quote:
Plaatje kaput?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het was eigenlijk een paginavullertje![]()
Want kiektanMijn pimphuis
![]()
[ afbeelding ]
Nice Flesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het was eigenlijk een paginavullertje![]()
Want kiektanMijn pimphuis
![]()
[ afbeelding ]
Hij wil geen Samson taferelen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef Joysa het volgende:
Ga je serieus zo'n flitslichtbel krijgen fles?
Ja. Ben slechthorendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef Joysa het volgende:
Ga je serieus zo'n flitslichtbel krijgen fles?
IK MOEST KLOPPEN WANT DE BEL DOET HET NIIIIIIIIIIIIIIETquote:
Ik moest kloppen want je hoorde de bel weer eens niet..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
IK MOEST KLOPPEN WANT DE BEL DOET HET NIIIIIIIIIIIIIIET
Kun je dan die dingen vergoeden bij de zorgverzekeraar?quote:
Ik heb geen idee hoe het eruit komt te zien eigenlijkquote:
Daar heb ik nou nog nooit bij nagedachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef Bos81 het volgende:
Kun je dan die dingen vergoeden bij de zorgverzekeraar?
Ik ken het alleen als wit flitslicht, en dat mis je echt nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het eruit komt te zien eigenlijkGewoon eoa blauwe politielamp uit de Hagistaanse Boerenoorlog met bijbehorend luchtalarm lijkt me wel wat
[..]
Daar heb ik nou nog nooit bij nagedachtKan het allicht proberen natuurlijk.
Daar kan heul makkelijk een blauw plestikkie tegenaan gewokt worden natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als wit flitslicht, en dat mis je echt niet
Jaaaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan heul makkelijk een blauw plestikkie tegenaan gewokt worden natuurlijk
Je kan het inderdaad proberen. Een rolstoellift of een aangepaste fiets voor een minder valide kan ook door de verzekering gedekt worden, dus waarom niet iets ter bescherming verbetering voor iemand met hoorproblemen, zou ik dan zeggen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het eruit komt te zien eigenlijkGewoon eoa blauwe politielamp uit de Hagistaanse Boerenoorlog met bijbehorend luchtalarm lijkt me wel wat
[..]
Daar heb ik nou nog nooit bij nagedachtKan het allicht proberen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |