Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Hij is nog niet eens uit..het is woensdagmiddag..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand altidore If al gezien? Wil hem hebben ! Xbox dan wel....
Danku, ja ik heb er totaal geen verstand van waneer ze uitkomen enzo. Weet je waneer deze uitkomt dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens uit..het is woensdagmiddag..
Kaartstats (80):
PAC 80
SHO 82
PAS 64
DRI 79
DEF 66
HEA 78
Zou weleens een baas kunnen zijn
Oke, bedanktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Tim86 het volgende:
IF's komen vanaf dag 1 altijd op woensdagavond om 19u NL tijd.
Als je om die tijd een gold pack koopt, heb je dan ook een grotere kans op een IF?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Tim86 het volgende:
IF's komen vanaf dag 1 altijd op woensdagavond om 19u NL tijd.
kan ik nog meedoen aan die competitie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef el-blanchito het volgende:
iemand zin in een potje voor de PS3 competitie?
neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als je om die tijd een gold pack koopt, heb je dan ook een grotere kans op een IF?
ik denk t wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
kan ik nog meedoen aan die competitie?
Ik doe wel ff meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:54 schreef Rijstbal het volgende:
iemand ene potje voor de competitie? xboxxxx
Ik deed kreeg toen IF Ariquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als je om die tijd een gold pack koopt, heb je dan ook een grotere kans op een IF?
De NIF versie is al een baas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens uit..het is woensdagmiddag..
Kaartstats (80):
PAC 80
SHO 82
PAS 64
DRI 79
DEF 66
HEA 78
Zou weleens een baas kunnen zijn
Hoe kan dat geen 100% chemistry zijn? Heeft niemand de goede opstelling ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef Dopekoe het volgende:
Weer m'n team een beetje geupdate
[ link | afbeelding ]
Hoe kan ik meedoen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik denk t wel.
gelijk potje dan?
nee, wacht. volgens mij zit de competitie al vol.quote:
Onderaan? Tot dat ik vanavond gespeeld hebquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Competitie helaas vol al inderdaad.. Ik sta geloof ik onderaan
daar kunnen we wel wat aan doen, die laatste plaats....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Competitie helaas vol al inderdaad.. Ik sta geloof ik onderaan
helaas, zit op het werkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
daar kunnen we wel wat aan doen, die laatste plaats....
potje?
Iedereen is 4-2-2-2 en komen allemaal uit de BPL...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe kan dat geen 100% chemistry zijn? Heeft niemand de goede opstelling ofzo?
IF Balotelli is duurder dan IF berba volgens mij....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Vanochtend een paar potjes gedaan met ultimate team, maar de IF Berbatov valt me zwaar tegen. komt er een bal aan de flanken? Berbatov gaat er achter aan, en verliest m uiteraard omdat hij zo traag is. Is er een speler weg aan de zijkant? bij voorzet geen Berbatov, had een soort uberversie van Dzeko verwacht, maar ga m denk ik inruilen voor een IF Balotelli, is explosiever, nadeel wel is dat Balotelli standaard een sssstt als juich doet.
Sommige spitsen doen dat inderdaad ja, de flankpositie overnemen en dan wil je crossen en staat je winger van 1m60 met 51 heading voor de goal...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Vanochtend een paar potjes gedaan met ultimate team, maar de IF Berbatov valt me zwaar tegen. komt er een bal aan de flanken? Berbatov gaat er achter aan, en verliest m uiteraard omdat hij zo traag is. Is er een speler weg aan de zijkant? bij voorzet geen Berbatov, had een soort uberversie van Dzeko verwacht, maar ga m denk ik inruilen voor een IF Balotelli, is explosiever, nadeel wel is dat Balotelli standaard een sssstt als juich doet.
Gelukkig niet, op PS3 is balotelli voor 38-39K te halen, en Berba voor een bedrag tussen de 45 en 50K. Heel soms voor 42 K als je lucky bent. Hoop Berba dus te verkopen voor 48, en balotelli voor 38 te kunnen halen. Toch weer 10K voor contracten ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IF Balotelli is duurder dan IF berba volgens mij....
Je kan het beste managers nemen die het beste aansluiten bij de nationaliteit van je spelers. Jij hebt vooral Engelsen in de basis (meer dan andere nationaliteiten in ieder geval), dus vandaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef Dopekoe het volgende:
Was ff vergeten dat Managers ook contracten nodig hebben, koop ik allardyce voor 200 zonder contract![]()
Daarna denk ik koop ff snel een contract, koop ik een spelerscontract....![]()
Maar het resultaat is er, maar waarom een engelse coach in dit geval ?
Omdat het een BPL team is ?
Zitten daar wel veel buitenlandse coaches hoor
[ link | afbeelding ]
Het heeft maar een paar maanden geduurt voordat ik een chem van 100 hadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan het beste managers nemen die het beste aansluiten bij de nationaliteit van je spelers. Jij hebt vooral Engelsen in de basis (meer dan andere nationaliteiten in ieder geval), dus vandaar.
hehe dat had ik ook met mijn if berba, ik dacht dat eerst door mijn formatie kwam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Geen dank, zag er geen 1 meer op staan dus misschien kon ik iemand van hier er blij mee makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef GuRBuH het volgende:
Ik bouw nu een 'cheap' 4-3-3 Eredivisie team voor IF Altidore![]()
Laucas, nog bedankt voor die Afellay
Een Inter 4-1-2-1-2? Puur om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen: wat kost dat nou?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:42 schreef el-blanchito het volgende:
iemand op ps3 interesse in m'n inter team (4-1-2-1-2) of mn ac milan team (3-4-2-1) ?
AC MILAN: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#8ZrIbOekbbkrV
INTER: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ejCk6ev4bbkrW
geen if matavz ??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Geen dank, zag er geen 1 meer op staan dus misschien kon ik iemand van hier er blij mee maken
Heb m'n Russen terug gekocht en hopen dat ze Eto'o nog even bij Anzi los laten. Hele bank gevuld met Eredivisie spelers.. 433 / 4321 werkte niet voor mij dus maar eens gaan experimenteren met mijn favo 41212 met eredivisie spelers, works pretty well! Nog even wachten op IF Wiel en Vertonghen + Fer in de goeie opstelling, maar Fer is echt gemaakt voor deze opstelling, wat een held![]()
[ afbeelding ]
pfff, ik denk dat deze rond de 80K zit.... alleen eto'o en sneijder kosten samen al zo'n 50Kquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Inter 4-1-2-1-2? Puur om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen: wat kost dat nou?
Je kunt per speler zien voor hoeveel hij ze gekocht heeft hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Inter 4-1-2-1-2? Puur om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen: wat kost dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |