf 13.30
je ging bbn doen toch? zeg maar dag tegen je riante roosterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
moet geen zijn inderdaad
Ik heb wel een riant rooster als ik dit zo hoor
ik heb van wat ik begrijp elk ochtendvak (ecologie) vanaf 10.30 en een middagvak vanaf 13.30
yeah!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:52 schreef PilgrimSands het volgende:
Thesis zo goed als af, laatste verslag (al anderhalf jaar uitgesteld....) voldoende beoordeeld, seminarboekje vol. Nog een paar weekjes en dan zit het er voor mij op.
Tentamen niet gehaald?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:49 schreef maen het volgende:
het begint er op te lijken dat ik de hele vakantie voor niets heb lopen bikkelen...
nu 4 onvoldoendes terugquote:
Oh. Jeetjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef maen het volgende:
[..]
nu 4 onvoldoendes terugMoet er nog eentje terugkrijgen, maar daar heb ik nu al helemaal geen vertrouwen meer in...
haha ik heb inderdaad al ijs gehadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef placeholder het volgende:
[..]
Oh. JeetjeKut hé. Valt vies tegen dus. Das ook flinke studievertraging lijkt me.
En nu? IJs eten? (Bij gebrek aan effectieve oplossingen)
Goede fiets is het eerste waar ik voor gezorgd heb inderdaad. Maar fietsen is niet zo'n probleem, doe zelf vaak genoeg een rondje rond het lauwersmeer (60-100 km ligt er aan welk station ik gebruik)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je ging bbn doen toch? zeg maar dag tegen je riante rooster![]()
![]()
ecologie 1 & 2 in de ochtend is ook idd bijna elke dag van half 9 tot 12, inleiding omgevingswetenschappen is ook elke dag van half 2 tot 5. Er staat zoveel tijd niet in het rooster! Ik ga nooit uit van het rooster van eduweb, maar van het rooster wat de docent meestal verspreid.
En wen maar vast aan het idee dat je elke dag van half 9 tot 5 les hebt. tis gewoontjes voor een bbn student. Met beleid heb je meestal iets meer mazzel maar veel thuiswerk.
Owja en zorg voor een fatsoenlijke fiets (versnellingen! 3 minimaal, goede remmen, en geen losse onderdelen die er afvliegen op bobbelige paden) voor dinsdag je krijgt dan je eerste gymles! (=excursie) lekker de Wageningse berg duizend keer op en af fietsen. En dat is dan pas het begin, hopelijk heb je een goede conditie. Het hoogte punt van alle 'gymlessen' is toch wel de 70 km route over de veluwe eind 2de jaar, als ze die tenminste nog doen.
die had ik al aan zien komen... superjammer! Maar wel begrijpelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:15 schreef placeholder het volgende:
Voor de SSR-leden (in wording). Ik ga niet bij SSR.
Ik heb echt al zat te doen volgend jaar. Roeien, brandweer, en niet te vergeten studeren. Dus geen SSR voor mij. Ondanks de leuke vereniging en leuke mensen, want daar ligt het zeker niet aan.
Yes! En als ik niet thuis ben moet je maar even bellen als hij dicht zit, ver weg zijn kan toch niet in Wageningen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Saxofoontje het volgende:
Klinkt stiekem toch wel als een verstandige beslissing, zeker als ik hoorde hoeveel tijd je voor de brandweer en het roeien ook al moest reserverenMaar toch jammer dat je dit dan moet laten schieten!
Ohja, even nog een vraagje aan jou placeholder, morgenmiddag kom ik als het goed is mijn fiets op de haarweg ophalen en hem naar ergens richting de kamer van mijn broer verplaatsen. Ben jij dan toevallig daar, voor het geval iemand die fietsenstalling op slot heeft gedaan?
nee hoor, mensenkennisquote:
Als ik kan kom ik zeker :-)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef maen het volgende:
[..]
nee hoor, mensenkennis
nah nee je twijfelde al zo, dit lijkt me beter. Als je dan maar naar de open feesten komt
Kan je je WURcard morgen al ophalen? Dacht dat het vrijdag pas kon, dat werd mij verteld iniedergeval.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Saxofoontje het volgende:
Oke, dat is fijn
We gaan morgen in het appartement wat dingen opmeten en de inboedel (die we grotendeels mogen overnemen) eens goed bekijken, ik ga dan ook maar meteen mijn WURcard ophalen en fiets verplaatsen moest ook nog (voor maandag) gebeuren dus dan kan dat in één moeite door
Over cijferlijsten opsturen. Ik vind dat echt onzin. Studielink heeft al m'n cijfers, geverifiëerd en wel. En dan moet ik mn lijstje nog opsturen. Alles kan digitaal, dus laat dat ook even meegaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan mn WURcard pas volgende week ophalen.
Ik kreeg vrijdag pas bericht dat ik mn cijferlijst nog moest opsturen ._.
Dus heleboel kan pas volgende week geregeld worden denk ik
Heb ondertussen al wel de boeken enz.
Tja... Klinkt als een goede kamerquote:Op donderdag 1 september 2011 11:31 schreef Saxofoontje het volgende:
Jeetje.. Ik krijg nu net mail van idealis, dat ik (op de laatste kamer waarop ik daar gereageerd heb) 'geselecteerd ben als eerste kandidaat voor de woonruimte'. Het is een kamer op de Haarweg, met wastafel, waar ook nog eens huursubsidie mogelijk is.
'Helaas' kan ik nu ergens anders terecht en moet ik dit gaan afwijzen
huh, kan dat ook voor die kamers? Je moet toch min of meer eigen voordeur hebben?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Tja... Klinkt als een goede kamer
Maar wees nou maar gezegend met wat je nu hebt. Veel chiller uiteindelijk!
Nou schijnt dat ik voor mijn kamer ook huurtoeslag aan kan vragen. Dus dat heb ik gedaan, en ben afwachtende...
De stroom was hier ook weg. Hele haarweg (inc. binnenveld en containerwoningen) en een deel van het bedrijventerrein hebben zonder stroom gezeten.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:44 schreef maen het volgende:
is bij jullie ook de stroom uitgevallen?
Aantal mensen op mijn afdeling hebben dat ook. Dus ik heb het maar aangevraagd...quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef maen het volgende:
[..]
huh, kan dat ook voor die kamers? Je moet toch min of meer eigen voordeur hebben?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:16 schreef placeholder het volgende:
[..]
De stroom was hier ook weg. Hele haarweg (inc. binnenveld en containerwoningen) en een deel van het bedrijventerrein hebben zonder stroom gezeten.
ja valt altijd te proberen. Maarja die 6 euro helpt ook niet echt veelquote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Aantal mensen op mijn afdeling hebben dat ook. Dus ik heb het maar aangevraagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |