Kun je die zon dit keer hierheen sturen dan? Ik ben die aanhoudende regenvloed nu wel zatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet goed, nee![]()
* suikertaartje stuurt een bergje beterschap die kant op (werkte vorige keer ook met de zon)
Ik geniet er anders fijn vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je die zon dit keer hierheen sturen dan? Ik ben die aanhoudende regenvloed nu wel zat.
Ik heb het over de zonquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mag jij de regen hebben, als je er toch van geniet.
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even in de sportschool geweest. Nu op weg naar Deventer
al brieven de deur uit gedaan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werk![]()
En dat zijn er maar weinig, hè?
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, ga lekker op een dag dat ik wel werk![]()
En dat zijn er maar weinig, hè?
brieven...hoe hopeloos ouderwetsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
al brieven de deur uit gedaan??![]()
Niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gatrouwens ik ga vandaag met ouders, terwijl men bezig is. We gaan natuurlijk niet klassikaal in de weg lopen
ik zag je meerwerklijstjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik gatrouwens ik ga vandaag met ouders, terwijl men bezig is. We gaan natuurlijk niet klassikaal in de weg lopen
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:10 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen. ik krijg vandaag een nieuw coupke !
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
Stromende regen hier
Mag dat even ophouden als ik naar het station loop?
Ooooooooooooohoooooooooooooooo, oooooohoooooooooooooooooquote:
quote:
toch wel in laura jansen uitvoering he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooooooooooohoooooooooooooooo, oooooohooooooooooooooooo
oh, ghihi, ik deed een ander liedje dan vraariquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
toch wel in laura jansen uitvoering he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |