Ik heb het over de zonquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag jij de regen hebben, als je er toch van geniet.
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even in de sportschool geweest. Nu op weg naar Deventer
al brieven de deur uit gedaan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werk![]()
En dat zijn er maar weinig, hè?
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werk![]()
En dat zijn er maar weinig, hè?
brieven...hoe hopeloos ouderwetsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
al brieven de deur uit gedaan??![]()
Niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gatrouwens ik ga vandaag met ouders, terwijl men bezig is. We gaan natuurlijk niet klassikaal in de weg lopen
ik zag je meerwerklijstjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gatrouwens ik ga vandaag met ouders, terwijl men bezig is. We gaan natuurlijk niet klassikaal in de weg lopen
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:10 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen. ik krijg vandaag een nieuw coupke !
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
Stromende regen hier
Mag dat even ophouden als ik naar het station loop?
Ooooooooooooohoooooooooooooooo, oooooohoooooooooooooooooquote:
quote:
toch wel in laura jansen uitvoering he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooooooooooohoooooooooooooooo, oooooohooooooooooooooooo
oh, ghihi, ik deed een ander liedje dan vraariquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
toch wel in laura jansen uitvoering he?
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op mn werk?En zo te zien zijn er meer mensen die radio 2 aan hebben staan?
welke deed jij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ghihi, ik deed een ander liedje dan vraari
Koffie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
ST; niet zo handig om hier te slapen. Met je hoofd tegen een microscoop slaapt niet fijn. Ga zo nog maar een bak koffie scoren.
Ja, een leegstaand kantoorpand kraken, zo kan ik het ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zag je meerwerklijstje
beetje matig hoor fles, ik HAD 8 dubbele rj45 aansluitingen in de huiskamer en 1 dubbele op elke slaapkamer en een 32 poorts patchpaneel in de meterkast
dat is ook een ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, een leegstaand kantoorpand kraken, zo kan ik het ook![]()
Laten aanleggenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Had je dat zelf laten aanleggen? En waarom in godsnaam?
zelf aangelegdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Had je dat zelf laten aanleggen? En waarom in godsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |