Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat, voor de rest is alles gewoon zoals het altijd al is..er staan dus nu alleen 4 van die dingen om me heen...
Ach, Thijs zou ze toch gaan plukken, want mooie bloemen
Yuki, ik heb je sleutel niet in je brievenbus gedaan... ik wist je huisnummer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.
Oh, dan is het misschien maar beter
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende week krijgen we weer andere bloemen![]()
En ik ben allergisch voor ratten en honden![]()
Neh, ik hoef het niet per se te weten, het is nu alleen even niet zo grappig
Misschien is dit dan gewoon de eerste die ik tegenkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vaak is zo'n allergie niet bij maar 1 type plant of bloem, maar meerdere.
Oh, dan is het misschien maar beter
leliesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is dit dan gewoon de eerste die ik tegenkom![]()
Lelies heb ik bijvoorbeeld helemaal geen last van, al krijg ik het stuifmeel in mijn smoel (dat kreeg ik laatst namelijk)
Lolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Yuki, ik heb je sleutel niet in je brievenbus gedaan... ik wist je huisnummer niet
je hebt het druk??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, ook eindelijk weer even op mn plek...
OR werk... en moest vanmorgen naar de tandarts dus had vandaag al een half uurtje op mn plek gezeten...quote:
Ja zo ver kwam ik, maar ik twijfelde over A B of Cquote:
zit je in de ondernemingsraad?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OR werk... en moest vanmorgen naar de tandarts dus had vandaag al een half uurtje op mn plek gezeten...
Zonder toevoegingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja zo ver kwam ik, maar ik twijfelde over A B of CEn overal stonden initialen bij, alleen geen initialen die van jou konden zijn
Cavia heeft trouwens voer, water en wortels dus je kan rustig aan doen
Als voorzitter van de Nederlandsche Vereniging van Arrogante Haantjes kan ik u vertellen dat wij dit gedrag niet goedkeuren. Wij verzoeken u dan ook een rectificatie te plaatsen ten aanzien van uw smadelijke bericht waarin u deze wegcrimineel vergelijkt met ons nobele soort. Graag gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef Barreltje het volgende:
pff..
haantjes gedrag
http://www.nu.nl/binnenla(...)manoeuvre-vrouw.html
die sleutel komt hem wel van pasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder toevoeging
Het is 12, 12A en 12B
Onderste brievenbus
Maar geeft niet, die sleutel komt wel
En dank je!
Jep, daarom is dit ook mn eerste en laatste zittingsperiode, aan het einde van het jaar ben ik eruitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit je in de ondernemingsraad?
ehm.. laat maar.
ik weet het alweerdat zit je
hebben we al eens overgehad en de gevolgenen daarvan op je doorgroeien in het bedrijf
Ik heb nooit meer dan 1 feestje per adres, en de rommel van de vrijdagavondparty die we daar hebben gehad is al opgeruimd. Sleutel is niet meer nodig dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die sleutel komt hem wel van pas![]()
OR betekent wel een aantal jaren ontslagbescherming toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, daarom is dit ook mn eerste en laatste zittingsperiode, aan het einde van het jaar ben ik eruit
Geen idee, maar als ze echt willen, krijgen ze je toch wel weg...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
OR betekent wel een aantal jaren ontslagbescherming toch?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die sleutel komt hem wel van pas![]()
oh, dat doen ze wel vakerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, hopla, als ik niet had opgelet had het gastouderbureau zo nog even wat extra geld afgeschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |